טכנולוגיה וירוק
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 9
משאית המימן של יונדאי תודלקה לראשונה בתחנת המימן הראשונה בישראל של סונול ובזן והשלימה נסיעה ראשונה בתדלוק מסחרי.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 9
גרמניה שכנעה את האיחוד האירופי לאפשר מכירה של רכבים עם מנועי בעירה פנימית גם לאחר 2035, כל עוד אלו יעשו שימוש בדלקים בעלי איזון פליטת פחמן.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 2
הרובוט יאפשר לאנשים בעלי מוגבלויות לעשות שימוש נוח בעמדות טעינה מהירה או סתם להמשיך את הישיבה ברכב החמים בימים קרים או גשומים בזמן שהרובוט מבצע את כל המלאכה.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
פלטפורמת Neue Klasse החדשה של ב.מ.וו תצויד בתצוגה עילית מתקדמת הנפרשת לכל אורך השמשה הקדמית.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 1
אפליקציית Waze מוסיפה למערך המפות עמדות טעינה לרכב חשמלי לאיתור קל ופשוט של כל סוגי עמדות הטעינה כחלק מתכנון מסלול הנסיעה.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 1
מערכת iDrive 8.5 היא שדרוג לעמוד הבית של מערכת iDrive 8, לקראת השקת מערכת iDrive 9 החדשה בסוף השנה.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
הדור הבא של האוונטדור יעשה שימוש במערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם מנוע V12 חדש בהספק של 825 כ"ס ושלושה מנועים חשמליים היוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 1015 כ"ס.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 4
ב.מ.וו iX5 FCEV מציע טווח נסיעה של 504 ק"מ, תדלוק במספר דקות והספק כולל של 401 כ"ס. ב.מ.וו תייצר כ-100 יחידות מהדגם לצורך ניסוי רחב היקף.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
חברת דן חנכה מתחם טעינה ענק שיכול לשרת עד 120 אוטובוסים חשמליים במקביל. המתחם יחל לפעול במרץ 2023 וישרת את קווי התחבורה הציבורית בעיר בני ברק.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 11
סין מייצרת כיום כ-60% מסך הסוללות לרכבים חשמליים, CATL וחברת BYD הסיניות מחזיקות לבדן בנתח שוק של 50%.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 10
ניאו הוא היצרן היחידי כיום שמציע ללקוחות שלו החלפת סוללה מהירה, בראש השנה הסיני האחרון הפתרון הזה חסך ללקוחות החברה זמן המתנה רב על טעינה.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 8
הקורולה קרוס H2 מצויד במנוע בעירה פנימית הפועל על מימן נוזלי והוא מיועד לבחון את הטכנולוגיה הזו מחוץ למסלול המרוצים.
- טכנולוגיה וירוק
- cartube
- 8
הונדה תצייד את הדגמים שלה, החל משנת 2024, בדור חדש ומתקדם יותר של מערכת הונדה Sensing 360 שתאפשר נהיגה ללא אחיזה בהגה ברמה אוטונומית 3.