קיה סול זוכה במתיחת פנים לדגמי 2017 הכוללת תוספת של מנוע 1.6 ליטר טורבו עם 201 כ"ס.

2017 קיה סול המחודשת
קיה סול 2017 - גרסת 1.6 טורבו חדשה.

לאחר שהוצגה בתחילת השחוק בשוק הבית המקומי בקוריאה, קיה חושפת כעת את דגמי 2017 המחודשים של הדור השני של הסול, אותם היא תציג בתערוכת הרכב של פריז בסוף החודש. יחד עם הסול המחודשת, קיה תציג בפריז גם את הקארנס 2017 המחודש וכמובן, גם את הריו 2017 החדשה.  

 

החידוש המשמעותי בדגם הוא קבלתו לראשונה של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו T-GDi של קיה עם הספק מרבי של 201 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצד DCT העדכנית של קיה. עם יחידת הנעה זו הסול תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות ותוכל להשיג מהירות מרבית של 196 קמ"ש. הדגם כולל בנוסף מערכת בלימה משופרת ובורר מצבי נהיגה (כמו בדגמים העדכניים של קיה) המאפשר לבחור בין שלושה מצבים - ECO, NORMAL, SPORT.

 

המנועים המוכרים של הדגם, 1.6 ליטר GDI עם 132 כ"ס ו-1.6 טורבו דיזל עם 136 כ"ס, ישרתו גם את הדגם המחודש.

 

דגם ה-1.6 טורבו נבדל משאר הדגמים (הדגם השחור בתמונות) בפס אדום לאורך הפגוש הקדמי וחצאיות הצד, עיצוב שונה לפגוש הקדמי, צמד יציאות מפלט מאחור וחישוקי "18 עשר צלעות בעיצוב ייחודי לגרסה זו. בתא הנוסעים המושבים מרופדים בעור משולב בבד עם תפירה בצבע כתום, מוט ההילוכים צבוע בכתום וגלגל הגה עם תחתית שטוחה.

 

בדגמים הרגילים אנחנו פוגשים עיצובים חדשים לפגושים, הדגשה בצבע כסוף לתחתית הפגושים וחצאיות הצד, עיצב שונה לתאורת ה-LED בפנסים הראשיים, עיצוב שונה במקצת לגריל "אף הנמר" בחלקו העליון של הפגוש הקדמי ועיצוב חדש לפנסים מאחור.

 

בתא הנוסעים לא נמצא שינוי משמעותי ועיקר השינוי נמצא בשדרוג מערכת המולטימדיה הבכירה (הסול המחודשת תשווק עם שלושה מסכים חדשים: 5 אינצ', 7 אינצ' או 8 אינצ') כוללת כעת אינטגרציה מורחבת למכשירי אנדרואיד ואפל. בתחום הבטיחות קיה הוסיפה לדגם מערכת התראה על עצמים באזורים מתים, כולל תנועה חוצה מאחור ליציאה בטוחה מחניה. בנוסף לכך ישנו מערך שליטה חדש על בקרת האקלים, לוח USB+טעינה חדש וכן לוח מחוונים מודרני יותר עם מסך "4.3 עבור מחשב הדרך (בהתאם לרמת הגימור). 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.