סקודה חושפת את הקארוק – הקרוסאובר החדש של סקודה

2017 סקודה קארוק
סקודה קארוק - המחליף של היטי.

הקארוק הוא המתחרה החדש של סקודה לקיה ספורטאז' ואח קטן לקודיאק, יוצע עם מנועים בהספקים של 115-190 כ"ס, אופציה להנעה כפולה, מושב אחורי חכם ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

סקודה חשפה הערב (ה') בבכורה עולמית את הקארוק (Karoq), הקרוסאובר הקומפקטי החדש של המותג המהווה את המחליף של היטי. בהיותו מבוסס על אותה הפלטפורמה של סיאט אטקה, הקארוק גדול משמעותית מהיטי ובכך סקודה תוכל להתחרות בצורה טובה יותר בדגמים כגון קיה ספורטאז', ניסאן קשקאי ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

העיצוב החיצוני של הקארוק, כצפוי, הוא סוג של מיני קודיאק אך בזכות מידת אורך קטנה יותר לקארוק מראה הרמוני ופרופורציונלי יותר. יחד עם זאת צריך להודות שמהפרופיל, אפשר די בקלות להתבלבל בין הקארוק לאטקה. בניגוד לעיצוב החיצוני, זה הפנימי מעוצב שונה, בחלקו העליון, מתא הנוסעים של הקודיאק, וכצפוי הוא איכותי למראה, מרווח ופחות מאופק מהצפוי. ברמות האבזור הגבוהות נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה (הוצגה עם הגולף המחודשת) בגודל "9.2 ללא כפתורים פיזיים הפועלת יחד עם לוח מחוונים וירטואלי בגודל "12.3 (מגיע כחבילה אחת). מתחת לכך נמצא מסך "8 או "6.5 ברמות האבזור הנמוכות יותר. בנוסף לכך אפשר למצוא טעינה אלחוטית לסלולרי, תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ועוד.

 

לקארוק מידות דומות לאלו של האטקה, עם אורך של 4,382 מ"מ, רוחב של 1,841 מ"מ, גובה של 1,605 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,638 מ"מ (2,630 בדגמים 4X4). לעומת היטי, מדובר בתוספת של 160 מ"מ לאורך, 48 מ"מ לרוחב, הפחתה של 68 מ"מ בגובה ותוספת של 60 מ"מ לבסיס הגלגלים.

 

כמו היטי, סקודה תשווק את הקארוק, ומה שבעיקר מבדיל אותו מהאטקה, עם מושבי VarioFlex (אופציה) הנעים על מסילה, ניתנים להסרה מוחלטת מהרכב ומחלקים את המושב האחורי לשלושה מושבים נפרדים - המושב המרכזי קטן מהקיצוניים. עם מושבי ואריו-פלקס, נפח תא המטען של הקארוק עומד על 479-588 ליטר, בהתאם למיקום המושבים, והסרה של כל שלושת המושבים מאפשרת לקבל נפח הטענה משמעותי של של 1,810 ליטר. בדגמים עם ספסל אחורי רגיל, נפח תא המטען עומד על 521 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,630 ליטר. כאופציה ניתן לבחור בדלת תא מטען חשמלי עם פתיחה ללא מגע.

 

סקודה קארוק תא הנוסעים
מולטימדיה 9.2 אינץ' ולוח מחוונים וירטואלי כאופציה.

עם תחילת השיווק, את הקארוק ישרתו שני מנועים בנזין ושלושה מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.0TSI עם 115 כ"ס ותיבה ידנית בלבד, 1.5TSI עם 150 כ"ס (בשנה הבאה גם עם 130 כ"ס) ותיבה ידנית או DSG-7 החדשה ואופציה להנעה כפולה. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.6TDI עם 115 כ"ס והנעה קדמית בלבד, 2.0TDI עם 150 כ"ס עם תיבה ידנית עו DSG ואופציה להנעה כפולה ו-2.0TDI עם 190 כ"ס ותיבת DSG והנעה כפולה כסטנדרט. ברמת האבזור הגבוהות, הקארוק יוצע עם בורר מצבי נהיגה כאשר בדגמי ההנעה הכפולה לבורר נוסף מצב שטח השולט על בקרת המשיכה וכולל נעילת דיפרנציאל אלקטרונית (אופציה). 

 

סקודה קארוק - מנועי הבנזין
מנוע 1.0 TSI 1.5 TSI
תיבת הילוכים 6M 6M
הנעה קדמית קדמית
נפח מנוע (סמ"ק)] 999 1498
הספק מרבי (כ"ס)] 115 150
מומנט מרבי (קג"מ) 20.4 25.5
מהירות מרבית (קמ"ש) 187 204
תאוצר 0-100 (שניות) 10.6/- 8.4/-
צריכת דלק (ק"מ/ליטר) 19.2/- 19.6/-

 

סקודה קארוק - מנועי הדיזל
מנוע 1.6 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI
תיבת הילוכים 6M 6M DSG-7
הנעה קדמית קדמית (4X4) 4X4
נפח מנוע (סמ"ק) 1598 1968 1968
הספק מרבי (כ"ס) 115 150 190
מומנט מרבי (קג"מ) 25.5 34.7 40.8
מהירות מרבית (קמ"ש) 188 207 (196) 211
תאוצר 0-100 (שניות) 10.7 8.9 (8.7) 7.8
צריכת דלק (ק"מ/ליטר) 22.2 22.7 (20.0) 18.9

 

בתחום הבטיחות, סקודה ציידה את הדגם בכל מערכות הבטיחות המוכרות של קבוצת פולקסווגן: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת סיוע לנהיגה בפקקי תנועה, מערכת חניה אוטומטית כולל תמיכה בנגרר, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, תאורת LED ראשית מלא ועוד. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • עסאף

    לא קונים עם שנתיים אחריות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    סקודה קנית רק בכית

    יכול להגיד לכם שיש לי יטי 2014 שקניתי חדשה מהחברה.

    הוחלף קלאץ על חשבון האחריות ובימים אלה הלך הטורבו שכבר לא באחריות אז עשו לי טובה והסכימו להשתתף ב 70 אחוז.

    ביזיון, שנתיים אחריות זה בושה ובריחה מאחריות....

    לא ממליץ

    כתובת URL מקוצרת:
  • רמי

    משעמם חיצונית, ת"א הנוסעים לא רע בכלל, עכשיו נשאר לראות מה המחיר ותקווה לשלוש שנות אחריות, לא רוכש יותר סקודה עם שנתיים בלבד.

    כתובת URL מקוצרת: