מרצדס תחשוף במהלך 2017 שלל דגמים חדשים ומחודשים, כולל גרסת רודסטר ל- AMG GT וגרסת קופה לקרוסאובר GLA.

מרצדס
מרצדס תציג במהלך 2017 תשעה דגמים חדשים.

במסגרת סקירה עסקית של מרצדס- בנץ לסיכומו של הרבעון השני של השנה, חשפה החברה את מתקפת הדגמים שלה לשנת 2017, מתקפה שתכלול 9 דגמים חדשים למותג מרצדס ושני דגמים חדשים למותג סמארט.

 

במסגרת הדגמים הצפויים, ניתן לראות ברשימה את גרסאות הקופה והקבריולט ל- E קלאס החדשה, אליהן תצטרף לראשונה גם גרסת "פנאי" (All Terrain) לדגם, גרסה שתאפשר למרצדס להתחרות לראשונה באודי A6 אולרוד.

 

דגם מפתיע הוא גרסת קופה לרכב הפנאי הקטן של מרצדס, ה- GLA, שיצטרף אל היצע דגמי הפנאי-קופה הנוכחי של החברה הכולל את ה- GLC קופה וה- GLE קופה. דגם זה צפוי להתחרות בעתיד ב- X2 של ב.מ.וו – גרסת קופה ל-X1.

 

דגמי מרצדס החדשים לשנת 2017

מכונית הספורט קופה מרצדס AMG GT, תזכה בשנה הבאה לכמה גרסאות חדשות. מרצדס מציינת שלוש גרסאות: GT C רודסטר, GT C קופה ו- GT R קופה. שלושת הגרסאות האלו הן סוג של חידה שכן מרצדס כבר הציגה בחודש שעבר את ה- AMG GT R החדשה וגם לא ידוע לנו מה משמעות האות C בשני דגמי ה- GT האחרים. ניחוש מושכל? אולי גרסאות בסיס" רכות" יותר לדגם עם הספקים של כ-400 כ"ס.

 

בנוסף לדגמים אלו, נפגוש בשנה הבאה גם S קלאס מחודשת וכן את הטנדר הראשון של מרצדס המבוסס על הנבארה NV300 החדש של ניסאן, זאת במסגרת שיתוף הפעולה המתרחב של רנו-ניסאן ומרצדס הכולל כיום שני דגמים - מרצדס סיטאן המבוסס על הקנגו של רנו והסמארט לארבעה נוסעים (ForFour) המיוצרת במקביל לטווינגו החדשה של רנו. מותג סמארט של מרצדס-בנץ יציג במהלך השנה הבאה גרסה חשמלית לסמארט קבריולט ולסמארט ForFour. 

 

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.