טעות בהליך: טווח נסיעה חשמלי קצר יותר לקיה נירו ויונדאי קונה EV

קיה נירו ויונדאי קונה החשמליים
למרות השגיאה טווח הנסיעה עדיין מרשים.

למרות שגיאה בהליך הבדיקה, הנירו והקונה החשמליים עדיין מציגים טווח נסיעה מרשים של 453 ו-449 ק״מ, בהתאמה.

 

קיה ויונדאי מעדכנות מטה את טווח הנסיעה של הנירו החשמלי והקונה החשמלי, זאת בשל שגיאה של חברת הבדיקה החיצונית ביישום הליך הבדיקה של תקן WLTP.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגרסאות הבכירות של הדגמים מצוידות בסוללה בקיבולת של 64kWh וטווח הנסיעה המתוקן עומד כעת על 453 ק״מ בנירו החשמלי ו-449 ק״מ בקונה החשמלי, זאת לעומת 485 ק״מ ו-469 ק״מ בהתאמה, לפני תיקון השגיאה.

 

טווח הנסיעה החשמלי עודכן גם בגרסאות הבסיס המצוידות בסוללה בקיבולת של 39.2kWh. טווח הנסיעה המתוקן עומד על 288 ק״מ בנירו ו-289 ק״מ בקונה, זאת לעומת 312 ק״מ ו-300 ק״מ בהתאמה, לפני התיקון.

 

יונדאי קונה אלקטריק חשמלי
הקונה החשמלי ישווק בשנה הבאה בישראל.

טווח הנסיעה הכולל לפי התקן נקבעה לפי שילב בין נסיעה עירונית לנסיעה בינעירונית. החברה החיצונית שגתה ביחס הנדרש בין הנסיעה העירונית לזו הבינעירונית והעניקה משקל גדול יותר משנקבע בתקן לטווח הנסיעה העירוני, שברכב חשמלי הוא החסכוני יותר בצריכת חשמל.

למרות התיקון כלפי מטה, שני הדגמים עדיין מציגים טווח נסיעה משמעותי בגרסאות הבכירות. אנחנו לא יודעים לומר מתי הנירו החשמלי ישווק בישראל, אך את הקונה החשמלי, בגרסתו הבכירה, אנחנו נפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2019.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות