למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר החדשה נחשפת

למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר
למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר.

למבורגיני מציגה את גרסת הרודסטר הפתוחה ללמבורגיני אוונטדור SVJ החדשה. 770 כ״ס ונתון 0-200 קמ״ש של 8.9 שניות.

 

כחצי שנה לאחר שהציגה את האוונטדור SVJ כמחליפת האוונטדור SV הקיצונית, למבורגיני מציגה את הגרסה הפתוחה של הדגם, האוונטדור SVJ רודסטר.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו בדגם הקופה, גם דגם הרודסטר מציב מאחורי הנהג מנוע 6.5 ליטר V12 אטמוספרי בהספק מרבי של 770 כ״ס ומומנט מרבי של 73.4 קג״מ, תוספת של 20 כ״ס מעל האוונטדור SV היוצאת ו-30 כ״ס יותר מהאוונטדור S הרגילה. עם תיבת 7 הילוכים ISR והנעה כפולה זה מספיק לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 2.9 שניות 0-100 קמ״ש (2.8 ש׳ בקופה), 8.9 שניות 0-200 קמ״ש (8.6 בקופה) ומהירות מרבית של 350 קמ״ש.

 

למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר
למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר.

את הגג הנפתח של הדגם, המורכב משני פנלים עשויים מקרבון במשקל של 6 ק״ג האחד, ניתן להסיר ידנית באמצעות שחרור מהיר ולאחסן בתא הקדמי. בכדי להפחית את המערבולות המכות בעורף, לרשות הנוסעים חלון חשמלי מאחורי המושבים הנפתח בלחיצת כפתור.

 

למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר
למבורגיני אוונטדור SVJ רודסטר.

מערכת אווירודינמית אקטיבית מתוחכמת, כמו בדגם הקופה, שולטת על מפצל הזרימה הקדמי וכנף הקרבון האחורי בכדי להגדיל את כוח ההצמדה או להפחית את מקדם הגרר. הכנף האחורי מפוצלת כך שבזמן סיבוב במהירות גבוהה, לדוגמה, היא יכולה להגדיל את כוח ההצמדה והאחיזה בכל גלגל בנפרד.

בנוסף לאווירודינמיקה האקטיבית הדגם מצויד במערכת היגוי אחורית, בלמים קרמיים, מערכת בולמים אדפטיביים, מערכת ניהול מרכזית לכל המערכות הדינמיות ברכב ומוטות מייצבים עבים יותר ב-50% מזה של הדגם היוצא.

 

הדגם ישווק במהדורה מוגבלת של 800 יחידות בלבד במחיר התחלתי של $573,966 בארה״ב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות