מיצובישי ASX בישראל - מחיר החל מ- 132,900 שקל

מיצובישי ASX
מיצובישי ASX נוחת בישראל באיחור רב.

באיחור של 7 שנים, מיצובישי ASX עושה עלייה לישראל עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס, תיבה אוטומטית ורמת אבזור גובהה.

 

לאחר שהשיקה אמש מבחר מרשים של דגמי יונדאי חדשים ומחודשים, כלמוביל מתפנה היום (ב') להשיק את הקרוסאובר הקומפקטי מיצובישי ASX. הדגם ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס ותיבת הילוכים אוטו' ובמחיר של החל מ-133 אלף שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מיצובישי ASX אולי חדש בישראל, אך הדגם חגג השנה כבר את שנתו השביעית מאז שהוצג לראשונה. הסיבה העיקרית לאיחור הלא אפנתי של הדגם היא העדר של תיבה אוטומטית בהיצע, לפני מספר שנים בכלמוביל עוד חשבו לשווק את הדגם עם תיבה ידנית בישראל, אך גם תג מחיר גובה יחסית (באירופה) שלא היה מאפשר לדגם להתחרות בקלות. בשווקים מסוימים הדגם משווק כאאוטלנדר ספורט ובעבר הדגם שימש כבסיס לפיג'ו 4008 ולסיטרואן C4 אייר קרוס שאף הגיעו לגיחה קצרה ויקרה בישראל.

 

מיצובישי ASX תא הנוסעים
תא הנוסעים מאובזר היטב אך כבר נעדר מראה מודרני.

מיצובישי ASX נולד כמתחרה האירופי של מיצובישי לקשקאי של ניסאן (דור קודם) ולכן הוא גם מציע מידות צנועות יחסית לסגמנט. עם אורך של 4.36 מטר, רוחב של 1.77 מטר, גובה של 1.65 מטר ובסיס גלגלים של 2.67 מטר, הוא אמנם בעל מידות בסיס גלגלים וגובה זהים לספורטאז' לדוגמה (ויותר מהקשקאי הנוכחי), אך הוא צר משמעותית מהספורטאז' או הטוסון. במילים אחרות, הוא מרווח ל-4 נוסעים בוגרים אך צר לשלושה (או שני מושבי בטיחות ומבוגר באמצע). משקל הדגם קל יחסית ועומד על משקל עצמי של 1285 ק"ג.

 

מיצובישי ASX זכה בשנה שעברה למתיחת פנים כך שלמרות גילו המתקדם הוא ניראה מודרני יחסית. תא הנוסעים עושה שימוש בחומרים איכותיים יחסית ולמרות גילו התחושה לא ארכאית, למרות שבחלק מהמקומות מרגישים את הגיל. הוא כן מרגיש צר יותר לעומת המתחרים ובדגמים עם חלון גג חשמלי מרווח הראש מאחור מצומצם ולא מתאים לגבוהים (מעל 1.75 מ', בערך). 

בישראל, ה- ASX ישווק כאמור עם מנוע אחד: 2.0 ליטר 150 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטו' רציפה (CVT) והנעה קדמית. שילוב שנתפר במיוחד לשוק הישראלי. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 11.3 ק"מ לליטר.

 

ה-ASX ישווק בשלוש רמות גימור ועם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט בכל רמות הגימור. רמץ הגימור הבסיסית INTENSE עשירה וכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב, אור גובה אוטומטי, בקרת שיוט, בקרת אקלים, חישוקי "18, חיישני תאורה וגשם, מצלמה אחורית, מולטימדיה קונטקטד קאר עם ניווט WAZE ודיבורית BT ועוד. רמת האבזור INSTYLE מוסיפה לרשימה כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת LED על הפגוש הקדמי, מסגרת כרום לחלונות ואיתות במראות הצד. רמת האבזור הבכירה PREMIUM מוסיפה גג שמש פנוראמי עם תאורת אווירה פנימית LED, מושבים משודרגים עם ריפוד עור משולב וחימום למושבים הקדמיים. מיצובישי ASX - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מיצובישי ASX - מחירון:

INTENSE - החל מ-132,900 שקל

INSTYLE - החל מ-135,900 שקל

PREMIUM - החל מ-142,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • exprt

    סוזוקי קרוסאובר הרבה יותר טוב וזול יותר, גם מנוע טורבו וגם תיבת הילוכים עם 6 הילוכים פלנטרית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    רכב מיושן ובולען דלק כאילו אין מחר...להתרחק כמו מאששש...שומר נפשו וכספו ירחק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    אישימוטו

    בשל גיר CVT יותר חסכוני ממובילי הקטגוריה טוסון וספורטג. אז למה לא?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    גר בחלם

    אכן, בכל הקשור לצריכת דלק הוא כמו שני הדגמים הנמכרים ביותר שלא ידועים בחיסכון בצריכת הדלק. דווקא רכב מעניין גם אם לא הכי חדש.

    כתובת URL מקוצרת: