חדש בישראל: 2019 ניסאן קשקאי 1.5 דיזל - מחיר החל מ-151,990 שקל

ניסאן קשקאי 1.5 דיזל
ניסאן קשקאי 1.5 דיזל מחליף את מנוע ה-1.6 דיזל.

הקשקאי מחליף את מנוע ה-1.6 דיזל 130 כ"ס במנוע 1.5 דיל 115 כ"ס, חסכוני יותר בצריכת הדלק (עד 25 ק"מ לליטר) ובמחיר רכישה זול יותר.

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, החלה בשיווק גרסת דיזל חדשה 1.5 ליטר לקרוסאובר ניסאן קשקאי המחליפה את גרסת ה-1.6 ליטר דיזל של הדגם. הקשקאי 1.5 דיזל החדש ישווק בשתי רמות גימור, ACENTA ו- ACENTA TECH, עם תיבת הילוכים אוטומטית ובמחיר החל מ-152 אלף שקל ועד ל-159 אלף שקל - זול ב-2000 עד 3000 שקל לעומת מנוע ה-1.6 היוצא.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.5 דיזל, המוכר מדגמי רנו השונים, הוא בגרסתו העדכנית ביותר עם מסנן חלקיקים מתקדם ובזכות זה הדגם משתייך לקבוצת זיהום 5-6 הנמוכה יותר לעומת 8-11 לקשקאי 1.3 טורבו החדש שהושק מוקדם יותר השנה. למנוע ה-1.5 דיזל הספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ, ירידה לעומת ה-130 כ"ס ו-32.6 קג"מ עם מנוע ה-1.6 ליטר היוצא. המנוע החדש משודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים במקום לתיבה רציפה ששרתה את המנוע המוחלף.

 

קשקאי 1.5 דיזל
מנוע חלש יותר אך חסכוני יותר ועם תיבת הילוכים חדשה.

עם מנוע ה-1.5 ליטר דיזל לקשקאי ביצועים של 0-100 קמ"ש בזמן של 13.0 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש, לעומת 11.1 שניות ו-183 קמ"ש עם המנוע הקודם. אמנם ישנה ירידה בביצועים, אך את הרווח נמצא בצריכת הדלק המשולבת העומדת על 25 ק"מ לליטר ברמת הגימור Acenta או 23.8 ק"מ לליטר ברמת הגימור Acenta Tech, זאת לעומת 21.3 ק"מ לליטר עם המנוע הקודם.

 

כאמור, הקשקאי 1.5 דיזל החדש ישווק בשתי רמות גימור (לעומת 3 בדגמי הבנזין). רמת הגימור Acenta הבסיסית כוללת, בין היתר: מולטימדיה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, חישוקי סגסוגת "17, מראה מרכזית מתכהה, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים ועוד.

 

קשקאי 1.5 דיזל
שתי רמות גימור לבחירה.

רמת הגימור Acenta Tech מוסיפה לרשימה חישוקי "18, מפתח חכם, מצלמת 360 מעלות, מושבים קדמיים משודרגים, חלון גג, שמשות כהות מאחור, זיהוי הולכי רגל 360 מעלות ועוד. 2019 ניסאן קשקאי 1.5 דיזל - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 ניסאן קשקאי - מחירון:

1.33 בנזין 140 כ"ס Acenta ידני - 132,990 ₪

1.33 בנזין 160 כ"ס Acenta אוטו' - 152,990 ₪

1.5 דיזל 115 כ"ס Acenta אוטו' - 151,990 ₪

1.33 בנזין 160 כ"ס Acenta Tech אוטו' - 156,990 ₪

1.5 דיזל 115 כ"ס Acenta Tech אוטו' - 158,990 ₪

1.33 בנזין 160 כ"ס Tekna אוטו' - 164,990 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • רק יפני אבל?

    אכן מנוע חלש, התגובה של הרכב מתאים לנסיעה בפקקים היא ממש הזוייה, רכב רוכשים לנהיגה לא לזחילה בפקקים כי אז ניתן לרכוש דו גלגלי על כל מוצריו
    הרכב אכן נאה, אבל כבד וחלש ובנהיגה בעיר אם מזגן עובד הרכב פשוט עגלה מרעישה
    דיזל מומנט מה אלו התירוצים גם סקודה מייצרת רכבי דיזל והם לא עגלות מקרטעות כמו הניסאן

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    מישהו יודע איך הדו מימדי של ניסן?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יפניסט תמוה

