קיה מציגה: 2016 אופטימה היברידית HEV ופלאג-אין PHEV

האופטימה היברידית החדשה, שתשווק השנה בישראל, מציעה יחידת הנעה בהספק של 193 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ לליטר, גרסת ה-PHEV מציעה טווח נסיעה חשמלי של 43 ק"מ.

2016 קיה ואפטימה היברידית החדשה HEV
קיה הציגה בשיקגו את האופטימה בגרסה היברידית ובגרסה היברידית פלאג-אין.

תערוכת שיקגו, שהתקיימה השבוע, הייתה עבור קיה תצוגת תכלית “ירוקה”. אל הקרוסאובר ההיברידי הראשון והחדש של קיה - קיה נירו, שעשה את הופעת הבכורה העולמית שלו בתערוכה, קיה צירפה אל הבמה גם את האופטימה החדשה בגרסתה ההיברידית HEV החדשה ולראשונה, גם בגרסה היברידית פלאג-אין PHEV. הגרסה ההיברידית הרגילה של האופטימה החדשה, תשווק בהמשך השנה גם אצלנו.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אל האופטימה ההיברידית החדשה כבר נחשפנו מוקדם יותר השנה כאשר קיה הציגה את הדגם בשוק הבית הקוריאני. זו עושה שימוש באותה יחידת הנעה המשרתת את יונדאי סונטה ההיברידית: מנוע 2.0 ליטר GDI הנעזר במנוע חשמלי בהספק של 50 כ"ס ליצירת הספק כולל של 193 כ"ס ומומנט מרבי של 32.3 קג"מ. צריכת הדלק בדגם עומדת על בין 17.7-18.2 ק"מ לליטר (תקן קוריאני, בהתאם לקוטר חישוקי הגלגלים).

 

האופטימה פלאג-אין, שלה זו הייתה הופעת הבכורה העולמית, עושה שימוש באותו מנוע בנזין 2.0 ליטר GDI מסדרת Nu בהספק של 154 כ”ס ב-6,000 סל”ד, אליו משודך מנוע חשמלי חזק יותר בהספק של 67 כ"ס. כמו באופטימה ההיברידית הרגילה, גם כאן הדגם מצויד בתיבת 6 הילוכים אוטו' אליה משודך המנוע החשמלי שבסיוע של מצמד, מחליף את ממיר המומנט בתיבה.

 

בעוד האופטימה HEV העושה שימוש בסוללת ליתיום-יון פולימר בקיבולת של 1.62kWh, גרסת הפלאג-אין עושה שימוש בסוללה באותה הטכנולוגיה אך בקיבולת גודלה משמעותית של 9.8kWh, קיבולת המספיקה לפי קיה לטווח נסיעה חשמלי של כ-43 ק"מ. טעינה מלאה של הסוללה משקע 240V דורשת המתנה של פחות משלוש שעות.

 

2016 קיה אופטימה היברידית החדשה תא הנוסעים
לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה הותאמו להנעה היברידית.


שני הדגמים מצוידים בשלל מערכות בטיחות מתקדמות ובדור החדש של מערכת המולטימדיה UVO המצוינת של קיה, שעדיין לא זכינו לפגוש אותה בישראל. בנוסף לכך, שני הדגמים מצוידים במערכת Eco-DAS שהוצגה לראשונה עם קיה נירו, מערכת המלמדת את הנהג לסגל הרגלי נהיגה חסכוניים ומנהלת את טעינת הסוללה בהתאם לתנאים הטופוגרפיים במסלול של הרכב לטובת ניצול אנרגטי מרבי וחיסכון בצריכת הדלק.

 

וויזואלית, שתי הגרסאות ההיברידיות של האופטימה נבדלות מהגרסה הרגילה של הדגם בגריל קדמי שונה לחלוטין – גריל אקטיבי בדגמים ההיברידיים, ובעיצוב שונה לפגושים מלפנים ומאחור. הכל לטובת יעילות אווירודינמית טובה יותר, מקדם גרר Cd של 0.24 בגרסאות ההיברידיות לעומת 0.29 בגרסה הרגילה.

 

כל הדגמים ההיברידיים החדשים של קיה, הם חלק מיעד של החברה להפחית את צריכת הדלק הממוצעת של צי הרכבים שלה ב-25% עד שנת 2020.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות