סקודה קארוק 2018 בישראל - מחיר החל מ- 129,990 שקל

סקודה קארוק
סקודה קארוק - המתחרה של סקודה לטוסון והספורטאז'.

סקודה קארוק מגיע להתחרות בספורטאז' עם מנועים בהספקים של 115-150 כ"ס ואופציה להנעה כפולה, אבזור עשיר, תא נוסעים איכותי ושימושי ומערכות בטיחות כסטנדרט. מחיר החל מ- 129990 ₪ ועד ל- 209900 ₪.

 

חטיבת סקודה מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של סקודה קארוק, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של סקודה המהווה את המחליף ליטי הוותיק ובא להתחרות ביונדאי טוסון, קיה ספורטאז' ועוד. הקארוק ישווק בישראל עם מבחר של שלושה מנועים בהספקים של 115-150 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית או אוטו', שלוש רמות גימור, מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחיר התחלתי תחרותי של 129,990 שקל לדגם 1.0TSI ועד ל-209,900 שקל לדגם 4X4 דיזל 2.0TDI.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "מותג סקודה עשה דרך בשנים האחרונות והציג דגמים חדשים, בטיחותיים ועם טכנולוגיה מתקדמת מהשורה הראשונה. ה-KAROQ, דגם ה-SUV השני של המותג, ממשיך את אותה הדרך, ומציע את כל מה שאנו מכירים מסקודה ועוד. עיצוב קלאסי, מרחב פנים עם שורה של פתרונות חכמים, טכנולוגיה מתקדמת עם חבילת בטיחות אקטיבית מורחבת כבר בגרסאות הבסיס, מנועים חדישים עוצמתיים, כשה-KAROQ הינו גם הדגם הראשון שמציע בישראל את מנוע 1.5 ליטר, 150 כ"ס החדש של הקונצרן בגיר אוט'/DSG . כשלנתונים אלו מתווסף גם תג מחיר אטרקטיבי, יש ל-KAROQ את כל הכלים להפוך לסיפור הצלחה ולבסס את הצלחת סקודה בישראל".  

 

הקארוק נושא את שפת העיצוב של האחד הגדול יותר, הקודיאק, אך בזכות מידות קומפקטיות יותר הוא בעל פרופורציות נעימות יותר לעין. יחד עם זה עיצובו שמרני/תכליתי למדי ומאחור והפרופיל, הוא דומה יתר על המידה לאטקה, המתחרה של סיאט החולק עם הקארוק שלדה ומכלולים רבים אחרים.

 

סקודה קארוק תא הנוסעים
שבלוני למראה, אך איכותי מרווח ומאובזר.

הקארוק מבוסס על פלטפורמת MQB והוא גדול משמעותית מהיטי ודומה במידותיו לאטקה של סיאט. עם אורך של 4,382 מ"מ, רוחב של 1,841 מ"מ, גובה של 1,605 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,638 מ"מ (2,630 בדגמי 4X4), קטן במעט לעומת הטוסון או הספורטאז', אך בעיקר מבחוץ ופחות מהפנים. נפח תא המטען גדול יחסית, כמו בכל דגמי סקודה, ועומד על 500 ליטר (עם גלגל חלופי) אותם ניתן להגדיל לכדי 1606 ליטר. כאופציה ניתן להוסיף את מושבי ה- Varioflex, שכמו ביטי היוצא, הם נעים על מסילה וניתן להסירם מהרכב בעת הצורך. בדגמים אלו נפח תא המטען, עומד על 479-588 ליטר או 1,584-1,789 ליטר - בהתאם למיקום המושבים על המסילה או הסרתם המוחלטת.

סקודה קארוק - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הקארוק ישווק בישראל עם שני מנועי בנזין, 1.0TSI ו- 1.5TSI ומנוע דיזל אחד, 2.0TDI. רק דגם הבסיס מוצע עם תיבת הילוכים ידנית, שאר הדגמים משודכים לתיבת DSG שבעה הילוכים כפולת מצמדים ודגמי הדיזל כוללים בנוסף הנעה כפולה 4X4. מנוע ה-1.5TSI הוא המנוע החדש ביותר של סקודה, הוא מצויד במערכת הזרקת דלק מתקדמת, הוא פועל במחזור מילר החסכוני והוא כולל אפשרות נסיעה על בסיס שני צילינדרים בלבד לטובת חיסכון נוסף בצריכת הדלק.

 

קארוק 1.0TSI: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ. עם תיבת 6 הילוכים ידנית זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.6 שניות (10.7 שניות DSG) ולמהירות מרבית של 187 קמ"ש (186 קמ"ש DSG). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.9 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-19.2 ק"מ לליטר בדגם האוטומטי.

 

קארוק 1.5TSI: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 1.5 ליטר בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. עם תיבת 7 הילוכים DSG זה מהספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות, למהירות מרבית של 203 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ לליטר.

 

קארוק 2.0TDI: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו דיזל בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG והנעה כפולה 4X4, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות, למהירות מרבית של 195 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 19.2 ק"מ לליטר.

 

סקודה קארוק
עיצוב תכליתי.

תא הנוסעים של הקארוק אולי שמרני יחסית בעיצובו, אך הוא עושה שימוש בחומרים איכותיים, הוא מרווח ומאובזר למדי וכמצופה מסוקדה, הוא כולל כל מיני פטנטים ההופכים את החיים עם הרכב לקלים ונעימים יותר, כגון מתקן ייעודי לבקבוקים המאפשר פתיחה ביד אחת, קיפול מושב הנוסע הקדמי לפנים, קיפול מהיר של משענות המושבים דרך דלת תא המטען ופתיחה ללא מגע של הדלת החשמלית (ברמות האבזור הגבוהות), ווים לתליית שקיות בתא המטען ופנס כיס, מקום לבקבוקי ליטר וחצי בדלתות ועוד.

סקודה קארוק - רמות גימור ומערכות בטיחות מתקדמות:

כאמור, הקארוק ישווק בשלוש רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית Ambition כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית "6.5, דיבורית BT, שליטה מההגה, חיישן גשם, קיפול חשמלי למראות הצד, בלם יד חשמלי הכולל פונקציית ה-Auto Hold, בקרת אקלים מפוצלת, חלונות אחוריים כהים, חיישני חניה מקוריים עם תצוגה, ועוד. בכל רמות הגימור נמצא קישוריות מורחבת לאנדרואיד אוטו, אפל קא-פליי או שיקוף MirrorLink. 

 

רמת הגימור Style מוסיפה לרשימה מולטימדיה "8, מפתח חכם Kessy, תאורת אווירה פנימית ב-10 צבעים, הגה קטום, חישוקי סגסוגת "17, תאורת LED ראשית אדפטיבית, מצלמה אחורית מקורית, פסי נשיאה בגג, מושבים משודרגים ועוד. 

 

חבילת Exclusive כוללת בנוסף מושבי Varioflex, חישוקי "18, מושבי עור, חיישני חניה קדמיים, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, דלת תא מטען חשמלית, מערכת שמע Canton עם 10 רמקולים ומושב נהג חשמלי עם זכרונות למושב וכיוון מראות הצד. סקודה קארוק - מפרט טכני מלא להורדה

 

בתחום הבטיחות, כל הדגמים מצוידים במערכות בטיחות מתקדמות. כבר החל מרמת הגימור Ambition הבסיסית נמצא: בקרת שיוט אדפטיבית  (עד 160 קמ"ש), מערכת Front Assist המנטרת מרחק מלפנים, מתריעה בפני סכנות ובמקרה הצורך מאטה ואף בולמת את הרכב, מערכת Lane Assist למניעת סטייה מנתיב אשר מתקנת היגוי באופן אקטיבי. כמו כן רמת גימור זו מציעה חיישני חנייה אחוריים מקוריים ומערכת לאיתור עייפות נהג – Driver Alert. ברמת הגימור Style תתווסף מצלמה אחורית מקורית Rear View Camera. 

 

ברמת הגימור Exclusive, שקיימת במנועים 1.5 ו-2.0 ליטר, נמצא בנוסף מערכת לזיהוי כלי רכב ב"שטח מת", מערכת Traffic Jam Assist המסייעת לרכב לבלום ולהאיץ בהתאם לתנועת כלי הרכב הסובבים אותו תוך שמירה על מהירות ונתיב הנסיעה שנקבעו (עד 60 קמ"ש), מערכת Emergency Assist – מערכת המתריעה בפני הנהג על חוסר פעילות ומסוגלת לעצור את הרכב ולהפעיל את אורות החירום במידה והנהג אינו מגיב, סייע חנייה Park Assist, מערכת להתראה על תנועה חוצה מאחור, מערכת אקטיבית Maneuver Assist המזהה מכשולים בחזית ומאחורי הרכב בזמן חניה ומפעילה את הבלמים על מנת למנוע התנגשות.

סקודה קארוק - מחירון:

1.0TSI ידני 115 כ"ס AMBITION מחיר - 129,990 ₪

1.0TSI אוט 115 כ"ס AMBITION מחיר - 139,990 ₪

1.0TSI אוט 115 כ"ס STYLE מחיר - 149,990 ₪

1.5TSI אוט 150 כ"ס AMBITION מחיר - 149,990 ₪

1.5TSI אוט 150 כ"ס STYLE מחיר - 159,990 ₪

1.5TSI אוט 150 כ"ס EXCLUSIVE מחיר - 184,990 ₪

2.0TDI אוט 150 כ"ס STYLE 4X4 מחיר - 184,990 ₪

2.0TDI אוט 150 כ"ס EXCLUSIVE 4X4 מחיר - 209,900 ₪

 

חבילת Exclusive ניתן להוסיף בעלות של 25,000 שקל. 

חלון גג חשמלי נפתח ניתן להוסיף בעלות של 7,500 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (9)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • iony

    למשה
    אפשר לקבל אחריות שנה שלישית בעלות של 1000 שקל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    זה יאושר גם לנוניות

    כתובת URL מקוצרת:
  • לאו

    נוהגים בסקודה רק בליסיניג,אחרת תצא עם נזק אדיר בכיס.
    רכב מאוד לא אמין עם גיר מלא תקלות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    שנתיים אחריות ? לא תודה .

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג סיאט

    האטקה אותו רכב בדיוק שם אחר ועכשיו הסבר
    למה סקודה יותר יקרה ב10% לפחות סתם!!!
    למה סקודה שהיא בעיקר מונית מתחילה לנתנהג כמו רכב יוקרה לפחות במחיר- סתם ללא סיבה
    למה סקודה לא מציינת את הבעיית הקבועה בגיר האוטו׳ כמעט בכל כלי הרכב שלה
    סק
    קנו סיאט אותו רכב אותה שילדה אותו אוטו והחשוב ביותר שירות טוב יותר ומחיר זול בהרבה מסקודה

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג

    נהג סיאט

    סיאט זה לא אותו היבואן (צ'מפיון)? ואותו גיר DSG מפוקפק?
    עד שהיבואן לא יתחיל לתת אחריות נורמלית, אני לא מתקרב לVAG בכל מקרה... (רק בליסינג)
    היפנים והקוראנים אמנם פחות מתוחכמים, אבל יותר אמינים ונותנים יותר שנות אחריות - במילים אחרות - יותר שקט נפשי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מגיבוס

    הדגם הידני נשמע כמו גרסת כניסה מעניינת ובטח היה אפשר לקבל הנחה לאיזור ה120K לקראת סוף שנת הדגם (או לבקש אבזור משודרג).
    בתור מי שנכווה מ-DSG, נשבעתי לעולם לא לקנות גיר רובוטי מתוצרת אירופאית, אבל עם גיר ידני יש על מה לדבר.
    כמה שנות אחריות נותנים בצ'יפיון?

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג סיאט

    מגיבוס

    אכן נכון לסקודה בעיות בגיר האוטומט המון שנים ולא מצליחים להתגבר על התקלה
    לכן גם נותנים אחריות הכי מעט מכל היצרנים
    המסקנה רק יפני יותר איכותי יותר יעיל יותר אחריות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    נהג סיאט

    אתה דופק תראש
    הם נותנים היום על הגיר 5 שנים אחריות

    כתובת URL מקוצרת: