יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.
יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

יונדאי סונטה החדשה לובשת עיצוב חדש ומוחצן, מציגה תא נוסעים איכותי ומצוידת בשפע של טכנולוגיה.

 

יונדאי השיקה החודש בשוק הבית הקוריאני את הסונטה החדשה, דור שמיני למשפחתית הגדולה של החברה. בשלב זה הדגם מוצג עם מנוע 2.0 ליטר חדש בהספק של 160 כ״ס אך במחצית השנייה של השנה יונדאי תחשוף גם את הגרסה ההיברידית החדשה של הדגם וכן גרסת 1.6 ליטר טורבו המיועדת בעיקר עבור השוק האמריקאי.

הסונטה החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה, קשיחה מזו של הדגם היוצא. העיצוב החיצוני החדש והמרשים מציג גידול במידות הדגם הדגם צמח במידותיו לעומת הדגם הנוכחי. הסונטה החדשה, לעומת הדגם היוצא, רחבה יותר ב-25 מ״מ (1,890 מ״מ), ארוכה יותר ב-45 מ״מ (4,900 מ״מ) ולבסיס הגלגלים נוספו 35 מ״מ (2,840 מ״מ).

 

יונדאי סונטה החדשה 2019
תא נוסעים איכותי ומאובזר.

יונדאי הטמיעה בסונטה החדשה לא מעט חידושים וטכנולוגיה. לדוגמה, פתיחה של הדלתות באמצעות הסלולרי (NFC) או כרטיס חכם בגודל של כרטיס אשראי מה שמאפשר יצירת פרופיל אישי למספר נהגים כך שברגע הפתיחה המושבים, מראות הצד, המיזוג ועוד נקבעים למיקום המועדף על הנהג. נוכל למצוא גם תפעול קולי מורחב, שליטה אלקטרונית על תיבת ההילוכים, משטח טעינה אלחוטי 10W, מצלמת דרך מובנית אם אפשרות לשידור ישירות לסלולרי, מערכת חניה אוטומטית ואפשרות להזיז את הרכב קדימה ולאחור מחוץ לרכב באמצעות מפתח הרכב לחניה במקומות צרים.

 

יונדאי סונטה החדשה מולטימדיה
ממערכת שמע פשוטה למולטימדיה 10.25 אינץ מתקדמת.

בנוסף נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 עם תצוגה המשתנה בהתאם לבורר מצבי הנהיגה, מראה מרכזית עם מצלמה אחורית, מראות צד עם מצלמות המציגות את צידי הרכב בלוח המחוונים בהתאם לכיוון האיתות, וילון אחורי חשמלי, תאורת אווירה LED במגוון צבעים, מולטימדיה ״10.25 עם eSIM המאפשרת לדוגמה הכנסה של יעד למערכת הניווט מראש באמצעות המכשיר הסלולרי, תצוגה עילית צבעונית, מצלמת 360 מעלות ועוד.

 

יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

גם תחום הבטיחות בסונטה החדשה זכה לשדרוג, מעבר לפלטפורמה החדשה ועד 9 כריות אוויר, יונדאי הוסיפה לדגם מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה אשר יחד עם בקרת שיוט אדפטיבית מאפשרת נסיעה נינוחה בפקקי תנועה או בכביש המהיר, נוכל למצוא גם מערכת המונעת יציאה של ילדים מהמושב האחורי כאשר היציאה לא בטוחה, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת ניטור השטח המת מונעת מעבר כאשר הנתיב לא פנוי באמצעות הפעלה של הבלם הנגדי.

 

מראות צד עם מצלמות
מראות צד עם מצלמה.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.