גרסאות ה-GTS הקיצוניות לפורשה 718 מציעות הספק מרבי של 365 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות.

 

פורשה מסירה את הלוט מעל גרסאות ה- GTS לדגמי ה-718 בוקסטר וקאיימן, גרסאות חזקות יותר עם כיול חד יותר לדגמי ה-718 בוקסטר וקיימן S.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

גרסאות ה- GTS מצוידות בגרסה משופרת, עם מערכת יניקה חדשה ומגדש טורבו משופר, של מנוע הבוקסר 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו של דגמי ה- S. השיפורים שהוכנסו במנוע העלו את ההספק המרבי ב-15 כ"ס לכדי הספק של 365 כ"ס ואת המומנט המרבי ב-1.0 קג"מ לכדי מומנט של 43.8 קג"מ.

 

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים PDK כפולת מצמדים, עם זו האחרונה וחבילת ספורט כרונו (סטנדרט בדגם) נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 4.1 שניות והמהירות המרבית על 290 קמ"ש, שיפור של 0.1 שניות ו-5 קמ"ש לעומת דגמי ה-S.

 

פורשה 718 GTS תא הנוסעים
רצוי שתאהבו אלקנטרה.

בצד הוויזואלי דגמי ה- GTS מבחינים עצמם מהדגמים ה"פשוטים" יותר באמצעות עיצוב שונה ואגרסיבי יותר לפגוש הקדמי והאחורי, יחד עם השחרה של הפנסים מאחור ויציאות צינור המפלט הכפולות. חישוקי "20 בשחור ובעיצוב ייחודי לדגם חותמים את החבילה. בתא הנוסעים, דגמי ה-GTS עושים שימוש נרחב באלקטנרה על המושבים, גלגל ההגה ועוד, יחד עם לוגו GTS עם המושבים.

718 קאיימן GTS תשווק בשוק האמריקאי במחיר של החל מ-$79,800 ודגמי הגג הנפתח (718 בוקסטר) החל מ-$81,900.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location