בשנה הבאה בישראל: פיג'ו 3008 היברידי פלאג-אין

פיג'ו 3008 היברידי פלאג-אין
פיג'ו 3008 היברידי פלאג-אין.

פיג'ו 3008 Hybrid4 יוצא לדרך באירופה, עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק של 300 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של עד 59 ק"מ.

 

פיג'ו החלה בשיווק פיג'ו 3008 GT Hybrid4 באירופה, גרסת הנעה היברידית פלאג-אין חזקה במיוחד לקרוסאובר המצליח של פיג'ו, אותה נפגוש בישראל במהלך שנת 2020.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין (PHEV) של ה-3008 כבר הוצגה בתחילת השנה, זו מערכת המשלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו PuerTech לבין שני מנועים חשמליים, אחד קדמי והשני אחורי המאפשר לקבל הנעה כפולה חשמלית - מכאן מגיע המספר 4 בשם מערכת ההנעה.

 

פיג'ו 3008 היברידי
פיג'ו 3008 היברידי נטען.

מנוע הבנזין מייצר בדגם הספק מרבי של 200 כ"ס, המנוע החשמלי הקדמי, המשולב בתיבת השמונה הילוכים של הדגם e-EAT8, מייצר הספק מרבי של 110 כ"ס והמנוע החשמלי האחורי מוסיף 112 כ"ס. השילוב הזה יוצר מערכת הנעה בהספק כולל של 300 כ"ס, מספיק לפי פיג'ו לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות (פיג'ו פרסמה בעבר נתון של 6.5 שניות).

 

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh מאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי מלא של 56-59 ק"מ לליטר בתקן WLTP. באמצעות שימוש בעמדת טעינה ביתית (7.4kW ו-32A) ניתן לטעון את הסוללה ממצב טעינה 0 ל-100% בזמן של שעה ו-45 דקות. הגרסה ההיברידית של פיג'ו 3008 עושה שימוש במתלה אחורי חדש בכדי לאכלס ביעילות את הסוללה והמנוע החשמלי האחורי שנוסף, לפי פיג'ו נפח תא המטען נותר זהה לדגמי הבנזין/דיזל הרגילים.

 

פיג'ו 3008 היברידי GT
גרסת ההנעה הכפולה תשווק ברמת הגימור GT בלבד.

פיג'ו 3008 HYBRID4 ישווק ברמת הגימור הבכירה GT בלבד, בה נמצא בתא הנוסעים מושבים בריפוד עור משולב באלקנטרה וגימור בעץ אלון אמיתי בצבע אפור לאורך הדשבורד ובדלתות. בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמערכת המולטימדיה נמצא ממשק תצוגה שהותאם להנעה היברידית וכן חיבור לאפליקציה סלולרית המאפשרת לנטר מרחוק את מצב הטעינה או להפעיל את מערכת בקרת האקלים לפני הכניסה לרכב.

 

הדגם מצויד בכל מערכות הבטיחות העדכניות של פיג'ו, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע ומערכת שמירה על מיקום הרכב בנתיב הנסיעה. לרשות הנהג בורר מצבי הנעה המאפשר, בין היתר, בחירה במצב ספורט בו כל המנועים פועלים במקסימום כוח, מצב חשמלי מלא עם הנעה קדמית בלבד או כפולה ומצב המאפשר לנהג לשמור על מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר.

בעוד מספר חודשים פיג'ו תצייד את ה-3008 במערכת הנעה היברידית זולה יותר עם מנוע חשמלי אחד והנעה קדמית בלבד (3008 HYBRID). מערכת זו משלבת בין אותו מנוע 1.6 ליטר טורבו, אך כאן בהספק של 180 כ"ס בלבד, למנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ"ס. דגם זה מצויד בסוללה זהה בקיבולת של 13.2KWh. סביר להניח כי זו הגרסה אשר תשווק בשנה הבאה בישראל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מוטי מור

    יהיה הבדל בין פיגו 3008 2019 ל2020? ואם כן מהם?

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    מקווה שלובינסקי יזדרזו לפני שהטבת המס תיעלם

    כתובת URL מקוצרת:
  • זאן טוד

    מעולה, עם רפרטואר מוכח של שנים באמינות של מערכות חשמל צרפתיות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    כמה יעלה ההיברידי בלבד

    כתובת URL מקוצרת:
  • מחשבות

    אתם הרי יודעים שלרכב קוראים פז'ו. למה לא תכתבו כך?

    כתובת URL מקוצרת:
  • לובינסקי

    נביא את הדגם החזק , מחירו יהיה בסביבות 280 אלף שקל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    מקווה שלובנסקי יביאו את הדגם החזק במחיר סביר,אם כן יכול להפוך לתת דגם עם פוטנציאל מכירה גדול בהרבה מהקיים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יובל

    תפסיקו לרמות אותנו ולהביא לארץ דגמים מוזלים במחירים הזויים
    תביאו את הגרסה החזקה והמפוארת

    כתובת URL מקוצרת: