סוזוקי חושפת גרסה בכירה וספורטיבית לויטרה החדש המצוידת במנוע 1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס והנעה כפולה כסטנדרט.

2016 סוזוקי ויטרה S
סוזוקי ויטרה S - גרסה ספורטיבית לויטרה עם מנוע 1.4 ליטר טורבו חדש לסוזוקי.

סוזוקי הציגה בתערוכת פרנקפורט הויטרה S, גרסה חדשה, בכירה וספורטיבית, לויטרה החדש המצוידת במנוע טורבו בהספק מרבי של 140 כ"ס והנעה כפולה ALLGRIP כסטנדרט.

 

הויטרה S הוא הדגם הראשון בסוזוקי לקבל את מנוע ה-1.4 ליטר Boosterjet טורבו עם הזרקת דלק ישירה, מנוע שהוא חלק ממשפחת מנועי הטורבו החדשים של החברה - Boosterjet. מנוע טורבו נוסף לאותה משפחת מנועים שסוזוקי חשפה בפרנקפורט הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים Boosterjet עם הספק מרבי של 110 כ"ס שהוצג עם הבלנו החדשה.

 

מנוע ה-1.4 ליטר בוסטר-ג'ט מייצר הספק מרבי של 140 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים של 10.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 18.2 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו' (עם מערכת עצור/סע המוצעת כסטנדרט).

 

מנוע זה מצטרף למנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס, המוצע עם הויטרה החדש מאז השקת הדגם, ולצד מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל המוצע בנוסף בשוק האירופאי.   

 

הויטרה S נבדל חיצונית משאר גרסאות הדגם בעיצוב שונה לגריל הקדמי ופגוש קדמי בצבע אחיד, יחד עם מראות צג בגימור כסוף, טבעת תאורה אדומה מסביב לתאורת ה-LED הראשית וחישוקי "17 בשחור מבריק. בתא הנוסעים נמצא שעון זמן אנלוגי במרכ הדשבורד ודוושות בגימור אלומיניום, יחד עם מערכת מולטימדיה "7 הכוללת Apple CarPlay ו-MirrorLink, ריפוד דמוי עור ועוד. בנוסף לכך נמצא גימור בצבע אדום סביב פתחי המיזוג, בלוח המחוונים ובתפירת המושבים. בנוסף לכף, הויטרה S מצוידת בכיול ספורטיבי יותר למתלים ולהיגוי.

 

הדגם מוצע ברמת אבזור גבוהה הכוללת מערכת בלימה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית ACC, אור נמוך/גובה אוטו', חלונות צד ואחור מושחרים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.