פולקסווגן ID 3 תא הנוסעים
משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים
פולקסווגן ID 3 תא הנוסעים
משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים

הדור הבא של הגולף, שיוצג ברבעון האחרון של 2019, מחליף את רוב הכפתורים הפיזיים במשטחי מגע.

 

תמונות מתא הנוסעים של פולקסווגן ID 3 החשמלית אשר דלפו לרשת, מספקות לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של הדגם אך במקביל, גם אל ממשק המגע החדש של פולקסווגן אותו נפגוש גם בגולף דור 8 החדשה אשר תוצג בהמשך השנה.

 

הגולף, ודגמי פולקסווגן בכלל, ידועה בתכנון תא נוסעים שלא מנסה להמציא את הגלגל מחדש עם הנדסת אנוש פשוטה ונגישה, כל כפתור או ידית תפעול נמצאים במקום הנכון ולנהג ברור מה תפקידו של כל כפתור וכפתור. עם דור 8 של הגולף, פולקסווגן משנה גישה ובמקום כפתורים פיזיים, רוב רובם של הכפתורים בתא הנוסעים החדש הם למעשה משטחים רגישים למגע.

 

פולקסווגן ID3 תא הנוסעים
משטחי מגע גם בגלגל ההגה.

זה לא רק מסך המגע של מערכת המולטימדיה הנטול כפתורים פיזיים, זה גם גלגל ההגה עם משטחי מגע או מערך השליטה על בקרת האקלים. גם תפעול תיבת ההילוכים בדגם עבר לתפעול אלקטרוני מלא, אך זה דווקא דבר חיובי. בכדי להקל על השימוש במשטחי מגע במקום תפעול עיוור של כפתור פיזי, פולקסווגן דאגה לתחום כל "כפתור" כך שהנהג יוכל לחוש את המעבר מכפתור לכפתור ובנוסף, משטח המגע יספק לנהג משוב ללחיצה בצורה דומה לוויברציה הקלה שחשים בלחיצה על המסך של המכשיר הסלולרי.

את פולקסווגן גולף החדשה ופולקסווגן ID 3 החשמלית, פולקסווגן תחשוף ברבעון האחרון של השנה. פולקסווגן ID 3, שהיא בהרבה מובנים הגולף של העתיד, תשווק עם מנועים חשמליים בהספק של 150-204 כ"ס בהתאם לסוללה אותה יבחר הלקוח, החל מ-45kWh המספיקה לטווח נסיעה של 330 ק"מ ועד ל-77kWh המספיקה לטווח נסיעה של 550 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.