ביואיק אוויסטה היא קונספט למכונית קופה 2+2 המצוידת המנוע V6 טווין טורבו בהספק של 400 כ"ס והנעה אחורית.

2016 ביואיק אוויסטה קונספט
ביואיק אוויסטה קונספט - הכיוון העתידי של ביואיק.

ביואיק נחשבת כיום בארה"ב כמותג מכוניות לגיל השלישי, אך בתערוכת דטרויט שנפתחה השבוע ביואיק בוחרת להזכיר לנו שבעברה הרחוק היא הייתה חלק מתור הזהב של מכוניות השרירים באמריקה, אי שם בשנות השישים של המאה הקודמת, עם דגמי ה-GS שלה.

 

ביואיק אוויסטה הוא קונספט למכונית קופה 2+2 המצוידת במנוע V6 טווין טורבו בהספק מרבי של 400 כ"ס המניע את הגלגלים מאחור דרך תיבת 8 הילוכים אוטו'. המנוע הוא מנוע ה-V6 החדש של קאדילק שהוצג לראשונה עם ספינת הדגל החדשה של החברה – קאדילק CT6. לפי בסיס הגלגלים של דגם הקונספט, הוא ככל הנראה נשען על הפלטפורמה של קאדילק ATS ושברולט קאמרו החדשה.

 

ביואיק מציינת כי הקונספט דוחף קדימה את שפת העיצוב העדכנית של החברה יחד עם קריצה לשורשים שלה בדגמי ביצועים. ביואיק לא רומזת דבר על הבאת הקונספט לייצור, אך אין ספק כי עיצוב הקונספט יהווה השראה לדגמים העתידיים של המותג שעדיין מגשש את דרכו חזרה למרכז הבמה. 

 


אם ביואיק תשכיל להביא את האוויסטה לכדי ייצור, זה בדיוק דגם ההילה שיכול לסייע למותג להתחיל במסע הארוך חזרה אל מרכז הבמה בשוק האמריקאי שכן כיום, למעט ההצלחה בשוק הסיני, אין למותג הזה זכות קיום של ממש.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.