נצפה על כבישי ישראל: טויוטה C-HR

הקרוסאובר הקומפקטי של טויוטה,ה- C-HR, קרוב לשיווק בישראל. יוצע עם הנעה היברידית מהפריוס עם צריכת הדלק משולבת של  27 ק"מ לליטר.

טויוטה C-HR
טויוטה C-HR נצפה על כבישי ישראל.

טויוטה C-HR נצפה על כבישי ישראל במהלך צילומי קמפיין מקומי לדגם, השיווק של הקרוסאובר הייחודי הזה יחל בחודש פברואר 2017. 

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

טויוטה C-HR הוא הקרוסאובר הקומפקטי החדש של טויוטה המתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי. הוא אמנם קצת קטן מהם, במיוחד בנפח תא המטען (377 ליטר בלבד) אך עם אורך של 4.36 מטר ובסיס גלגלים של 2.64 מטר הוא הרבה יותר קרוב לסגמנט הזה ופחות לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים.

 

טויוטה C-HR משווק באירופה עם שתי יחידות הנעה, 1.2 טורבו עם 114 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה או 1.8 ליטר היברידי שנלקח ישירות מהפריוס החדשה. ניחוש שלנו הוא שהדגם ישווק אצלנו בגרסה ההיברידית בלבד, המציעה צריכת דלק משולבת של 27 ק"מ לליטר. לאור זאת, אפשר לומר שהמתחרה העיקרי והישיר ביותר ל- C-HR הוא קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי הקומפקטי של קיה אשר השוק בישראל לאחרונה.

 

את הפרטים המלאים על טויוטה C-HR תוכלו לקרוא בקישור.

 

טויוטה C-HR
מושך מבטים.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • א

    להערכתי יהיה יקר מהנירו מכמה סיבות

    1. כמות המכירות תוגבל מראש כיוון שהשוק שלנו משני ורכבים מסוג זה יש להם עכשיו ביקוש עצום
    2. מחירו בחו"ל גם מעט יקר משל הקיה נירו ולכן צפי למחיר 145,000 שח

    מבחינת מידות הוא גדול מרוב הקטנים P(ג'וק קפצו'ר 2008 טראקס) אבל קטן מרוב הגדולים יותר (קשקאי, CX5, טוסון, ספורטאז')
    מבחינת צריכת דלק הוא מאד חסכוני בדומה לנירו (מעט יותר) וגם אמור להיות חסכוני יותר בעיר מפיג'ו 3008 שמעט יותר גדולה (מחוץ לעיר הפיג'ו תהיה יותר זריזה ובגלל הדיזל באופן כללי תרגיש יותר זריזה)

    כתובת URL מקוצרת:
  • רועי

    וואלה, רכב מדליק!

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    איזה רכב חמוד.

    כתובת URL מקוצרת: