גולף 8: הצצה אחרונה לפני החשיפה הרשמית מחר

פולקסווגן גולף החדשה
פולקסווגן גולף החדשה.

הגולף החדשה נחשפת בשלל תמונות, יממה לפני החשיפה הרשמית של הדגם. 

 

מחר (24.10.2019), פולקסווגן תחשוף בבכורה עולמית את הגולף 2020 החדשה, דור שמיני למשפחתית האצ'בק הנמכרת ביותר בעולם. עד שנזכה לכל הפרטים על הגולף החדש, עשרות תמונות של הדגם דלפו לרשת, מאפשרות לנו הצצה אחרונה ומעמיקה אל הדור השמיני של הגולף שהוא אולי, הדור האחרון של הדגם שכן בקבוצת פולקסווגן שואפים כי ה-ID.3 החשמלית תהווה בעתיד הלא רחוק את המחליפה של הדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כן, גם בדור השמיני שלה העיצוב החיצוני של הגולף הוא רק אבולוציה נוספת לעיצוב האייקוני והכל כך מוכר של הדגם. אם פורשה עושה זאת עם ה-911 דור אחר דור וזה עובד לה מצוין, אין סיבה שפולקסווגן לא תנהג באופן דומה, במיוחד אם גם לזה עובד מצוין.

 

פולקסווגן גולף 2020 החדשה
אבולוציה נוספת לעיצוב האייקוני של הדגם (דגם GTE היברידי בתמונה).

תא הנוסעים של הגולף החדשה הוא המקום בו פולקסווגן הרשתה לעצמה להשתולל ולצאת מאזור הנוחות. את המבנה הקלאסי של הדשבורד עם קונסולה מרכזית רחבה המתחברת לקונסולה בין המושבים, פולקסווגן החליפה בדשבורד אופקי בעל שני מפלסים, מפלס תחתון עם פס פתחי מיזוג ומעליו מונח במרכז מסך מגע "9.2 הצמוד ללוח מחוונים דיגיטלי המציג ממשק גרפי חדש ושונה מזה של הדגם הנוכחי. הסידור הזה יוצר מערך שליטה ותצוגה שכולו בגובה העיניים של הנהג. מערכת המולטימדיה כוללת ממשק חדש עם אופציה לתצוגה מפוצלת .

 

פולקסווגן גולף 2020 החדשה תא הנוסעים
רבולוציה לתא הנוסעים באמצעות שימוש נרחב במשטחי מגע.

מה שאפשר את המראה הנקי של תא הנוסעים הוא המעבר המשמעותי למסכי מגע ומשטחי מגע במקום כפתורים פיזיים. כך לדוגמה בתחתית מסך המגע המרכזי נמצא פס מגע לשליטה על בקרת האקלים ועוצמת השמע, במקום החוגה המסורתית לשליטה על התאורה משמאל להגה נמצא כעת, בגובה לוח המחוונים, משטח מגע המאפשר שליטה על יחידות התאורה, כרגיל, אך כעת גם על הפשרת האדים מלפנים ומאחור.

 

גולף החדשה
גולף החדשה.

בדגמים המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית נמצא במקום מוט ההילוכים המסורתי, עם המסילה והתפעול המכני, מוט זעיר לשליטה אלקטרונית מלאה על תיבת ההילוכים. פולקסווגן הבטיחה בעבר שגם על גלגל ההגה נמצא משטחי מגע, כמו בגלגל ההגה של ה- ID.3 החשמלית, אך נדמה כי בשלב זה פולקסווגן ויתרה על הרעיון (הלא ממש מוצלח) ורק עיצבה מחדש את ההגה הכולל כעת מערך כפתורים לשליטה על מערכות הבטיחות השונות של הדגם.

בתמונות המצורפות אנחנו יכולים לראות את הגרסה הרגילה של הגולף, לצד חבילת R ליין הספורטיבית הכוללת עיצוב אגרסיבי יותר לפגוש הקדמי והאחורי וכן את הגולף GTE, גרסת הפלאג-אין ההיברידית החדשה של הגולף הצפויה לעשות שימוש באותה יחידת הנעה 218 כ"ס של הסופרב/פאסאט המחודשות. לרשות הנהג שלושה מצבי נהיגה לבחירה כאשר כל מצב משנה את אופי פעולת תיבת ההילוכים, מפת המנוע, צבע התצוגה בלוח המחוונים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • sharckass23

    גם אם אכן יהיו תקלות מאוד זול לטפל בהן בחול ובמוסך מורשה ולא לוקח יום שלם
    לעומת בארץ!

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    רכב ממוחזר בלי שום שינוי מדהים.
    אמינות רכיבים עיקריים גרועה וידועה.
    ממש לא רלונטי לארץ.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    גר בחלם

    רק שזה אחד ברכבים הכי נמכרים באירופה... בטח הם טפשים ולא חכמים כמונו שבוחרים קיה ויונדאי...
    אה, וזה שזה דור 8 של הרכב הזה גם לא אומר כלום... כולם טפשים.

    כל הרעיון מאחורי גולף שאין שינויים גדולים מבחוץ, אבל מאחורי זה יש מערכת הנעה יותר מודרנית, מערכות בטיחות יותר טובות, תא נוסעים שונה מאוד ויפה (היו חייבים לשנות בשביל להתחרות בA CLASS).

    אמינות.... רכבים האלה נוסעים חצי מיליון ק"מ באירופה!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    אלכס

    התקלות ב DSG הן בכל העולם אבל השירות במוסכים בעולם מכפר על זה
    לעומת זאת בארץ היבואן מזלזל והמוסכים שוחטים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    אלכס

    באירופה קונים ידני ודיזל, למען האמת לפי דיווחי הנהגים מנועי בנזין ותיבת DSG השתפרו מבחינת אמינות בכמה שנים אחרונות. מכיר כמה בעלי רכבים עם 1.5 TSI עם DSG שעברו 120-150 אלף קמ ללא בעיות מסוג שהיו לפני כמה שנים. קשה לי להאמין שיגיעו ל 300 אלף אבל 150-200 כן. רוצה לראות את יונדאי קיה וצרפתיות מגיעות לרף זה עם מנועים ותיבות חדשות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    סמי

    באירופה קונים GTE או בנזין, דיזל בשנים אחרונות מאוד יקר מבחינת מס זיהום אויר.
    אני רואה מלא רכבים כאן בשנים אחרונות גם עם גיר אוטומטי... אירופאים גם נהיו עצלנים :-)

    כתובת URL מקוצרת: