2015 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה – נחשפת רשמית

סדרה 7 החדשה של ב.מ.וו קלה יותר בכ-130 ק"ג, תוצע עם שפע של מערכות מתקדמות ואבזור, עם בסיס גלגלים קצר או ארוך וכן גם בגרסה היברידית נטענת 740e xDrive.

2015 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
2015 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה (בגימור M בתמונה) - נחשפת רשמית.

ב.מ.וו מסירה היום (ד') את הלוט מעל ספינת הדגל של המותג – ב.מ.וו סדרה 7 החדשה המתחרה באודי A8, מרצדס S קלאס, לקסוס LS ועוד. למרות שחיצונית ישנו דמיון רב לדגם הנוכחי וכך גם במידות הדגם, מדובר במכונית חדשה לחלוטין  בה הוכנסו כל הפיתוחים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר של היצרן הבווארי.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אז העיצוב החיצוני אמנם סולידי ואבולוציוני לדגם הנוכחי ואין כאן את הניצוץ היוקרתי של ה-S קלאס, אך מתחת למעטה מסתתר מרכב בו נעשה שימוש נרחב במיוחד בסיבי פחמן מחוזקים בפלסטיק וכן באלומיניום, דבר שאפשר ל-ב.מ.וו להפחית 130 ק"ג בממוצע ממשקל הדגם לעומת הדגם היוצא זאת לצד קשיחות מבנית גבוהה משמעותית המשפרת מצד אחד את הבטיחות הפסיבית של הדגם ומצד שני מאפשרת למתכננים גמישות רבה יותר בתכנון המתלים והתחום הדינמי בדגם.

 

סדרה 7 החדשה מציעה מידות כמעט וזהות לחלוטין לאלו של הדגם היוצא (F01/F02) וכמו בעבר היא תוצע בגרסה רגילה (G11) ובגרסת בסיס גלגלים ארוך (G12).  לדגם הקצר, אורך של 5,098 מ"מ, רחב של 1,902 מ"מ, גובה של 1,467 מ"מ מ"מ ובסיס גלגלים באורך של 3,070 מ"מ. לדגם LWB אורך של 5,238 מ"מ, רוחב זהה, גובה של 1,479 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,210 מ"מ.

 

כפי שהעיצוב החיצוני מזכיר את הדגם היוצא, זה המצב גם בתא הנוסעים. ב.מ.וו ציידה את סדרה 7 החדשה היא הראשונה לקבל את מערכת iDrive 5.0, אותה ניתן לתפעל גם באמצעות מחוות ידיים ללא צורך במגע (אופציה), זו גם המערכת הראשונה הכוללת מסך מגע מרכזי אליו מצטרף התפעול המוכר באמצעות גלגלת עם משטח מגע וכמה כפתורים בקונסולת הרצפה המרכזית. בורר הטמפרטורה הוא משטח רגיש למגע וניתן לקבל את הדגם עם טאבלטים המאפשרים שליטה על מערכות הנוחות והבידור ברכב.

 

2015 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
שליטה באמצעות מחוות ידיים.

 

אבזור ייחודי נוסף בדגם הוא מפתח חכם עם מסך המאפשר להכניס ולהוציא את הרכב מחנייה ללא צורך לשבת ברכב. המכונית תבצע את כל הפעולות הנדרשות, אך על הנהג עדיין חלה החובה לצפות מכשולים והוא יכול לעצור את כל התהליך דרך מפתח הרכב. כל גרסאות סדרה 7 החדשה מצוידות במתלי אוויר המשנים את גובה המרכב ומשולבים בבולמים אדפטיביים הכוללים 3 מצבים לבחירת הנהג ( נוחות, ספורט וחיסכון). בנוסף לכך, דגמי ההנעה הכפולה xDrive מצוידים במערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים X-steer.

 

סדרה 7 החדשה תצויד כסטנדרט בתאורת LED מלאה, תאורת לייזר כמו ב-i8 תוצע כאופציה בגרסאות היקרות יותר של הדגם. כמו כל דגמי ב.מ.וו, גם סדרה 7 החדשה תוצע בכמה סגנונות עיצוב שונים לבחירת הרוכשים (ארבעה) הנבדלים בעיצובים שונים לחישוקי הגלגלים, לפגושים, לשילובי הצבעים וחומרי הגימור בתא הנוסעים וכן לכיול המתלים וההיגוי. היריעה קצרה מידי בכדי לציין את כל המערכות הטכנולוגיות ברכב, כגון תצוגה עילית צבעונית, סנכרון בין תיבת ההילוכים למערכת ה-GPS, מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל, מושבים נפרדים מאחור ועוד. 

 

כפי שב.מ.וו חשפה מוקדם יותר השנה, סדרה 7 החדשה תוצע עם מגוון של מנועים חדשים/משופרים המאפשרים לדגם להיות חסכוני ונקי יותר לצד ביצועים טובים מבעבר. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' מבית ZF שעברה כיול מחדש בכדי להתאימה לדגם. דגם הבסיס 730d מצויד במנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 265 כ"ס ומומנט מרבי של 63.1 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה של 5.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש לצד צריכת דלק משולבת של 22.2 ק"מ לליטר.

 

דגם 740i/740Li מצויד במנוע שישה צילינדרים טורבו בנזין חדש B58 בנפח של 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 321 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. נתונים המספיקים ל-5.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש זאת לצד צריכת דלק משולבת של 15.1 ק"מ לליטר.

 

במהלך שנה הבאה, ב.מ.וו תציע בנוסף את דגם 750i/750Li שיצויד במנוע V8 טווין טורבו בנפח 4.4 ליטר בהספק מרבי של 444 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ (תוספת של 5.1 קג"מ לעומת המנוע הקודם). זה מספיק לפי ב.מ.וו בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות. בשלב מאוחר יותר, ב.מ.וו תציג את דגם 760Li האולטרה יקר ויוקרתי שיוצע כבעבר עם מנוע V12 אשר ישמש גם את דגמי רולס רויס.

 

במהלך השנה הבאה, ב.מ.וו תציע את סדרה 7 החדשה גם בגרסה היברידית פלאג-אין – 740e xDrive. מדובר באותה מערכת הנעה שהוצגה לראשונה עם ה-X5 eDrive40e, מערכת המשלבת בין מנוע 2.0 טורבו בהספק מרבי של 245 כ"ס לבין מנוע חשמלי קדמי המייצר 111 כ"ס ו-25.4 קג"מ המותקן בין מנוע הבנזין לתיבת ה-8 הילוכים אוטו' של הדגם, המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת xDrive. ההספק הכולל של המערכת עומד על 313 כ"ס והמומנט המרבי על 45.9 קג"מ. לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-37 ק"מ וניתן לנסוע על בסיס הסוללות בלבד עד למהירות של 120 קמ"ש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות