כל החדשות
- המגזין
- מאת רן אלקובי
וועדת החינוך התרבות והספורט אישרה היום את התקנות האחרונות שיאפשרו קיום מרוצי מכוניות ואופנועים בארץ, במסלולים מיוחדים שיאושרו לכך.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
- 4
פיג'ו חשפה בדרום אמריקה טנדר קטן בדמות ה-207, שלמרות הדמיון העיצובי ל-207 הוא למעשה מבוסס על ה-206 שעדיין נמכרת בדרום אמריקה.
- טכנולוגיה וירוק
- מאת רן אלקובי
קצת נתונים כלליים לרנו R25 מעונת 2005:
0-100 קמ"ש 1.9 שניות.
0-200 קמ"ש 3.9 שניות.
0-300 קמ"ש 8.4 שניות.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
ב.מ.וו חשפה באופן רשמי את גרסת הטורינג (סטיישן) לסדרה 5. תצורה שעדיין מאוד פופולרית באירופה על אף במדובר ברכב סאלון ולא במשפחתית רק שעכשיו יש התלבטות בין הטורינג לסדרה 5 GT.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
ניסאן משחררת תמונות רשמיות של קרוסאובר חדש וקטן העונה לשם ג'וק.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
סובארו מרחיבה את משפחת האאוטבק ומציגה קרוסאובר על בסיס ה-B3 (אימפרזה) למרות שהוא אפילו בקושי מתאים לשבילים.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
סיטרואן מציגה יחד עם מגזין הגברים הבריטי GQ קונספט אשר עוצב בהשראת הסיטרואן GT קונספט. לפי המגזין GQ הרכב לא נועד להיות רכב ספורט אולטימטיבי אלא רכב ספורט שיוט, GT אמיתית.
- טכנולוגיה וירוק
- מאת cartube
סיטרואן ממשיכה להפתיע השנה ומציגה בז'נבה מכונית GT קטנה עם הנעה חשמלית.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
בנטלי הציגה בתערוכת ז'נבה דגם קופה 2 דלתות של הקונטיננטל ,GTC איקאה here I come.
- חדשות רכב
- מאת cartube
חטיבת הספורט הבריטית של רנו מציגה בז'נבה את המגאן GT ואץ הקליאו ג'ורדני RS שמצטרפות לרשימה הולכת ומתארכת של דגמי רנו-ספורט.
- חדשות רכב
- מאת רן אלקובי
הונדה תשיק לקראת סוף 2010 את ה-CR-Z קופה ספורט הברידית.
- טכנולוגיה וירוק
- מאת רן אלקובי
האם מכוניות העתיד ינועו באמצעות גוף המכונית עצמו?
וולוו בשיתוף עם קולג' בלונדון (וולוו המממנת של הפרוייקט), עובדים על טכנולוגית חומר מרוכב חדשה אשר תוכל לאגור ולפרוק אנרגיה חשמלית (סוג של סוללה) ויחד עם זאת תהה מספיק חזקה וקלה לשמש כגוף הרכב או לפחות לשמש לחלקי מעטפת נרחבים ממנו.
- המגזין
- מאת cartube
קריאה לשירות או "ריקול" נעשת עשרות פעמים בשנה ואין יצרן שחף מכך. לרוב קריאה לשירות מסתכמת בבעיה יחסית זניחה יחסית או במזכר פנימי בלבד של היצרן שכן קריאה לשירות היא למעשה כמו הצהרה על כך "שמשהו לא תקין בתהליך היצור והבקרה שלנו" לכן רוב היצרנים מעדיפים כמובן להכיר בבעיה ולטפל בה או במסגרת האחריות (גם אם רכיב זה לא נכלל באחריות) או כתיקון הנעשה בזמן שהרכב נכנס לטיפול שגרתי ולהימנע מקריאה לשירות פומבית. לרוב, רוכשי המכוניות כלל לא מודעים לכך שזו בעיה שכיחה באותו הדגם. במידה ומדובר בקשל בטיחותי יש חובה חוקית על היצרן להכריז על קריאה לשירות.