הזאפירה טורר החדש זוכה לעיצוב מלוטש וספורטיבי יותר, תא נוסעים משודרג עם הנדסת אנוש משופרת ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2016 אופל זאפירה החדש - מתיחת פנים
זאפירה טורר החדש - מתיחת פנים.

בתחילת השבוע חשפנו מספר תמונות ראשונות של הזאפירה (טורר) המחודש וכעת, אופל חושפת רשמית את מתיחת הפנים למיניוואן 7 מושבים הקומפקטי שלה, כחמש שנים לאחר שהוצג לראשונה בדורו השלישי והנוכחי.

 

דגמי 2016 המחודשים של הזאפירה טורר זוכים בעיצוב חדש לחזית הדגם בהשראת האסטרה החדשה, אמנם ללא פנסי הבומרנג הייחודיים אך העיצוב המחודש בהחלט מעניק לדגם מראה מודרני, אתלטי ומלוטש יותר עדכון קל ליחידות התאורה מאחור, צמד יציאות מפלט בולטות לטובת המראה האתלטי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני והספורטיבי לדגם. ברמת האבזור המוצגת בתמונות נוספו לדגם חצאיות צד המעניקות לדגם מראה ספורטיבי עוד יותר.

 

בתא הנוסעים השינוי משמעותי עוד יותר, כל חלקו העליון של הדשבורד עוצב מחדש וזאת בכדי להכיל את מערכת המולטימדיה העדכנית של אופל (IintelliLink R4.0), שסייעה להפחית משמעותית את מספר הכפתורים בקונסולה המרכזית, יחד עם לוח מחוונים חדש ומודרני יותר הכולל מסך גדול עבור מחשב הרכב. גלגל ההגה עוצב מחדש וגימור משודרג בתא הנוסעים מסכמים את העדכון לתא הנוסעים.

 

 

בצד הטכנולוגי, הזאפירה החדש יוצע (כאופציה) עם פנסים ראשיים אדפטיביים בטכנולוגיית LED ומערכת בטיחות מתקדמת Opel Eye הכוללת - כסטנדרט או כאופציה - בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, התראה על אי שמירת מרחק ועוד.

 

 


מידות הדגם לא השתנו עם מתיחת הפנים כך שתא המטען במצב של חמישה מושבים עדיין מציעה נפח מכובד של 710 ליטר ועם קיפול שתי השורות מאחור מתקבל נפח של 1860 ליטר.

 

בתחום יחידות ההנעה, הזאפירה אמנם לא מקבל את המנועים או תיבות ההילוכים החדשות של אופל אך הוא ימשיך להיות מוצע עם מבחר של גדול של מנועי בנזין, דיזל והנעה בגז (CNG ו-LPG) בהספקים של 120-170 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.