עם גרסה חשמלית: פיג'ו 2008 החדשה 2020 נחשפת

2020 פיג'ו 2008 החדשה
פיג'ו 2008 החדשה

פיג'ו 2008 מציגה עיצוב מוחצן, תא נוסעים מרשים וטכנולוגי, מנוע 1.2 טורבו 155 כ"ס חדש, מערכת הנעה חשמלית עם טווח של 310 ק"מ ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

כארבעה חודשים לאחר שחשפה את ה-208 החדשה, פיג'ו חושפת כעת את פיג'ו 2008 החדשה, דור שני לקרוסאובר העירוני של פיג'ו המתחרה מול סיאט ארונה, קיה סטוניק ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם העיצוב החיצוני היה אחת מנקודות החולשה של ה-2008 הנוכחית, שנראתה יותר כמו האצ'בק מוגבהת, הפעם העיצוב יהווה את נקודת החוזקה של הדגם שכן פיג'ו העניקה ל-2008 החדשה עיצוב מוחצן ומוצלח במיוחד, עיצוב המשלב את שפת העיצוב של ה-208 החדשה, במיוחד בעיצוב החזית, יחד עם קווי העיצוב של ה-3008, במיוחד מאחור. 

 

2020 פיג'ו 2008 החדשה
עיצוב בהשראת ה-208 וה-3008.

כדגם המבוסס על ה-208 החדשה, לא תופתעו לגלות שעיצוב תא הנוסעים החדש של ה-2008 זהה למה שפגשנו כבר ב-208 עם עיצוב הממשיך את פילוסופיית העיצוב 3D i-Cockpit של פיג'ו עם דשברוד בשני מפלסים, מפלס עליון מכיל לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה "10 חדשה (ברמת הגימור הבכירה), היוצר תחושת מרחב תלת ממדי מעניין בתא הנוסעים. בקונסולה המרכזית נוכל למצוא שני שקעי USB, אחת רגיל ואחד מסוג טייפ C, משטח טעינה אלחוטי ומעמד ייחודי למכשיר הסלולרי.

 

פיג'ו 2008 החדשה תא הנוסעים
עיצוב 3D מעניין ולא שגרתי - מהפכה של עיצוב ואיכות לעומת הדגם היוצא.

את פיג'ו 2008 החדשה, המבוסס על פלטפורמת CMP, ישרתו אותם מנועים שהוצגו עם ה-208 החדשה, כולל גרסה חשמלית מלאה e-2008. היצע מנועי הבנזין בדגם כולל:

 

מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 100 כ"ס ו-20.9 קג"מ עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 12.0 שניות, מהירות מרבית של 183 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 18.4 ק"מ לליטר.

 

1.2 ליטר טורבו בגרסת 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ עם אופציה לתיבת 8 הילוכים אוטו'. לדגם זה (אוטו') נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.9 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.7 ק"מ לליטר. בשלב מאוחר יותר, הדגם ישווק עם גרסה חדשה למנוע ה-1.2 טורבו, בהספק מרבי של 155 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ, עם תיבת 8 הילוכים אוטו'. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.2 ק"מ לליטר.\

 

פיג'ו 2008 חשמלית e-2008
גרסה חשמלית עם טווח נסיעה של 310 קילומטר.

בגזרת הדיזל נמצא את מנוע ה-1.5 ליטר BlueHDi המוכר משאר דגמי פיג'ו. המנוע ישווק בגרסת 100 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית או 130 כ"ס עם תיבת 8 הילוכים אוטו'. נתון התאוצה עומד על 11.8 שניות ו-10.1 שניות ונתון צריכת הדלק על 22.2 ק"מ לליטר ו-21.4 ק"מ לליטר, בהתאמה.

 

כאומר, פיג'ו 2008 החדשה תשווק גם בדגם חשמלי מלא, e-2008, יחידת הנעה המשלבת מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג״מ וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 50kWh. בתקן WLTP, זה מספיק לטווח נסיעה של 310 ק"מ, זאת לעומת 340 ק"מ בפיג'ו e-208 המצוידת ביחידת הנעה חשמלית זהה.

 

2020 פיג'ו 2008 החדשה
גדולה ומרווח יותר מהדגם היוצא.

פיג'ו 2008 החדשה גדולה יותר מהדגם היוצא. עם אורך של 4,300 מ"מ, רוחב של 1,770 מ"מ, גובה של 1,550 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ מדובר בתוספת של כ-150 מ"מ לאורך, 30 מ"מ לרוחב ו-72 מ"מ משמעותיים לבסיס הגלגלים לעומת הדגם היוצא. נח תא המטען עומד כעת על 405 ליטר יחד עם 29 ליטר נוספים בתא מתחת לרצפת תא המטען.

כמו ב-208 החדשה, גם בפיג'ו 2008 החדשה אנחנו פוגשים שפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, מגביל מהירות משולב במערכת זיהוי התמרורים, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, תצוגה עילית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • ריצארד

    הכל טוב עד שמנסים למכור
    וגם אם היא מניעה כל בוקר זה מן פלא כזה....

    כתובת URL מקוצרת:
  • יגאל קולוף

    ריצארד

    ריצ'ארד היקר,
    נראה שאתה קצת לוקה בחוסר הבנה. אולי הדברים שלך היו נכונים בשנות התשעים של המאה הקודמת.
    יש לי פיג'ו 3008, לאחר שהייתי עם SUV יפניים וקוראניים. אין מה להשוות.
    אוטו בליגה אחרת לגמרי, עם עידון ואיכות יוצאי דופן. תחושת הרוגע שהוא נוסך בנסיעה לא תימצא לעולם בקיה או יונדאי.
    האוטו גם אמין מאד, ולא חוויתי שום תקלה.
    אבל אין לי בעיה שתמשיך לקנות קיה או יונדאי, ולהסתפק בעיצוב, נוחות ואיכות בינוניים. העדר תמיד יישאר עדר, וזה מסייע לשמר מחירים נוחים לפיג'ו עבור היתרה כמוני.
    ביחס לשמירת ערך - אכן מחלה של צרפתיות, שנובעת מאותו אפקט העדר - והפיתרון הוא לנסוע בליסינג פרטי, שבו אפשר להחזיר את הרכב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • י

    ריצארד

    כנראה שלריצרד מתאים קיה/ יונדאי

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    רכשתי לפני כחודשיים 3008 פרימיום, מרוצה עד הגג.
    עושה רושם שפיז׳ו מחזירה עטרה ליושנה מהמודלים שגדלתי עליהם 403,404,504

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסף

    לאחר שרכשנו 4 סיטרואנים לילדים ומחזיקים בהם כ 3 שנים אנחנו מציינים כי הרכבים מפתיעים לטובה 0 תקלות ועלות אחזקה אפסית, נוחות מדהימה והרכבים נראים נהדר, ממליצים בחום אגב מדובר בדגםc1

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    ללא ספק שמשהו טוב עובר על פיג'ו בשנים האחרונות

    כתובת URL מקוצרת:
  • צבי

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
    כל "המבינים" מכפישים , ופיג'ו סיטרואן רנו מוכרים בכמויות בארץ ובאירופה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מנדלבאום שמואל

    משה אל תתלונן , הקקטוס אחד המבוקשים ביד שניה .

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    מנדלבאום שמואל

    טעות בידך . רכב עם 32.000 קמ ללא תאונות חדש חדש ( קקטוס ) טורבו . עד עכשיו לא נמכר..בפב׳ ביצעתי טרייד אין.

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    רכבים טובים ( סיטרואן ופיגו ) .
    הבעיה למכור אותם, הישראלי מקובע בשנות ה80״.
    בעל קקטוס לשעבר .

    כתובת URL מקוצרת: