חשיפה ראשונה לממשק המגע של הגולף פולקסווגן

פולקסווגן ID 3 תא הנוסעים
משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים

הדור הבא של הגולף, שיוצג ברבעון האחרון של 2019, מחליף את רוב הכפתורים הפיזיים במשטחי מגע.

 

תמונות מתא הנוסעים של פולקסווגן ID 3 החשמלית אשר דלפו לרשת, מספקות לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של הדגם אך במקביל, גם אל ממשק המגע החדש של פולקסווגן אותו נפגוש גם בגולף דור 8 החדשה אשר תוצג בהמשך השנה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגולף, ודגמי פולקסווגן בכלל, ידועה בתכנון תא נוסעים שלא מנסה להמציא את הגלגל מחדש עם הנדסת אנוש פשוטה ונגישה, כל כפתור או ידית תפעול נמצאים במקום הנכון ולנהג ברור מה תפקידו של כל כפתור וכפתור. עם דור 8 של הגולף, פולקסווגן משנה גישה ובמקום כפתורים פיזיים, רוב רובם של הכפתורים בתא הנוסעים החדש הם למעשה משטחים רגישים למגע.

 

פולקסווגן ID3 תא הנוסעים
משטחי מגע גם בגלגל ההגה.

זה לא רק מסך המגע של מערכת המולטימדיה הנטול כפתורים פיזיים, זה גם גלגל ההגה עם משטחי מגע או מערך השליטה על בקרת האקלים. גם תפעול תיבת ההילוכים בדגם עבר לתפעול אלקטרוני מלא, אך זה דווקא דבר חיובי. בכדי להקל על השימוש במשטחי מגע במקום תפעול עיוור של כפתור פיזי, פולקסווגן דאגה לתחום כל "כפתור" כך שהנהג יוכל לחוש את המעבר מכפתור לכפתור ובנוסף, משטח המגע יספק לנהג משוב ללחיצה בצורה דומה לוויברציה הקלה שחשים בלחיצה על המסך של המכשיר הסלולרי.

את פולקסווגן גולף החדשה ופולקסווגן ID 3 החשמלית, פולקסווגן תחשוף ברבעון האחרון של השנה. פולקסווגן ID 3, שהיא בהרבה מובנים הגולף של העתיד, תשווק עם מנועים חשמליים בהספק של 150-204 כ"ס בהתאם לסוללה אותה יבחר הלקוח, החל מ-45kWh המספיקה לטווח נסיעה של 330 ק"מ ועד ל-77kWh המספיקה לטווח נסיעה של 550 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מיזר

    מה הסיבה להעדר כפתורים? אומץ.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    לא מבין את הגישה הזו, שאינה בטוחה בשום דרך (תרתי משמע)
    כפתורים פיזיים למזגן ולרדיו חייבים להישאר - זה אינטואיטיבי ונוח משמעותית מכפתורי מגע - מניסיון.
    הניסיון להתחכם כאן הוא טעות - כפי שנעשה באאודי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    אלעד

    זו בדיוק אותה הטעות ש סיטרואן, כל התפריט במסך המגע והכל מסורבל ולא נוח.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בני

    קודם שיחליפו את תיבת ה dsg הקלוקלת ואח''כ יפתחו צעצועים למיניהם !!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    בני

    זו בדיוק הנקודה. כדי להפטר מהתיבה הנוראית הם עוברים לרכב חשמלי וחסל סדר DSG

    כתובת URL מקוצרת:
  • בני

    אבי

    למה לעבור לחשמלי , יש תיבות יותר טובות ויפניות...
    כדי להיפתר מתיבה מחליפים מנוע??? ממש חלם...

    כתובת URL מקוצרת:
  • הגלופאי

    בני

    מי שמציע לעבור לגיר יפני מעיד שאינו מבין ברכבים. הגיר מצוין ורק גיר כזה מביא את הרכב לביצועים מרשמים כרכב ספורט. וכל אחד והמזל שלו ברכב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בני

    הגלופאי

    אוקיי אז לא יפני אבל לפחות שתהיה אמינה כמו יפנית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    בני

    להגיד על גולף שזה חלם זה להיות בבון מצוי עם 1.90 בכיס, בבון שיכול לקנות רק מזדה מליסינג.
    ישראל שהיא מדינה של 50% בבונים לא מבינים את השיקולים של יצרנים עולמיים.
    ולסיום נזכיר כי גם האייפון הוא 100% מגע וקל ממש לראות איך כולם גם בנהיגה עושים בו שימוש רחב

    כתובת URL מקוצרת:
  • בני

    סמי

    מי אמר שגולף זה חלם???
    תקרא שוב ,אז מה אם לימדו אותך לומר בבון,
    לא צריך לומר את זה בלי קשר.

    כתובת URL מקוצרת: