הקאדי החדש משלב ביתר שאת בין צרכים מסחריים ומשפחתיים, באמצעות תא נוסעים מודרני ומרווח יותר לנוסעים ומטען, אופציה ל-Digital Cockpit, עיצוב חיצוני מודרני ודינאמי ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

פולקסווגן חשפה אמש את הקאדי 2020 החדש, דור חמישי לטנדרון של פולקסווגן המתחרה מול רנו קנגו וסיטרואן ברלינגו. אם הברלינגו החדש הציג עוד קפיצת מדרגה לעבר רכב פרטי שהוא גם מסחרי, הקאדי החדש לוקח הנוסחה הזאת צעד נוסף קדימה באמצעות עיצוב מושך, תא נוסעים מרשים ושפע מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב החיצוני של הקאדי החדש מאוד מודרני, גם בזכות תאורת LED מלאה, ודינאמי למראה וממחיש את הרצון של פולקסווגן להגדיל את השימוש בדגם כרכב משפחתי/מיניוואן קומפקטי, לכן ישנה כמובן גם גרסת 7 מושבים. אבל לפני שאתם מתלהבים מהעיצוב החיצוני הנאה, סביר להניח כי מה שנפגוש בישראל יהיה בעיקר מה שאתם יכולים לראות בדגם המקסי החדש, מרכב ארוך סגור, עם פגושים בשחור מסחרי ופנסי הלוגן ראשיים במקום פנסי LED.

 

2020 פולקסווגן קאדי החדש.
עיצוב חיצוני מודרני ודינאמי.

אל העיצוב החיצוני הנאה פולקסווגן הצמידה תא הנוסעים בעיצוב שהיינו שמחים לפגוש בכל רכב פרטי משפחתי, למעט השימוש המתבקש בפלסטיקה קשיחה ועמידה יותר המותאמת לרכב מסחרי שצריך לעבור חיים קשים. עיצוב תא הנוסעים נעשה בהשראת תא הנוסעים של הגולף החדשה, כולל שימוש מורחב במסכים ומשטחי מגע Digital Cockpit, כך לדוגמה אף ברז תפעול התאורה המסורתי פינה את מקומו למשטח מגע. בגרסאות הבכירות ניתן לקבל תפעול חשמלי לדלתות ההזזה האחוריות ולדלת תא המטען, מושבי נוחות AGR, חישוקי "18, חלון גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם ועוד.

 

2020 פולקסווגן קאדי החדש תא הנוסעים
אווירה וטכנולוגיה של רכב פרטי.

צריך כמובן לזכור שהדגם המוצג בתמונות הוא בגרסת הנוסעים הבכירה Style, כך שבגרסאות הדגם שהם תכלס לעבודה נפגוש לוח מחוונים רגיל, מולטימדיה פשוטה יותר ("6.5 עד "10) וכו'. מה שכן נמצא כסטנדרט בכל הדגמים הוא בלם יד חשמלי וכן מערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב. בהתאם לרמת הגימור, מפרט מערכות הבטיחות יכול להיות זהה למה שניתן לקבל עם גולף החדשה (19 מערכות בטיחות שונות) כולל בקרת שיוט אדפטיבית Travel Assist הפועלת בטווח של 0-210 קמ"ש ושולטת על ההיגוי, בלימה ותאוצה, מערכת סיוע לנסיעה לאחור עם נגרר ועוד.

 

פולקסווגן קאדי מקסי החדש
קאדי מקסי החדש.

הקאדי החדש ישווק בשלב הראשון עם מנוע 2.0 ליטר דיזל TDI בהספקים של 75 כ"ס, 102 כ"ס או 122 כ"ס. לפי פולקסווגן מנועים אלו נקיים יותר בכ-12% מהמנועים של הדגם היוצא בזכות שימוש במערכת הזרקה כפולה של אוריאה (AdBlue). בהמשך, הדגם ישווק גם עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר בהספק של 116 כ"ס, וכן בגרסת הנעה בגז. את דגם הדיזל הבכיר (122 כ"ס) ניתן לקבל עם תיבת 7 הילוכים DSG ואופציה למערכת הנעה כפולה. 

 

פולקסווגן קאדי החדש 2020
תא מטען מרווח יותר בזכות המעבר לפלטפורמת MQB.

אחד החידושים המשמעותיים בקאדי החדש הוא המעבר לפלטפורמת MQB המודולרית, המעבר הזה אפשר לפולקסווגן להגדיל משמעותית את הדגם כך שבסיס הגלגלים בדגם הרגיל עומד כעת על 2.76 מטר לעומת 2.68 מטר בדגם הנוכחי, הרוחב עומד על 1.86 מטר לעומת 1.80 מטר והאורך על 4.5 מטר לעומת 4.4 מטר. המעבר לפלטפורמת MQB אומר בנוסף שאת המתלה האחורי שהתבסס על קפיצי עלים ובולם מחליף כעת מתלה אחורי בתצורת זורע נגררת ומוט פנהרד, השינוי הזה אפשר את הגדלת תא המטען ומבטיח בנוסף נוחות נסיעה משופרת.

 

פולקסווגן קאדי החדש 2020 תא הנוסעים
כיאה לרכב עבודה יש שפע של תאי אחסון ומדפים.

כאמור, תא המטען הרוויח מהגידול במידות החיצוניות והמעבר לפלטפורמת MQB כך שעם מפתח של 1.23 מטר בין בתי הגלגלים לעומת 1.12 מטר בדגם הנוכחי, ניתן כעת להעמיס משטח אירופאי תקני גם לרוחב, ולא רק לאורך, וכך להכניס לתא המטען שני משטחים במקום אחד בלבד. נפח תא המטען גדל ב-270 ליטר לכדי נפח מרבי של 3,300 ליטר. לקאדי מקסי החדש אורך של 4.85 מטר, בסיס גלגלים דל 2.97 מטר, אורך תא מטען של 2.15 מטר ונפח תא מטען של 4,000 ליטר.

 

פולקסווגן קאדי החדש
עד 7 מושבים, כולם ניתנים להסרה מלאה.

דגמי הנוסעים כוללים שורה שנייה עם שלושה מושבים בגודל מלא אך לא מדובר בשלושה מושבים נפרדים או בזוג מחובר ומושב בודד. את כל המושבים ניתן כמובן להסיר לחלוטין מהרכב לטובת נפח תא מטען מרבי. 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location