אוקטביה 1.0TSI ירדה מההיצע בישראל

סקודה אוקטביה
זמינה רק עם מנוע 1.5TSI.

היצע גרסאות האוקטביה בישראל הצטמצם לדגם 1.5TSI בלבד, עד להגעתה של האוקטביה IV החדשה.

 

בשנת 2019 יכולתם לרכוש את האוקטביה עם מבחר של 3 מנועי בנזין בנפחים של 1.0 ליטר 115 כ"ס, 1.5 ליטר 150 כ"ס ו-2.0 ליטר 190 כ"ס. עם תחילת שנת 2020 היצע גרסאות האוקטביה צומצם משמעותית וכעת האוקטביה זמינה עם מנוע 1.5TSI בלבד בדגמי הבנזין, נהגי המוניות יוכלו כמובן להזמין את הדגם עם מנוע ה-2.0TDI דיזל 150 כ"ס במחיר של החל מ-175,990 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הסיבה העיקרית לצמצום היא פשוטה, סקודה מתכוננת להשקת האוקטביה IV החדשה באירופה, בשווקים הגדולים באירופה היא כבר פתחה את פנקס ההזמנות לדגם, כך שבאופן טבעי היא צמצמה את מבחר הגרסאות של האוקטביה הנוכחית למינימום. סיבה נוספת הקשורה בכלל הרכשים של קבוצת פולקסווגן היא תקנות הזיהום החדשות של האיחוד האירופי לשנת 2020. מנוע ה-1.5TSI של האוקטביה הוא כבר מסדרת מנועי EVO העדכנית של קבוצת פולקסווגן, אך מנוע ה-1.0 ליטר הוא לא ולכן השיווק שלו עם הדגם הופסק (האוקטביה החדשה כבר מצוידת במנועים מסדרת EVO).

אז אם עד לאחרונה יכולתם לרכוש את האוקטביה הנוכחית במחיר של החל מ-128,990 ₪ לדגם 1.0 ליטר אמבישן, כעת מחירי הדגם יחלו מ-134,990 ₪ לדגם 1.5 ליטר אמבישן וממשיך ל-150,990 ₪ לרמת הגימור אקסלוסיב. המפרט ורמות הגימור נותרו ללא שינוי: סקודה אוקטביה - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • ירון

    אני לא יודע לגביי סקודה איזה גירים יש להם בחו"ל.
    אבל אני יודע שפולקסווגן משווקת את הרכבים שלה בארה"ב עם תיבות אוטומטיות פלנטריות.
    סביר להניח שגם סקודה משווקת עם תיבות אוטומטיות רגילות כמו פולקסווגן.
    גם בשוק הרוסי פולקסווגן נמכרת עם כמה דגמים עם תיבות אוטומטיות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    למה רק בארץ מיבאים את גירסאות ה DSG כשבחו'ל יש תיבות מוצלחות יותר ???

    כתובת URL מקוצרת:
  • חובב רכב מושבע

    יוסי

    איזה גירים יש עוד לסקודה? חוץ מידני וDSG?

    כתובת URL מקוצרת:
  • ברוקולי מדבר

    חובב רכב מושבע

    בחו"ל משווקות שתי תיבות הילוכים נוספות: תיבה אינפיניטיסימלית עם אינסוף יחסי העברה, ותיבה קוונטית עם שני יחסי העברה מקבילים, כאשר ניתן לשלב רברס וראשון בו זמנית. רמה אחרת לגמריי מDSG שפותחה במיוחד לשוק הישראלי בשביל לתת לישראלים סיבה להתלונן ולטפח את הזוגיות עם המוסכניק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    ברוקולי מדבר

    נראה לך שעשו במיוחד לשוק בישראל?! :-)
    זה גיר שעובד בסדר באירופה... משום מה לא נכנס טוב בהתחלה בישראל.... אולי בעיות עם אחזקה שלו כאן...

    כתובת URL מקוצרת: