טויוטה פריוס פלאג-אין החדשה 2020 בישראל - מחיר החל מ-164,900 שקל

2020 טויוטה פריוס פלאג-אין PHEV
טויוטה פריוס פלאג-אין חוזרת לישראל.

הפריוס פלאג-אין PHEV מצוידת באותה יחידת הנעה של הפריוס הרגילה, אך עם סוללה גדולה יותר המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הפריוס פלאג-אין PHEV (פריוס פריים בשוק האמריקאי) אשר חוזרת לישראל בדגם חדש, המבוסס על הפריוס הנוכחית, עם טווח חשמלי של 45 ק"מ ומחיר תחרותי של 164,900 שקל, כולל כבל מטען המתחבר לשקע ביתי רגיל בתקופת ההשקה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הפריוס פלאג-אין מצוידת באותה יחידת הנעה היברידית של הפריוס הרגילה, כלומר מבוססת על מנוע 1.8 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 הפועל במחזור אטקינסון ומנוע חשמלי זהה עם 71 כ"ס ו-16.6 קג"מ. ההספק המשולב של המערכת עומד על 122 כ"ס, כמו בפריוס הרגילה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11 שניות. ההבדל לעומת הפריוס הרגילה נמצא כמובן בקיבולת הסוללה המותקנת בדגם.

 

פריוס פלאג-אין PHEV החדשה
טווח נסיעה חשמלי של 45 קילומטר.

בעוד בפריוס PHEV היוצאת הסוללה הייתה למעשה שילוב של שתי סוללות, אחת נטענת חיצונית עבור נסיעה חשמלית ושנייה כמו בפריוס הרגילה, בזו החדשה ישנה סוללה אחת בקיבולת גדולה יותר של 8.8kWh בטכנולוגיית ליתיום-יון. לפי טויוטה, זה מספיק לטווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינת סוללה מלאה משקע ביתי חד פאזי ב- 10 אמפר אורכת כ- 3 שעות בלבד, צריכת החשמל לטעינה כזו היא כ- 8.8 קילו וואט ועלותה כ-4 שקלים. במידה והלקוח יהיה מעוניין הוא יוכל להתקין בביתו שקע חשמל תעשייתי המקצר את זמן הטעינה בכשעה וכמובן, ניתן לטעון את הדגם גם בכל עמדת טעינה ציבורית.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין תא הנוסעים
רשימה ארוכה של אבזור נוחות ובטיחות.

צריכת הדלק של הדגם במצב נהיגה היברידי עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ובשילב של מיכל דלק בנפח של 43 ליטר, לדגם טווח נסיעה כולל של 1000 ק"מ. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 77 ק"מ לליטר.

 

מערכת ההנעה של הדגם מאפשרת פעולה במספר מצבים: מצב EV מלא, מצב EV עירוני, מצב היברידי, תצורת שימור אנרגיית סוללה ותצורת נהיגה EV בהתאם לבחירת הנהג ותצורת "גנרטור" המאפשרת בחירה של טעינת סוללה מחדש תוך כדי נסיעה באמצעות מנוע הבנזין.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין
פריוס פלאג-אין.

הפריוס פלאג-אין מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת TSS ולדגם ציון בטיחות מקסימלי של 8. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת טרום התנגשות כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטומטי. לדגם 5 מושבים (לעומת 4 בדגם היוצא) ומפרט האבזור כולל מערכת מולטימדיה "8 תומכת בעברית, תצוגה עילית UHD, מפתח חכם לכניסה והתנעה, תאורת LED מלאה, חיישן גשם, בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית BT, שליטה מההגה ועוד.

 

פריוס פלאג-אין PHEV החדשה 2020
עיצוב שונה מזה של הפריוס הרגילה - בחזית ומאחור.

לגמישות מקסימלית ולראש שקט לאורך זמן, יוניון מוטורס מרחיבה את אפשרויות הרכישה ותציע חבילות מגוונות בהן חבילה הכוללת עמדה טעינה מבית EV-Edge, כבל טעינה ציבורי לשימוש ברשת EV-Edge ובנק דקות טעינה חינם ברחבי הארץ וכן חבילה הכוללת כיסוי של הטיפולים ברכב.

הפריוס פלאג-אין תוצג ותוצע למכירה בעשר סוכנויות נבחרות של טויוטה ברחבי הארץ אשר יעברו הכשרות מיוחדות לנושאי טכנולוגיות טעינה מרשת החשמל כפי שרכב חדש זה מחייב. בסוכנויות הללו יוקצו שטחים ייעודים לדגם החדש, יותקנו עמדות טעינה של חברתV-Edge E מקבוצת יוניון ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • יבגני

    מכונית לא כדאית מבחינה כלכלית. פריוס היבריד (לא פלאג-אין) עדיפה בהרבה.
    מי שרוצה חשמלית כדאי לחכות קצת לפולקסווגן ID.3

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירדן

    איטית כבדה מיושנת ומכוערת ועוד לא דיברנו על קרינה

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלומי

    ירדן

    ירדן היקר
    לפני 10 שנים קניתי טיוטה פירוס היברידית אז היה רק טיוטה והונדה וכמובן תוך כדי נסיעה שמעתי על הקרינה ומאוד דאגתי והתאכזבתי
    למרות שזה רכב מצוין נוח חסכוני בדיוק כמו שהיצ**** אומר
    יום יש עשרות של יצרנים שמיצרים רכבים היברידיים. ומהמובילים מרצדס אוודי קיאה ועוד זות אומרת שעיניו הקרינה היה רק קינאה שהטיוטה היה רכב היברידי מוביל
    אני סומך על טיוטה. הם מובילים איכותיים וגם מיצרים רכבים יפים

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    ירדן

    נהגת בה? יופי של רכב שקט נוח חסכוני ואמין. מראה ? שאלה של טעם

    כתובת URL מקוצרת:
  • ראובן

    כל הכבוד לטויוטה ישראל אני מזמין ראשון! ממתין כבר שנתיים לדגם הנל!!!!
    מתי להגיע???

    כתובת URL מקוצרת:
  • לוי

    ראובן

    לא הייתה להם ברירה. לטויוטה נכון לעכשיו אין עתיד חשמלי. הם נתקעו עם ייצור רכבי הייבריד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי שטרית

    ראובן

    הרכב יגיע לטויוטה זמיר ירושלים
    אתה מוזמן ליצור קשר 0532804440

    כתובת URL מקוצרת:
  • דגכ

    הפנסים האלה על הפגוש הוכחו כרעיון לא מוצלח, מכיוון שבכל נשיקת פגוש קטנה הם עלולים להישבר, ועלות החלפה של מאות שקלים...

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    ברווזון מכוער...

    כתובת URL מקוצרת:
  • ע.ג.

    במחיר כזה, כבר עדיף יונדאי איוניק חשמלית ...
    חוץ מזה, איך אפשר לטעון סוללה של 8 Kwh תוך 3 שעות במטען של 2.2 קילוואט (10 אמפר כפול 220volt)?
    משהו פה לא מסתדר, זה לא יוצא 8 קילוואט!

    כתובת URL מקוצרת: