חדש בישראל: 2019 פולקסווגן טיגואן Comfortline Plus - מחיר 214,900 שקל

פולקסווגן טיגואן
פולקסווגן טיגואן - עכשיו ברמת גימור קומפורטליין פלוס מעודכנת.

הטיגואן קומפורטליין פלוס מוסיף בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ריפודי עור ומושבים קדמיים חשמליים ומצויד בגרסת ה-190 כ"ס המעודכנת של מנוע ה-2.0TSI.

 

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווק גרסה/רמת גימור חדשה ובכירה לטיגואן - פולקסווגן טיגואן Comfortline Plus - המצוידת במנוע 2.0TSI מעודכן בהספק של 190 כ"ס והנעה כפולה יחד עם תוספת של בקרת סטייה מנתיב אקטיבית שנעדרה עד היום מהדגם בישראל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כאמור, רמת הגימור החדשה קומפורטליין פלוס מצויד בגרסה המעודכנת של מנוע ה-2.0TSI עם הספק מרבי של 190 כ"ס לעומת 180 כ"ס בדגם היוצא ועם מומנט מרבי שנותר ללא שינוי על 32.6 קג"מ ומתקבל בין 1,400-4,100 סל"ד (לעומת 1,700-4,500 סל"ד במנוע היוצא). המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (מצמדים רטובים) ולמערכת הנעה כפולה 4MOTION, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות (7.7 שניות עם המנוע היוצא), למהירות מרבית של 214 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 14.1 ק"מ לליטר.

 

פולקווגן טיגואן
בקרת סטייה מנתיב אקטיבית נוספה לרשימת האבזור.

שדרוג נוסף בדגם הוא כאמור תוספת של מערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית Lane assist, המאפשרת לדגם לוותר סוף סוף על התקנה של מערכת מובילאיי. המערכת מצטרפת אל המערכות ששווקו עד היום עם רמת הגימור Comfortline: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית למהירויות עירוניות והתראה על עייפות הנהג.

 

פולקסווגן טיגואן תא הנוסעים
מושבים חשמליים וריפודי עור.

בתחום אבזור הנוחות, רמת הגימור Comfortline Plus מוסיפה על רמת הגימור Comfortline מושבים קדמיים חשמליים וריפודי עור. אבזור זה מצטרף לבלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת חניה אוטומטית, חישוקי סגסוגת "18, חלונות אחוריים כהים, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מצלמת 360 מעלות וחיישני חניה קדמיים ואחוריים, קיפול חשמלי למראות הצד, חיישני תאורה וגשם, לוח מחוונים דיגיטלי, שליטה מההגה ועוד.

מחירו של הטיגואן 2.0TSI קומפורטליין פלוס 2.0TSI 4X4 עומד על 214,900 ₪ (אגרת רישוי 3,355 ₪) תוספת של 5,000 שקל לעומת רמת הגימור קומפורטליין.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (17)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • דודי

    רק חבל שלא אומרים שיוצא דגם חדש בעוד שנה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איתן

    טיגואן, חבל על הכסף, בשנה הקרובה תגיע לכאן המזדה. Cx5 המוגדשת, הרבה יותר חזקה, והרבה הרבה יותר מהנה לנהיגה שלא נאמר על אמינות, שמיים וארץ.
    תרחיבו אופקים ותקראו עליה מבחנים בעל היבשות....

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    רכב לא רלוונטי.צריכים לייבא את ה 1.5 במחיר שפוי(קצת מעל הקרוק) ואז אולי ירכשו אותו

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    גיל

    איפוס הגיון. למה לייבא 1.5 טיגואן אם יש כבר את קארוק ואטקה 1.5? מיותר, לא?
    אם משהו רוצה בנוסף 4*4 + יותר סוסים= טיגואן

    כתובת URL מקוצרת:
  • חזקי

    מי שלוקח כזה אוטו על פני הראב 4 המשופר עושה טעות ..
    זה סיאט אטקה סטייל פלוס עם סמל אחר ..איו שום הגיון במחיר הזה

    כתובת URL מקוצרת:
  • טיגו

    חזקי

    אצל טיגואן גלגלים אחוריים עצמאיים, באטקה לא. בטויוטה- לא יודע, לא מעניין. טיגואן ג'יפים החזק בשבילים אחרי פורסטר. ראב4 הוא נחלש אחרי cx5

    כתובת URL מקוצרת:
  • הרחבה

    חזקי

    זה לא סיאט אטקה, ולא מיוצר באותו מפעל, וולא אותו מרכב או תיבת הילוכים או אבזור.
    מדובר ברכב ברמת פרימיום עם מנוע חזק, ריפודי עור ושליטה מלאה על מושבי הנוסעים הקדמיים
    מערכות בטיחות מתקדמות עם תיבת הילוכים פנטסטיתת חיסכון אדיר בדלק

    מלבד כל אלה ראב 4 בתצורת 4X4 (לא אמיתי) מתחיל ב202,000 עם מושבי בד, חישוקים קטנים
    מצלמת רוורס (לא 360 מעלות), צג מהירות אנלוגי ולא צג דיגיטאלי שניתן להתאמה אישית
    שלא לדבר על בידוד הרעשים והנדסת האנוש הגרמנית שמיותר להגיד שעולה בהרבה על זו היפנית.

    ראב 4 רכב נחמד אבל אי אפשר להשוות לטיגואן ובטח שלא קשור לאטקה או קארוק

    כתובת URL מקוצרת:
  • צביקה

    מה שבאירופה נמכר כסטנדרד נמכר כאן בתוספת תשלום, קומבינה ישראלית ידועה

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    פולקסווגן הוא מותג בהתרסקות כבר כבמה שנים בארץ ועדיין צ'מפיון מוטורס חושבת שהיא יכולה לדרוש מחירי פרימיום עבור הרכבים האלה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • הרחבה

    שי

    היצ**** הנמכר ביותר בעולם (כ-11 מיליון רכבים בשנה)
    כל גלגל שמגיע לישראל נמכר כ-3 חודשים לפני ההגעה לארץ
    לא נראה לי שכך נראה מותג מתרסק
    יותר כמו מגבלות ייצור של היצ****.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    הרחבה

    מותג בהתרסקות בישראל, לא בעולם.
    גם פורד מוכר המון רכבים בעולם ובישראל כמעט ולא קיים יותר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכאל

    והאחריות רק שנתיים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מארק

    מיכאל

    3 שנים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    רכב מושלם לדעתי. זריזות של gti ועבירות של פורסטר כמעט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    רכב מצויין , אבל התימחור המוגזם יגרום לכך שרק רכבים בודדים יעלו על הכביש כמו בכל דגמי פןלקסוואגן

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    ראב 4 עם 222 כ"ס 4×4 נראה לי יותר הגיוני לקניה

    כתובת URL מקוצרת:
  • הרחבה

    שמואל

    ראב 4 עם גיר רציף זה לא 4X4 אמיתי, לא מאובזר כמו הטיגואן
    ובטח שלא איכותי כמו הטיגואן
    בגרסה ההיברידית היה לראב 4 יתרון אך בגלל המיסוי גרסה זו הפכה ליקרה ולא רלוונטית ולכן לא מיובאת בשלב מעבר למה שכבר הגיע לארץ.

    מי שלא עושה נסיעת מבחן על שני הרכבים לא יכול להבין את פערים באיכויות של הטיגואן אל מול הראב 4.
    מניסיון....

    כתובת URL מקוצרת: