מסירות רכב חדש: פברואר 2019 - הירידה נמשכת

יונדאי i10
יונדאי i10 עוקפת את הפיקנטו.

62,995 רכבים חדשים נמסרו בחודשיים הראשונים של 2019, ירידה של 3.1% לעומת 2018 וירידה של 10% לעומת 2017.

 

עם מסירות של 24,520 רכבים חדשים בחודש פברואר 2019, שוק הרכב הישראלי רושם ירידה של 7% לעומת פברואר אשתקד וירידה שנתית של 3.1% לעומת ינואר-פברואר 2018 - מסירות של 62,995 רכבים לעומת 65,303 רכבים. בתקופה המקבילה בשנת 2017 נמסרו 70,500 רכבים וזו כבר ירידה משמעותית של כ-10%.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

למרות הירידה הכוללת, נדמה כי ביונדאי לא מכירים את המושג האטה במכירות שכן המותג רושם עלייה של 14.6% במסירות רכב חדש (11,388 מתחילת השנה, 4,467 בפברואר). יונדאי גם מחזיקה בשלושת הדגמים הנמכרים ביותר מתחילת השנה: איוניק עם מסירות של 3063 יחידות, i10 עם מסירות של 2,597 יחידות וטוסון המחודש עם מסירות של 2,520 יחידות.

במקום השני אנחנו מוצאים את קיה עם מסירות של 7,828 רכבים חדשים מתחילת השנה, ירידה של 4.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. צריך לזכור שהספורטאז׳ המחודש הושק רק לאחרונה, יחד עם הריו 1.0 טורבו, כך שסביר להניח כי המותג ישפר את נתוני המסירות בהמשך השנה (הכל תלוי בתמחור הדגמים לאחר שינוי המיסוי הירוק באפריל).

 

טויוטה אוחזת במקום השלישי עם מסירות של 6,517 רכבים חדשים, ירידה של 3.9% לעומת אשתקד. צריך לזכור כי הטבלה מציגה את נתוני המסירות בפועל ולא את נתוני המכירות, כך שהטבלה מחסירה מכירות של כמה אלפי יחידות מהקורולה החדשה (וגם לא מעט יחידות מהראב4 החדש), וזה עוד לפני תחילת השיווק של הקורולה האצ׳בק וסטיישן החדשות, שגם הן צפויות לשפר משמעותית את נתוני המסירות של המותג.

 

סקודה שבמקום הרביעי רושמת לעצמה פתיחת שנה מוצלחת עם מסירות 5293, עלייה של 12.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מיצובישי סוגרת את החמישייה הראשונה עם מסירות של 3575, עלייה של 9.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

חלק מהמותגים אולי רשמו עלייה, אך רוב המותגים רשמו ירידה דו ספרתית, מאזדה עם ירידה של 21%, ניסאן עם 16.8%, סוזוקי עם 24%, רנו עם 22% ועוד. גם בשוק היוקרה לא חוגגים עם השנה כאשר השלישייה הגרמנית המובילה את השוק הזה רושמת ירידה של 20-30% לכל מותג. וולוו ולקסוס לעומתן רשמו עלייה נאה עם 46% ו-24% בהתאמה.

 

עשרת הדגמים הנמכרים ביותר 1-2.2019:

יונדאי איוניק עם 3,063

יונדאי i10 עם 2,597

יונדאי טוסון עם 2,520

קיה פיקנטו עם 2,110

קיה נירו עם 1,987

קיה ספורטאז' עם 1,867

סקודה אוקטביה עם 1,828

טויוטה ראב4 עם 1,556

טויוטה יאריס עם 1,548

מיצובישי אאוטלנדר עם 1,489

 

מקום יצרן 1-2.2019 מוניות 1-2.2018 שינוי ב-%
1 יונדאי 11388   9938 14.6%
2 קיה 7828 79 8204 -4.6%
3 טויוטה 6517 53 6785 -3.9%
4 סקודה 5293 343 4696 12.7%
5 מיצובישי 3575   3277 9.1%
6 מאזדה 3264 2 4161 -21.6%
7 ניסאן 3126   3757 -16.8%
8 סוזוקי 2368   3136 -24.5%
9 רנו 2172 76 2787 -22.1%
10 סיאט 1825   1616 12.9%
11 הונדה 1801   1546 16.5%
12 שברולט 1710   1926 -11.2%
13 סיטרואן 1658 48 1584 4.7%
14 פיג'ו 1619 23 1594 1.6%
15 סובארו 1223   1139 7.4%
16 מרצדס 1021 169 1368 -25.4%
17 אאודי 867   1317 -34.2%
18 פולקסווגן 742 5 1229 -39.6%
19 דאצ'יה 724 62 759 -4.6%
20 ב.מ.וו 708   896 -21.0%
21 וולוו 463   317 46.1%
22 אופל 416   562 -26.0%
23 פיאט 378   637 -40.7%
24 לקסוס 350   281 24.6%
25 פורד 349   462 -24.5%
26 איסוזו 318   317 0.3%
27 ג'יפ 297   171 73.7%
28 אם.ג'י 233   0  
29 אלפא רומיאו 185   110 68.2%
30 מיני קופר 143   173 -17.3%
31 לנד רובר 88   76 15.8%
32 אינפיניטי 75   132 -43.2%
33 קאדילאק 68   147 -53.7%
34 סאנגיונג 67 15 52 28.8%
35 די אס 35   12 191.7%
36 יגואר 22   19 15.8%
37 פורשה 21   58 -63.8%
38 מזראטי 14   27 -48.1%
39 קרייזלר 12   0  
40 סמארט 11   19 -42.1%
41 בנטלי 8   0  
42 אבארט 5   12 -58.3%
43 פרארי 4   0  
44 סייק 2   0  
45 אסטון מרטין 1   3 -66.7%
46 איווקו 1   1 0.0%
47 דוד'ג 0   0  
48 גרייט וול 0   0  
49 ביואיק 0   0  
50 לנציה 0   0  
  סה"כ 62995 875 65303 -3.5%
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • Yair Bar-Zohar

    הגיר רועש באופן מרכיז שהוא מתאמץ ואפילו בסלדים לא גבוהים. יש כאלו שמכרו את הרכב אחרי... כמה חודשים
    מסתבר ששיטת הגיר של הקורולות היא בעייתית. למה הם לא משנים בעייה ידועה .

    המומנט בקורולה 14.7 קגמ והספק 122 כוחות סוס
    המומנט באיוניק 27 קגמ והספק 147 כוחות סוס
    מה המשמעות? קורולה עצלה

    בנושא האחריות קורולה 3 שנים לרכב ולחשמלי 5 שנים
    בנושא האחריות באיוניק 7 שנים לשני המצברים
    מה המשמעות? יונדאי מאמינה ברכבים שלה

    דרגת בטיחות בקורולה 2019 6-7 . תלוי באיזה דגם. בדגם שעשוי להגיע יהיה דרגה 8
    דרגת בטיחות באיוניק 2019 רק 7-8. תלוי באיזה דגם
    מה המשמעות? באיוניק נותנים לך יותר

    באיוניק יש בוסטר מתח פנימי

    כתובת URL מקוצרת: