הכסף מדבר. ההצלחה של הקאיין מעודדת את פולקסווגן הבעלים להציג בייבי קאיין ב-2014.

 פורשה קאיין 2011 - הצפרדע שמתילה ביצי זהב

בעוד כשלוש שנים ב-2014, פורשה תציג אח קטן לקאיין, קאג'ון שמו יהיה (Cajun), כך לפי יו”ר פולקסווגן, מרטין וינטרקורן, שמסר את הידיעה בראיון לעיתון גרמני. הקאג'ון יהיה מבוסס על האודי Q5 וכמו אחיו הגדול,הקאיין, הוא יציע את מראה הקרוסאובר עם הביצועים הכי קרובים לכביש ורחוקים מדרכי העפר.

 

אם לפני 8 שנים עת יצא האקיין הראשון זה היה מוזר לשמוע על 4X4 של פורשה, היום זה אפילו לא מוזר לשמוע על פורשה עם מנוע דיזל כפי שקיבל הקאיין החדש. בקופה, זה מוכיח את עצמו, פורשה קאיין הוא הבסט סלר של פורשה ומייד אחריו ברשימה, הפאנאמרה. ב-2011, פולקסווגן ופורשה יתמזגו באופן סופי ובכדי שפורשה תספק את המזומנים, הצגת דגמים חדשים זו הדרך הטובה ביותר להגדיל את הקופה. לכן לא מן הנמנע שעוד נראה גם בייבי פאנאמרה בעוד כמה שנים שתהיה מתחרה ל-M5 למשל.

 

לפולקסווגן יש שאיפות מאוד ברורות. להיות היצרן הגדול בעולם עד שנת 2018. עבור המטרה הזו, פולקסווגן נותנת גז בכל הגזרות, החל מ-20 דגמים לפורשה 911 עם הצגתן של 911 GTS ו-911 ספידסטר האחרונה, ממשיך עם טירוף הדגמים של אודי, שמציגה כל צריף אותיות אפשרי שלה בכל הדגמים כולל RS3 ו-RS7 כבר בשנה הבאה והיא ממשיכה לנגוס עמוק בכיס של המתחרות מבית. סיאט מהצד השני, קצת תקוע כמו עצם בגרון עבור פולקסווגן והיא כרגע בשלב ניסיון אחרון להציל אותה עם תכנית חומש עד ל-2014. ומה עם סקודה? סיפור ההצלחה של פולקסווגן, כמו אמיל זטופק, הקטר הצ'כי שפשוט עושה את העבודה עבורה.

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.