    ניסאן הולכים אחורה רכב נאה כבד אם מנוע חלש ועכשיו אם מנוע יותר חלש
    עדיף אופניים חשמליות
    ניסאן תתעוררו הולכים קדימה עם המנועים לא אחורה. 115 כ״ס לרכב ששוקל 1.5טון בערך , הרכב יזוז , ייסע, לא ייזחל
    לא תודה טויוטה , סובארו, ואפילו קיה ויונדאי יותר חזקות טובות ונוסעות, עגלה תמכרו למישהו אחר!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אני

    יפניסט תמוה

    תגובה משכילה ביותר.
    אתה נסעת בו פעם כדי להעביר ביקורת? אני לא סוכן, פשוט יש לי את הרכב והוא בסדר גמור.
    אולי לא לערים עם עליות, אבל בפקקים בגוש דן הוא מצויין וגם די חסכוני, בניגוד ליונדאי/קיה שעושות 1/8 אולי 9, הוא מצליח להגיע גם ל-12.5 בפקק.
    ולגבי 115 כ"ס - שמת לב שזה דיזל?? אין להם כוחות סוס מרשימים, לדיזל יש מומנט

    כתובת URL מקוצרת:
  • יפניסט

    אני

    לפקקים בגוש דן לא נוסעים ברכב, תקנה אופניים חשמליות
    התגובה שלך ממש לא לעניין מדובר בנתונים של הרכב שהם מאפיינים רכב נאה כבד אם מעט כוחות סוס ומנוע חלש שיחד עם הפעלת מזגן בקושי יזוז
    רכב נועד לנסיעה נעימה ולא לעמוד בפקקים, רכב נבחן בנסיעה ולא בזחילה בפקקי גוש דן
    מקווה שהפעם הבנת מדובר בעגלה חלשה , יקרה ולא מצדיקה את המחיר

    כתובת URL מקוצרת:
  • מתעניין

    אני

    מנסה לבין את התגובה. ולא מבין.

    למה שתרצה את הניסן הזו? זה רכב לליסינג.

    קח לדוגמה ראב 4, 2.5 ליטר היברידי. 218 כוחות סוס במקום 115. תאוצה 8.6 שניות במקום 13. בפקק 17 קמ לליטר במקום 12.5. מומנט 24 בין 3600-5200 לעומת 26.5 ב2000 (זזת מ 2000 ומומנט ירד למעטה). מנוע בנזין שקט לעומת טרקטור קופצני ורועש.

    אז אין לניסן טכנולוגיה היברידית.
    אבל למה להעניש את עצמך? המחיר אותו דבר, אז למה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • Sivan Dorfman

    מתעניין

    מחיר של טויוטה 2.5 ליטר היברידי 182.300. ניסאן קשקאי דיזל 152.000 המחיר לא אותו דבר!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • ממממ...

    Sivan Dorfman

    ברור שזה לא אותו דבר. האבזור בדיזל בפיגור מאחור וללא מערכות בטיחות מתקדמות.
    כבר עדיף דאציה בחצי מכיר. יעשה את אותה העבודה :)

    כתובת URL מקוצרת:
  • שם

    מתעניין

    לא מובנת התגובה הזאת.
    ראב4 היברידי? מדובר על יד2? כי הזול ביותר עולה מעל 180 אלף ₪. איך ניתן להשוות את המכוניות?
    אם מדובר על קאשקאי בנזין המאובזר - עולה כמה? 165 אלף?
    ומה עם אבזור? לא רלוונטי? רק מנוע וזהו?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אין פינוקים חינם

    שם

    הצלחת לבלבל, משווים דיזל עם האבזור המאוד דל שלו או בנזין עם אבזור הבסדר.בכל מקרה ללא מערכות בטיחות אקטיויות? רק התרעות וציפצופים ובלימה חרום. הרכב לא יודע לנסוע לבד.

    נניח שהמנוע זה לא חשוב בכלל. אין אוטו שלא מצליח לעשות את עליות לירושליים. אז באמת לא רלוונטי. אז יקח קצת יותר זמן להגיע. לא קרה כלום.

    לפי בקשתך עברתי על רמת האיבזור של ראב 4 emotion והדגם המפואר של ניסן קשקאי בנזין. זו שלא בחרת בגלל מנוע.

    מצלמת 360 סבבא.
    קרוז קונטרול אדפטיבי באסה
    המחיר לא זהה , סבבא
    מערכות בטיחות אקטיביות. באסה.
    האוטו נוסע לבד, באסה.

    חיים רק פעם אחד. מה יותר חשוב, זמן ? חיים? או מצלמת 360?

    כתובת URL מקוצרת: