2014 אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק החדשה – מתיחת פנים

אלפא רומיאו ג'ולייטה QV החדשה זוכה במנוע ה-4C בהספק של 240 כ"ס, יחד עם עדכון לעיצוב ואבזור משודרג. גם המיטו QV מתחדשת במקביל.

2014 אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק

אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014 החדשה/מחודשת נחתה לאחרונה בישראל וכעת, אלפא חושפת לראשונה את גרסת הביצועים החדשה לשנת 2014 של הדגם - ג'ולייטה תלתן ירוק (Quadrifoglio Verde) אשר תוצג השבוע בתערוכת ז'נבה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

החידוש המשמעותי בדגם הוא קבלתו של מנוע ה-1,750 סמ"ק המשופר מאלפא רומיאו 4C שמקורו מהג'ולייטה QV היוצאת. מנוע הארבעה צילינדרים טורבו המשופר עם הזרקת דלק ישירה, קל יותר מהמנוע של הדגם היוצא ומייצר הספק מרבי של 240 כ"ס ב-6,000 סל"ד, זאת לעומת 235 כ"ס ב-5,500 סל"ד במנוע ה- 1750 Tbi המקורי של הג'ולייטה QV. המומנט המרבי עומד על 34.6 קג"מ ומתקבל בין 2,100 ל-4,000 סל"ד כאשר 80% מהמומנט זמין כבר החל מ-1,800 סל"ד.

 

יחד עם המנוע החדש, הג'ולייטה QV המחודשת תצויד בתיבת TCT כפולת מצמדים משופרת שגם היא נלקחה מה-4C. הדגם לא יוצע יותר עם תיבת הילוכים ידנית. עם המנוע החדש ותיבת ה-TCT המשופרת, הג'ולייטה QV רושמת שיפור בביצועים עם 6.0 שניות 0-100 קמ"ש - 0.8 שניות פחות מהדגם היוצא עם תיבה ידנית. המהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש.

 

כמיטב המסורת אצל פיאט/אלפא, הג'ולייטה QV המחודשת תוצע בגרסת השקה מיוחדת המוגבלת ל-500 יחידות. גרסה זו תזכה בחבילת קרבון חיצונית יחד עם חישוקי "18 בשני גוונים. שאר הרוכשים יסתפקו בעיצוב המחודש הכולל פגוש קדמי חדש בעיצוב אגרסיבי יותר מבעבר, גריל קדמי גדול ומודגש יותר, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים (“17 או "18) המסתירים בלמי ברמבו מוגדלים (320 מ”מ), פגוש אחורי חדש דמוי דיפיוזר עם צמד יציאות מפלט בציפוי כרום ועוד.

 

אלפא לא חושפת עדיין את תא הנוסעים המחודש אך מציינת כי זה זכה ללוח שעונים מחודש, מושבי ספורט חדשים בריפוד אלקנטרה בשילוב עור, גלגל הגה חדש וכמו בג'ולייטה 2014 המחודשת, נמצא שיפור כולל באיכות הגימור ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי.

 

יחד עם הג'ולייטה QV המחודשת, אלפא רומיאו חושפת את המיטו QV שזכתה גם היא למתיחת פנים. מנוע ה-1.4 טורבו 170 כ"ס של הדגם משודך כעת לתיבת TCT כפולת מצמדים, זה מאפשר לדגם לרשום שיפור של 0.2 שניות בזמן התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש יחד עם שיפור של 11% בצריכת הדלק. המהירות המרבית עומדת על 219 קמ"ש. כמו במקרה של הג'ולייטה המחודשת, השינויים בעיצוב קלים יחסית ותא הנוסעים זוכה בשדרוג של הגימור והאבזור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)