סובארו 2030: כל הדגמים עם הנעה חשמלית ואפס הרוגים

סובארו
הנעה חשמלית לכל הדגמים עד שנת 2030.

סובארו תציג השנה רכב היברידי מלא ומערכת EYESHIGH עם בינה מלאכותית, בהמשך היא תציג קרוסאובר חשמלי ביחד עם טויוטה ומערכת הנעה היברידית סימטרית.

 

סובארו קיימה השבוע ביפן מפגש עיתונאים במסגרתו היא פרסה בפני באי המפגש את החזון הטכנולוגי שלה, בתחומי ההנעה והבטיחות, לעשור הקרוב.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עד המחצית הראשונה של שנת 2030, כל דגמי החברה יעשו שימוש בהנעה חשמלית - היברידי או חשמלי מלא BEV. בעתיד הקרוב יותר, סובארו תשיק השנה שתי מערכות הנעה חדשות: מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש אשר ישרת את הלבורג החדשה ובהמשך דגמים נוספים בסובארו. עוד לפני סוף המחצית הראשונה של השנה, סובארו תציג את הרכב ההיברידי המלא הראשון שלה שיעשה שימוש במערכת ההנעה ההיברידית THS2 של טויוטה, אך על בסיס מנוע בנזין של סובארו כמובן לטויוטה אין מנועי בוקסר שטוחים.

 

סובארו פלטפורמה לרכב חשמלי
קרוסאובר חשמלי משותף עם טויוטה.

סובארו לא מציינת שנה מדויקת, אך בין השנים 2021-2022 היא תציג קרוסאובק חשמלי, לא על בסיס דגם קיים אלא כדגם חדש לחלוטין למותג. את הקרוסאובר החשמלי סובארו תייצר במשותף עם טויוטה, שתציג גרסה משלה לדגם, על בסיס פלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי שהוצגה בשנה שעברה. לקראת שנת 2025 סובארו תציג מערכת הנעה היברידית חדשה, SHEV, השומרת על העקרונות של סובארו עם מרכז כובד נמוך ופיזור המשקל לאורך מרכז הרכב - מערכת הנעה סימטרית AWD.

 

בישראל אין עדיין גרסה היברידית לדגמי סובארו, זה אמור לקרות השנה, אך באירופה לדוגמה סובארו פורסטר משווק עם הנעה היברידית בלבד (פורסטר e-Boxer) וליתר דיוק מערכת מיקרו-היברידית. אותה מערכת הנעה משווקת גם עם ה-XV באירופה ובשוק האמריקאי בלבד, סובארו משווקת את ה-XV קרוסטרק פלאג-אין בהספק כולל של 148 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 27 ק"מ.

בתחום הבטיחות, סובארו שואפת ליד של אפס הרוגים ברכבי סובארו עד לשנת 2030. עוד השנה, סובארו תציג גרסה משודרגת של מערכת הבטיחות המתקדמת שלה EYESIGHT שתעשה שימוש בבינה מלאכותית המאפשרת הרחבת מעטפת היכולות של המערכת ואופי פעולה טבעי יותר של המערכת. המערכת תכלול יכולות חדשות כגון סיוע אקטיבי להיגוי, בלימה אוטונומית עם תמיכה בתנועה חוצה מלפנים, ניתוח סיכונים לפי סוג הרכב ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אביחי

    ביום שסובארו תפסיק לייצר מנועי בוקסר, היא תפסיק להיות סובארו בעיניי. מה סובארו ברכב חשמלי? זה כמו הארלי חשמלי. אתם מצליחים לדמיין את הכלים הכבדים של הארלי עם מנוע חשמלי שקט?

    כתובת URL מקוצרת:
  • ב

    אביחי

    סובארו זה יותר ממנוע בוקסר - זה הנעה כפולה, התנהגות כביש, הנדסת אנוש, פרקטיות, אמינות, קשיחות, ולאחרונה גם מערכות בטיחות טובות.
    בוא נודה על האמת - המנועים של סובארו הם בסדר, לא מעבר לזה. לא חסכוניים במיוחד, לא חזקים במיוחד. הם אמינים, אבל גם המנועים של טויוטה אמינים. הערך המוסף הוא במרכז כובד הנמוך - וזה דבר שקיים במכוניות חשמליות כי הסוללה נמצאת ברצפת המרכב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • לללל

    לצערי היבואן של סובארו הוא גרוע והסוכנויות השונות לא פחות. חבורה של מעכרים.
    האמת שזה תקף לכל שוק הרכב בארץ. פשוט קרטל.
    עדיף לקנות טויוטה ישנה ואמינה... פעמיים-שלוש בשנה נוסעים לחו"ל שוכרים אאודי/מרצדס/במוו ושיזדיינו יבואני הרכב בישראל...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביחי

    לללל

    היבואן של סובארו הוא היבואן הטוב ביותר וגם מוסך ברזילי שהם המוסך המורשה של סובארו הם ההגונים ביותר שיש. סתם אתה מוציא שם רע על סמך כלום. אני מטפל אצל סובארו ועוד הרבה אנשים יכולים להגיד לך שהם הכי הגונים

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    אביחי

    ברזילי הוא שועל לא קטן. קונה בזול ומוכר ביוקר. נותן אחריות מפגוש לפגוש - אבל למה צריך את זה בסובארו כשזה ידוע כרכב אמין?
    עדיף לקנות מאדם פרטי במחיר הגיוני...
    חוץ מזה - עלויות החלפים בסובארו, אללה יוסטור.
    סובארו זה כבר מזמן לא הרכב העממי שהיה בשנות ה90-80. זה רכב נישה למי שחייב 4x4

    כתובת URL מקוצרת: