טויוטה פריוס פלאג-אין החדשה 2020 בישראל - מחיר החל מ-164,900 שקל

2020 טויוטה פריוס פלאג-אין PHEV
טויוטה פריוס פלאג-אין חוזרת לישראל.

הפריוס פלאג-אין PHEV מצוידת באותה יחידת הנעה של הפריוס הרגילה, אך עם סוללה גדולה יותר המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הפריוס פלאג-אין PHEV (פריוס פריים בשוק האמריקאי) אשר חוזרת לישראל בדגם חדש, המבוסס על הפריוס הנוכחית, עם טווח חשמלי של 45 ק"מ ומחיר תחרותי של 164,900 שקל, כולל כבל מטען המתחבר לשקע ביתי רגיל בתקופת ההשקה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הפריוס פלאג-אין מצוידת באותה יחידת הנעה היברידית של הפריוס הרגילה, כלומר מבוססת על מנוע 1.8 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 הפועל במחזור אטקינסון ומנוע חשמלי זהה עם 71 כ"ס ו-16.6 קג"מ. ההספק המשולב של המערכת עומד על 122 כ"ס, כמו בפריוס הרגילה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11 שניות. ההבדל לעומת הפריוס הרגילה נמצא כמובן בקיבולת הסוללה המותקנת בדגם.

 

פריוס פלאג-אין PHEV החדשה
טווח נסיעה חשמלי של 45 קילומטר.

בעוד בפריוס PHEV היוצאת הסוללה הייתה למעשה שילוב של שתי סוללות, אחת נטענת חיצונית עבור נסיעה חשמלית ושנייה כמו בפריוס הרגילה, בזו החדשה ישנה סוללה אחת בקיבולת גדולה יותר של 8.8kWh בטכנולוגיית ליתיום-יון. לפי טויוטה, זה מספיק לטווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינת סוללה מלאה משקע ביתי חד פאזי ב- 10 אמפר אורכת כ- 3 שעות בלבד, צריכת החשמל לטעינה כזו היא כ- 8.8 קילו וואט ועלותה כ-4 שקלים. במידה והלקוח יהיה מעוניין הוא יוכל להתקין בביתו שקע חשמל תעשייתי המקצר את זמן הטעינה בכשעה וכמובן, ניתן לטעון את הדגם גם בכל עמדת טעינה ציבורית.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין תא הנוסעים
רשימה ארוכה של אבזור נוחות ובטיחות.

צריכת הדלק של הדגם במצב נהיגה היברידי עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ובשילב של מיכל דלק בנפח של 43 ליטר, לדגם טווח נסיעה כולל של 1000 ק"מ. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 77 ק"מ לליטר.

 

מערכת ההנעה של הדגם מאפשרת פעולה במספר מצבים: מצב EV מלא, מצב EV עירוני, מצב היברידי, תצורת שימור אנרגיית סוללה ותצורת נהיגה EV בהתאם לבחירת הנהג ותצורת "גנרטור" המאפשרת בחירה של טעינת סוללה מחדש תוך כדי נסיעה באמצעות מנוע הבנזין.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין
פריוס פלאג-אין.

הפריוס פלאג-אין מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת TSS ולדגם ציון בטיחות מקסימלי של 8. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת טרום התנגשות כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטומטי. לדגם 5 מושבים (לעומת 4 בדגם היוצא) ומפרט האבזור כולל מערכת מולטימדיה "8 תומכת בעברית, תצוגה עילית UHD, מפתח חכם לכניסה והתנעה, תאורת LED מלאה, חיישן גשם, בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית BT, שליטה מההגה ועוד. 2020 טויוטה פריוס פלאג אין - מפרט טכני מלא להורדה.

 

פריוס פלאג-אין PHEV החדשה 2020
עיצוב שונה מזה של הפריוס הרגילה - בחזית ומאחור.

לגמישות מקסימלית ולראש שקט לאורך זמן, יוניון מוטורס מרחיבה את אפשרויות הרכישה ותציע חבילות מגוונות בהן חבילה הכוללת עמדה טעינה מבית EV-Edge, כבל טעינה ציבורי לשימוש ברשת EV-Edge ובנק דקות טעינה חינם ברחבי הארץ וכן חבילה הכוללת כיסוי של הטיפולים ברכב.

הפריוס פלאג-אין תוצג ותוצע למכירה בעשר סוכנויות נבחרות של טויוטה ברחבי הארץ אשר יעברו הכשרות מיוחדות לנושאי טכנולוגיות טעינה מרשת החשמל כפי שרכב חדש זה מחייב. בסוכנויות הללו יוקצו שטחים ייעודים לדגם החדש, יותקנו עמדות טעינה של חברתV-Edge E מקבוצת יוניון ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (26)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • רוני

    טויוטה עגלות חסרות אופי לרוסים אפורים שקונים אותה יד שהייה מעוד רוסי זקן קמצן ונשארים איתה עד הקבר עם ריח של אלכוהול סיגריות ומסריחים מרוסים איכס

    כתובת URL מקוצרת:
  • אח

    רוני

    יש לך את זה ביותר גזעני?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלון

    לאחר שנגמרת הסוללה (שזה בערך אחרי 30 ק"מ), נשארים עם מנוע בהספק של בערך 60 כ"ס
    תחשבו על זה לעקוף רכב בעליה עם הספק כזה - מישהו שם נרדם - זה גם לא בטיחותי
    לא מצליח להבין מי יקנה אוטו במחיר הזה עם הביצועים הללו
    במיוחד שיש לו מתחרים הרבה יותר אטרקטיבים

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכה

    אלון

    ממש (אבל ממש) לא נכון!

    כשנגמרת הסוללה, קורה אותו דבר כמו בפריוס הרגילות, שאיתנו כבר 15 שנה: שני המנועים עדיין עובדים, פשוט המנוע בנזין מעביר חשמל דרך אלטרנטור לסוללה הראשית, ומשם למנוע החשמלי, ושני המנועים עובדים ביחד ומספקים כ-120 כ"ס משולבים. בדיוק כפי שקורה כשהסוללה מלאה. אין שום ירידה בביצועים עקב התרוקנות הסוללה. יתרה מזאת, הסוללה מתחילה להיטען (ממנוע הבנזין וכן מכל פעולת בלימה) ולאחר מספר דקות מגיעה למצב שאפשר שוב לנסוע על חשמל בלבד.

    נראה לי שאף פעם לא באמת נהגת בפיריוס...

    כתובת URL מקוצרת:
  • זיו

    עוד כתבה ממומנת

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירון

    מתי יהיה פריוס פלוס 7 מקומות מעודכן כזה??

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    מחיר תחרותי? במי הם מתחרים במרצדס? למה לא כבר חשמלי לגמרי מה זה 45K זה כלום

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    חיים

    טויוטה זה ממש לא מרצדס

    כתובת URL מקוצרת:
  • memtec

    טעינת רכבי פלאג-אין משקע ביתי 3 שנים אחריות memtec.co.il

    כתובת URL מקוצרת:
  • רפאל

    רכב פגז אני נוהג עליו יום יום מהעבודה

    כתובת URL מקוצרת:
  • Bar

    מחיר תחרותי???? הרכב צריך לעלות 100000 כדי להיות תחרותי.הרכב בחול עולה 80000 ויש עליו מס של 10 אחוז אז איך קיבונו של עולם הגיעו ל160????

    כתובת URL מקוצרת:
  • אזרח

    Bar

    מהמדינה העלתה מס על רכבים משולביים, רק בחשמלי לגמריי יש הטבת מס 10 אחוז.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מנוסה

    המשפחתית הכי יעילה והכי מוצלחת זה קורולה סטיישן היבריד, הפריוויוס בעלת אותה יחידת הנעה שיש לציין שהיא מבריקה ביכולותיה גם טובה אבל פחות פרקטית מהסטיישן , אין לה מתלה אחורי נפרד כמו בסטיישן ולכן היא פחות נוחה, בעלת תא מטען קטן יותר מהסטיישן וראות אחורה פחות טובה עקב שמשה מפוצלת, ובנוסף פחות מבודדת מהקורולה סטיישן.

    מה שכן הפריוס פלאג אין יפיפה לטעמי (יותר יפה מהפריוויס היברידית) אבל בתנאי שהיא בצבע אדום מבחוץ ולבן מבפנים (כמו שמוכרים אותה בארה"ב)

    כתובת URL מקוצרת:
  • יבגני

    מכונית לא כדאית מבחינה כלכלית. פריוס היבריד (לא פלאג-אין) עדיפה בהרבה.
    מי שרוצה חשמלית כדאי לחכות קצת לפולקסווגן ID.3

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירדן

    איטית כבדה מיושנת ומכוערת ועוד לא דיברנו על קרינה

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    ירדן

    לפי מדידות שערכתי כנראה שהכבלים בטויוטות החדשות מסוככים ואין קרינה מגנטית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלומי

    ירדן

    ירדן היקר
    לפני 10 שנים קניתי טיוטה פירוס היברידית אז היה רק טיוטה והונדה וכמובן תוך כדי נסיעה שמעתי על הקרינה ומאוד דאגתי והתאכזבתי
    למרות שזה רכב מצוין נוח חסכוני בדיוק כמו שהיצ**** אומר
    יום יש עשרות של יצרנים שמיצרים רכבים היברידיים. ומהמובילים מרצדס אוודי קיאה ועוד זות אומרת שעיניו הקרינה היה רק קינאה שהטיוטה היה רכב היברידי מוביל
    אני סומך על טיוטה. הם מובילים איכותיים וגם מיצרים רכבים יפים

    כתובת URL מקוצרת:
  • רומני

    שלומי

    לדבר המכוער הזה אתה קורה אוטו יפה?

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות