הונדה משיקה באירופה את ה-CR-V החדש

2018 הונדה cr-v החדש
הונדה CR-V החדש.

הונדה CR-V החדש כולל לראשונה גרסת 7 מושבים, הוא מצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו 193 כ״ס, תיבה רציפה והנעה כפולה, הוא מרווח יותר לנוסעים ומטען, עם תא נוסעים איכותי ומאובזר יותר ומצויד כסטנדרט במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

כשנתיים לאחר שהציגה לראשונה את ה-CR-V החדש עבור השוק האמריקאי, הונדה החלה כעת בשיווקו של הדגם גם בשוק האירופאי, עם פלטפורמה חדשה ואופציה לשבעה מושבים (לראשונה בדגם), מנוע 1.5 ליטר טורבו 193 כ״ס עם תיבת הילוכים רציפה ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות. לארץ הדגם צפוי להגיע בסוף השנה/תחילת השנה הבאה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הונדה CR-V החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, קלה וקשיחה יותר ב-25%, אך מידותיו השנתנו רק במעט לעומת הדגם הנוכחי - בעיקר בסיס הגלגלים ומרווח הגחון. למרות זאת, בהונדה מציינים כי התכנון החדש של תא הנוסעים אפשר ליצור תא נוסעים מרווח משמעותית מזה של הדגם היוצא וזו כנראה הסיבה שלראשונה, הדגם יוצע עם אופציה לשבעה מושבים אשר תאפשר לדגם להתחרות באקס טרייל של ניסאן, בקודיאק של סקודה או באאוטלנדר של מיצובישי.

 

הונדה cr-v החדש
הונדה CR-V החדש.

לדגם אורך של 4,600 מ״מ, רוחב של 1,840 מ״מ, גובה של 1,679 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,662 מ״מ (תוספת של 32 מ״מ לעומת הדגם היוצא). מרווח הגחון בדגם גדל משמעותית ב-30 מ״מ לכדי 191 מ״מ בדגמי הנעה קדמית ו-201 מ״מ בדגמי הנעה כפולה. נפח תא המטען בדגם, כאשר כל המושבים בשימוש, עומד על 561 ליטר בדגמי חמישה מושבים ו-150 ליטר בדגמי השבעה מושבים. בהונדה מציינים כי תא המטען רחב יותר כעת ב-160 מ״מ וארוך יותר ב-250 מ״מ (1,830 מ״מ).

עם הוספת שורת המושבים השלישית, הונדה התקינה את השורה השנייה על מסילה המאפשרת טווח תנועה של 15 ס״מ לטובת כניסה נוחה יותר לשורה השלישית. כמו בדגם היוצא, את השורה השנייה, המחולקת ביחס של 60:40, ניתן לקפל בפעולה אחת (וביד אחת) מתא המטען או מהשורה השנייה.

 

הונדה cr-v החדש
לראשונה עם שורת מושבים שלישית.

לראשונה עם מנוע טורבו - 1.5 ליטר:

כמו הסיוויק החדשה, גם ה-CR-V החדש מצויד לראשונה במנוע טורבו בנזין: 1.5 ליטר VTEC TURBO אשר יוצע בשתי גרסאות הספק בהתאם לתיבת ההילוכים: עם תיבת הילוכים CVT רציפה למנוע הספק מרבי של 193 כ״ס ב-5,600 סל״ד ומומנט מרבי של 24.8 קג״מ בין 2,000-5,000 סל״ד ועם תיבת שישה הילוכים ידנית למנוע הספק מרבי של 173 כ״ס ב-5,600 סל״ד ומומנט מרבי של 22.4 קג״מ בין 1,900-5,000 סל״ד.

 

הדגם הידני מוצע עם הנעה קדמית ואופציה להנעה כפולה AWD, הדגם האוטומטי משודך להנעה כפולה כסטנדרט. עם תיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.0 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 14.0 ק״מ לליטר. לשם ההשוואה, לדגם הנוכחי עם מנוע 2.0 ליטר 155 כ״ס נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 12.3 שניות, מהירות מרבית של 183 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 13.3 ק״מ לליטר. הדגם הידני מציע 9.2 שניות 0-100 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 15.9 ק״מ לליטר.

 

הונדה cr-v החדש
מנוע 1.5 טורבו ובהמשך מערכת הנעה היברידית.

בהמשך, ובמקום מנוע דיזל שכבר לא יוצע עם הדגם כבעבר, הונדה תצייד את ה-CR-V החדש במערכת הנעה היברידית המבוססת על מנוע בנזין 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים. המערכת תפעל על עקרון של תעדוף הנעה חשמלית, כלומר מנוע הבנזין מתפקד בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללות וברוב הזמן ההנעה תתבצע ע״י המנועים החשמליים בלבד.

 

מערכת ההנעה הכפולה של הדגם היא מסוג הנעה כפולה לפי דרישה והיא מסוגלת בעת הצורך להעביר עד 60% מהמומנט לציר האחורי. לפי הונדה, המערכת שודרגה לעומת הדגם היוצא והיא מסוגלת להגיב מהר יותר לשינויים באחיזה לעומת המערכת הקודמת. המתלים בדגם תוכננו מחדש, בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, והם מעודנים לשלדה באמצעות תותבים הידראולים - דבר השמור בדרך כלל לרכבי יוקרה ומאפשר להפחית את הרעידות העוברות מהמתלים לתא הנוסעים. גם מערכת ההיגוי תוכננה מחדש, מהירה יותר עם 2.3 סיבובים מנעילה לנעילה (שיפור של 26% מהדגם היוצא). תוסיפו לזה בידוד רעשים משופר ולפי הונדה, הדגם החדש מציע תא נוסעים שקט יותר ונסיעה נוחה יותר מבלי להתפשר על יכולות דינמיות - הדגם האירופאי זכה לכיול מתלים-היגוי שונה מזה של הדגם האמריקאי.

 

הונדה cr-v החדש
תא הנוסעים החדש מרווח ואיכותי יותר.

בתא הנוסעים החדש נוכל למצוא משטח טעינה אלחוטי לצד המשענת המרכזית ו-4 כניסות usb, השתיים אחוריות מאפשרות טעינה מהירה (עד 2.5A). בתחום הבטיחות הונדה ציידה את הדגם במערכת הבטיחות Honda Sensing כסטנדרט, המערכת כוללת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית שאף תפעיל את הבלמים בעת הצורך, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה המגיבה מראש לרכבים הפורצים לנתיב, התראה על חוסר עירנות של הנהג, מערכת זיהוי תמרורים ומגביל מהירות בהתאם, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ומצלמה אחורית המספקת עד זווית ראיה של עד 180 מעלות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אורן

    מחכה לרכב הזה כבר שיגיע. בסקירות בתערוכת ז'נבה נראה שנעשה באמת שיפור משמעותי.
    אני מאוכזב מתא המטען בגרסת 5 מושבים (3 ילדים) רק 560 ליטר ? לאוקטביה יש בערך משהו דומה לא ?
    חוצמזה מקווה שכל המערכות ההיברידיות המסובכות לא יגדילו את הסיכון לתקלות.
    אבל רק משוגעים כמוני יודעים שהונדה זה הונדה זה הונדה. .. יותר בונה על המוניטין העולמי ועל השוק האמריקאי שלא משאיר להם ברירה אלא לעמוד בסטנדרט הכי גבוה שיש.
    התבגרתי, והחלטתי שאני רוצה אוטו של ילדים גדולים (ועדין שאשתי תהיה רגועה). עבדתי כמו חמור 20 שנה, מגיע לי.
    יאללה מתי מתחילה המכירה, ובחייאת תתמחרו פחות מ RAV4 החדשה שתגיע כדי שיהיה קל להחליט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ציון

    מחיר ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • הונדה

    ברשותי crv דור ראשון. לא היה ולא יהיה כזה רכב!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    ומה עם הונדה HR-V מחודש? אמור היה כבר לצאת...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורי

    לשפר את השרות.זאת מילת המפתח.

    כתובת URL מקוצרת: