כמו בסקר האמינות, גם בסקר האיכות, זוכה פורשה במקום הראשון. טויוטה יורדת נמוך מתחת לממוצע

פורשה פאנאמרה - לא רק הצלחה במכירות אלא לקוחות מרוצים ואיכות ייצור גבוהה

 

סקר ה-IQS 2010 של J.D.Power בודקת את איכות הרכב ב-90 הימים לאחר הרכישה. הרוכשים מתבקשים לדרג את הרכב אשר רכשו מבחינת איכות מכנית ואיכות האבזור, כלומר, תקלות שגרמו לרכב לחדול מפעולה, או תקלות אחרות שונות והנדסת אנוש כגון מערכת שעובדת כמו שצריך אך מסובכת לתפעול.

 

היצרנים המפתיעים ל-2010 הם דווקא היצרנים האמריקאים שכולם הציגו שיפור בטבלה ב-2010. פורשה שזכתה בסקר האמינות האחרון, גם הפעם מוצאת את עצמה במקום הראשון עם ניקוד של 83 בעיות למאה רכבים, מרצדס שממשיכה להציג שיפור תמידי בסקרים ועוקפת את לקסוס השנה, שירדה מהמקום הראשון למקום הרביעי. הונדה כמו תמיד תופסת מקום באופן קבוע בעשירייה הראשונה ותמיד נמצאת מעל הממוצע לעומת טויוטה שסופגת ירידה חדה למקום ה-22, ב-2009 היא הייתה במקום ה-7!. יונדאי שממשיכה לטפס באופן ונמצאת במקום ה- 7 מקום אחד רק מתחת להונדה, בקצב הזה, היא עוד תהיה הטויוטה החדשה.

 

 

חלק מהתוצאות צריך לקחת בפרופורציה הנכונה. צרכן של ב.מ.וו ואודי (וכן ה-iDrive השתפרה אך לא מספיק) מצפה להרבה יותר מצרכן של טויוטה או יונדאי. הרכבים האמריקאים אכן השתפרו בשנתיים האחרונות אך כאן שוב, הצרכן האמריקאי כנראה מופתע מהשיפור ולכן גם הדירוג הגבוהה שכן חלק מהדירוג מסתמך על דעה אישית וחוויה משתמש, מושגים מאוד סובייקטיביים.

 

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.