מתיחת פנים: 2019 ב.מ.וו X1 החדש נחשף

2019 ב.מ.וו X1 החדש
ב.מ.וו X1 זוכה במתיחת פנים.

ב.מ.וו מרעננת את ה-X1 במתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני מלוטש יותר, מערכת מולטימדיה חדשה בתא הנוסעים ותוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח חשמלי של 50 ק"מ.

 

כארבע שנים לאחר שהוצג לראשונה, ב.מ.וו חושפת את דגמי 2019 המחודשים של ה-X1, הקרוסאובר הקומפקטי של ב.מ.וו המתחרה מול אודי Q3, לקסוס NX ועוד. מתיחת פנים ל-X1 כוללת עיצוב מעודכן, שדרוג טכנולוגי בתא הנוסעים ולראשונה בדגם, גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח חשמלי של 50 ק"מ.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כאמור, החידוש המשמעותי הוא התוספת של דגם X1 xDrive25e עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין (שהוצעה עד היום בסין בלבד), מערכת המשלבת את מנוע ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו של החברה בהספק של 125 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ (המנוע עבר התאמה להנעה היברידית) ומנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס ומומנט של 19.8 קג"מ - האחראי על הנעה הגלגלים האחוריים. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 9.7kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

 

2019 ב.מ.וו X1 החדש
עדכון לפנסים מאחור וסופיות אגזוז בקוטר גדול יותר.

מעבר לכך לקוחות הדגם יוכלו לבחור גם בדגם הדיזל X1 sDrive16d עם מנוע 1.5 ליטר דיזל 116 כ"ס ו-27.5 קג"מ, בדגם X1 xDrive25d החדש עם מנוע 2.0 ליטר דיזל 231 כ"ס ו-45.9 קג"מ, דגם הבנזין החדש X1 xDrive25i עם 231 כ"ס ו-35.7 קג"מ. דגמי ה-2.0 ליטר 190 כ"ס ו-1.5 ליטר 140 כ"ס ממשיכים מהדגם היוצא. דגם הבנזין הבכיר xDrive25i מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות.

 

2019 ב.מ.וו X1 החדש
גריל גדול ממדים ועיצוב ספורטיבי יותר לפגושים.

בצד הוויזואלי, וכמו כל דגמי ב.מ.וו העדכניים, את החזית מעטר כעת גריל "כליות" קדמי גדול ובולט במיוחד, יחד עם עיצוב עדכני לפנסים הראשיים ועיצוב ספורטיבי יותר לפגוש. מאחור נמצא עדכון ליחידות התאורה והפגוש המכיל סופיות אגזוז בולטות יותר ובמראות הצד נוסף מקרן המציג על הקרקע את הכיתוב X1. עם מתיחת הפנים לדגם, ב.מ.וו הוסיפה צבעים חיצוניים חדשים לבחירה.

 

2019 ב.מ.וו X1 החדש תא הנוסעים
גימור משודרג ומערכת מולטימדיה עדכנית.

חבילת M Sport תעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר מבעבר, כולל הנמכת מרכב של 10 מ"מ, עיצוב אגרסיבי יותר לפגוש הקדמי וכן מערכת בלימה משופרת, כיול אגרסיבי יותר למתלים ולהיגוי ועוד.

השינויים בתא הנוסעים מינוריים למדי וכוללים מוט הילוכים חדש ומערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מרכזי "6.5 כסטנדרט או "8.8 ו- "10.25 כאופציה. בכדי לשדרג את האווירה בתא הנוסעים, ב.מ.וו עדכנה את חומרי הגימור והריפודים בתא הנוסעים, כולל אופציות חדשות לבחירה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות