יאריס GR
יאריס GR
יאריס GR
יאריס GR

שלושה שבועות לפני החשיפה הרשמית, תמונות של היאריס GR ללא כל הסוואה דלפו לרשת.

 

היינו אמורים להיחשף אל היאריס GR הקיצונית רק בתחילת החודש הבא בטוקיו, אך האתר האוסטרלי whichcar הצליח לשים את ידיו על תמונות של הדגם ללא כל הסוואה, תמונות המאפשרות לנו הצצה ראשונה אל העיצוב המרהיב והקרבי של היאריס GR.

היאריס GR מבוססת על היאריס 2020 החדשה שנחשפה בחודש אוקטובר האחרון, אך כאן פחות או יותר מסתיים הדמיון הישיר בין הדגמים שכן היאריס GR נולדה להיות מכונית פרועה לחובבי נהיגה, אם תרצו גרסה חוקית לכביש למכונית ראלי, מכונית שהיא פרי החלטה של חובב הרכב המושבע ונהג המרוצים אקיו טויודה, הלא הוא נשיא טויוטה מוטור.

 

יאריס GR
יאריס GR.

 

היאריס GR זוכה למרכב 3 דלתות ייחודי לדגם המצויד בכל הפיסולים והניפוחים הנדרשים, יחד עם כונס אוויר עצום ממדים בחזית וספוילר אחורי, בכדי להעניק לדגם את המראה הספורטיבי וגם בכדי לאכלס את מפסק הסרנים הרחב יותר. הדגם תוכנן ועוצב בהשראת גרסת ה-WRC של היאריס, לכן כנראה בטויוטה בחרו לצייד את הדגם גם במערכת הנעה כפולה, רק אודי S1 הציעה עד היום תפריט כזה. 

 

אנחנו יודעים לומר כי היאריס GR תצויד בתיבת הילוכים ידנית, אך תעלומה שעדיין אין לנו תשובה עבורה היא מה נמצא מתחת למכסה המנוע. היאריס GRMN היוצאת שווקה עם עם מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק מרבי של 212 כ"ס, ניתן לצפות כי היאריס GR החדשה תשווק עם מנוע זהה אך בגרסה חזקה יותר, גם כי עם הנעה כפולה אפשר להשתולל יותר עם ההספק לעומת קדמית בלבד ביאריס GRMN.

כאמור, בתחילת החודש הבא טויוטה תחשוף רשמית את הדגם ולנו נותר רק לקוות כי נזכה לפגוש את הדגם הזה כאן בישראל, בעיקר כי הדגם צפוי להיות יקר משמעותית מדגמים כגון רנו קליאו RS, פיג'ו 208 GTI או פולו GTI ויותר קרוב במחירו לדגמים כגון מיני קופר JCW או אודי S1 (שעדיין לא זכתה למחליפה ובספק אם תוצג בכלל). 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.