לקסוס RC F GT3
לקסוס RC F GT3 - גרסת מסלול ללקסוס RC F.
לקסוס RC F GT3
לקסוס RC F GT3 - גרסת מסלול ללקסוס RC F.

ה-RC F GT3 2017, גרסת המסלול של ה-RC F הנמכרת בישראל, תוצג בתערוכת הרכב בג'נבה לקראת עונת מירוצים אינטנסיבית ברחבי העולם.

 

לקסוס ידועה כיצרנית של מכוניות אמינות מאוד (זוכה שוב ושוב בסקרי אמינות) יוקרתיות וטכנולוגיות, אך מעט רוכשים יחשבו על המותג כספורטיבי. זו הסיבה שלקסוס החליטה להעמיק את פעילותה בתחום ספורט המוטורי עם השקת ה- RC F GT3, גרסת מסלול לעונת 2017 המבוססת על מכונית הספורט קופה של לקסוס הנמכרת גם בישראל, לקסוס RC F.

 

הדגם יתחרה בקטגוריית GT3 למשתתפים פרטיים והיא תשתתף בליגות אליפות מרוצים בארה"ב, יפן ובמספר אירועים נבחרים באירופה – שש מכוניות סה"כ שיתחרו, שתיים לכל מדינה/יבשת. הדגם עושה שימוש במנוע ה- V8 האטמוספרי של ה- RC-F (עם התאמות כמובן) בהספק מרבי של מעל ל-500 כ"ס. מפסק הסרנים בדגם הורחב משמעותית ובאמצעות הפשטה של תא הנוסעים ושימוש נרחב בקרבון עבור המרכב, משקל הדגם עומד על כ-1300 ק"מ בלבד – כ-470 ק"ג פחות מהדגם הסדרתי.

 

נשיא לקסוס אינטרנשיונל, טוקואו פוקויצ'י, התייחס להשקת ה-: RCF GT3 2017 : "לקסוס לוקחת על עצמה אתגרים חדשים כמותג יוקרה ולייף סטייל, מתוך שאיפה לעורר השראה בלקוחות באמצעות תדהמה והתרגשות העולות מעל ומעבר לכל דמיון. החלטתנו להיכנס לזירת הספורט המוטורי ללקוחות פרטיים על מנת שנוכל להמשיך ולשכלל את דגמי ה- F עתירי הביצועים שלנו ולהעניק ללקוחותינו חוויות מדהימות".

 

עבור מי שלא יכול להרשות לעצמו מכונית מסלול, לקס מוטורס, יבואנית רכבי לקסוס בישראל, מציעה את גרסת הכביש של ה-RC F המצוידת במנועV8 בנפח 5.0 ליטר עם הספק של 477 כ"ס ונתוני ביצועים של 0-100 קמ"ש ב-4.5 שניות בלבד. מחירה עומד על 719,000 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.