מיצובישי הציגה ביפן שתי גרסאות חדשות ומוזלות ל-i-MiEV, האחת עם טווח של 120 ק"מ והשנייה עם טווח של 180 ק"מ.

מיצובישי i-MiEV המכונית החשמלית הזולה ביותר כיום

אמנם למיצובישי i-MiEV אין את יחסי הציבור של ניסאן ליף או שברולט וולט, אך למעשה ה-i-MiEV היא מכונית הנוסעים החשמלית הנמכרת בעולם כיום עם מכירות של מעל ל-14,000 רכבים, כולל דגמים שמיצובישי מוכרת לסיטרואן ופיג'ו C-Zero ו-iOn בהתאמה.

 

היום (רביעי) מיצובישי חושפת שתי גרסאות חדשות וזולות יותר ל-i-MiEV. גרסת הבסיס M, מוצעת ביפן במחיר של 1,880,000 ין (לאחר סבסוד ממשלתי של כ-720,000 ין) שהם כ-$23,244. גרסה זו מוצעת עם מערך סוללות שהוקטן לקיבולת של 10.5kWh ועם מנוע זהה לגרסה היקרה אך בהספק מופחת של 41 כ"ס ו-18.34 קג”מ. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 120 ק"מ וטעינה משקע של 220V תדרוש מכם להמתין כ-4.5 שעות (15 דקות בטעינה מהירה ל-80%). מחירה של דרסה זו בארה"ב, שם התחיל השיווק של ה-i-MiEV לאחרונה, צפוי לעמוד על כמחצית ממחירה של שברולט וולט.

 

הגרסה היקרה יותר G תשווק במחיר של 2,840,000 ין (לאחר סבסוד) זולה יותר בכ-200,000 ין לעומת הגרסה המקורית. גרסה זו תציע רמת גימור גבוהה יותר וטווח נסיעה של 180 ק"מ (20 ק"מ יותר מהגרסה המקורית). לגרסה זו הספק של 65 כ"ס ו-18.34 קג"מ. מערך הסוללות של גרסה זו בעל קיבולת של 16.0kWh וזמן הטעינה משקע 220V עומד על 7 שעות (30 דקות בטעינה מהירה ל-80%).

 

מעבר לשינויים במערך הסוללות ובמחיר, מיצובישי גם שינתה את עיצוב הפנים עם דשבורד חדש לחלוטין, העיצוב החיצוני נותר כשהיה. גרסת G משווקת עם טעינה מנוהלת המאפשרת ללקוח לקבוע את זמני הטעינה בהתאם לתעריפי החשמל בשליטה מרחוק. במונחים ישראליים, התמחור החדש של גרסת הבסיס אומר שכלמוביל תוכל להציג מכונית חשמלית בישראל עם תג מחיר של כ-130-140 אלף שקל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.