2017 פולקסווגן קליפורניה T6
פולקסווגן קליפורניה T6.
2017 פולקסווגן קליפורניה T6
פולקסווגן קליפורניה T6.

לראשונה בישראל, הקאמפר של פולקסווגן ישווק בישראל (פולקסווגן קליפורניה החדש) עם שתי מיטות נפתחות, יחידת מטבח, גג מתרומם המאפשר עמידה ברכב ועוד. מחיר הדגם החל מ-350 ועד ל-440 אלף שקל.

 

לאחר שהשיקה את הטרנספורטר T6 Multivan Business היוקרתי, חטיבת המסחריות בצ'מפיון מוטורס לא נחה ומשיקה עוד דגם ייחודי על בסיס הטרנפורטר T6 החדש, הפעם מדובר בדור השישי לפולקסווגן קאמפר המיתולוגי – הנקרא פולקסווגן קליפורניה - רכב הקמפינג של פולקסווגן אשר ישווק בישראל בגרסאות הקליפורניה אושן (California Ocean) והקליפורניה ביץ' ( California Beach).

 

שני הדגמים כוללים גג מתרומם המשנה את גובה התקרה מ-1.99 מטר ל-3.05 מטר, בנקודה הגבוהה ביותר, מולטימדיה "6.33, כיס אחסון בדלת ההרמה לאחסון שני כסאות פיקניק מתקפלים, הצללה חיצונית וכן שתי מיטות זוגיות, האחת מיטת גג בגודל של 1.2X2.0 מ' והשנייה עם קיפול השורה שלישית בגודל של 1.2X2.0 מ' – כולל מזרנים מתקפלים. בנוסף ימצאו הרוכשים שפע של תאי אחסון, מדפים, תאורה מורחבת, וילונות ועוד. בדגם ה-Ocean הבכיר נמצא בנוסף מטבחון עם כיריים, משטח עבודה, כיור, מקרר, ארונות אחסון ועוד.

 

פולקסווגן קליפורניה
המושב השלישי מתקפל למיטה זוגית

דגם הביץ' מצויד במנוע 2.0 ליטר TDI בהספק מרבי של 150 כ"ס ו-34.7 קג"מ ודגם האושן מצויד בגרסת ה-204 כ"ס ו-45.6 קג"מ של מנוע זה והנעה כפולה כסטנדרט. את שני הדגמים ניתן להזמין עם תיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG (מפרט מלא מצורף). מחיר גרסת ה-California Beach בגרסת 150 כ"ס 4X2 אוטומט עומד על 349,000 שקלים, בעוד מחיר גרסת ה-California Ocean 204 כ"ס אוטומט 4X4 עומדת על 439,900 שקלים. פולקסווגן קליפורניה T6 - מפרט טכני מלא להורדה.

את דגם ה-California Ocean ניתן לאבזר בחבילת "Special Model" הכוללת צביעה עליונה בצבע לבן וצבע של חלק הרכב התחתון בצבע אדום, כחול או אפור, אוהל עליון נפתח בצבע התחתון של הרכב (בהתאם לבחירה), רצפת פרקט, פס דקורטיבי בדשבורד, תאורת נהיגת יום LED, מערכת ניקוי לפנסים הקדמיים, תאורה באזור המיטה העליונה וריפודי עור משולבים אלקנטרה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.