2017 טויוטה קאמרי החדשה
קאמרי החדשה - איכותית, מודרנית וספורטיבית יותר.
2017 טויוטה קאמרי החדשה
קאמרי החדשה - איכותית, מודרנית וספורטיבית יותר.

הקאמרי החדשה איכותית מזו היוצאת ומהנה לנהיגה, לפי טויוטה, היא מבוססת על פלטפורמה חדשה ומצוידת בתיבת 8 הילוכים אוטו' ומנוע 2.5 ליטר חדש לחלוטין עבור דגם הבסיס והדגם ההיברידי.

 

חמש שנים בלבד לאחר שהציגה את הדור האחרון של הדגם, טויוטה חושפת בתערוכת דטרויט את הקאמרי 2018 החדשה, הדור השמיני למשפחתית הגדולה, האמריקאית, של טויוטה ומכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה"ב ב-15 השנים האחרונות. שיווקה של הקאמרי החדשה בשוק האמריקאי יחל רק במחצית השנייה של 2017, בישראל הדגם ישווק רק במהלך 2018. 

 

הקאמרי 2018 החדשה היא מכונית חדשה לחלוטין המצוידת בפלטפורמה חדשה, מנועים חדשים, תיבת 8 הילוכים חדשה ועוד. הקאמרי החדשה נשענת על פלטפורמת TNGA המודולרית החדשה של טויוטה, קשיחה משמעותי וקלה יותר מזו של הדגם היוצא. עם אורך של 4,851 מ"מ, רוחב של 1,839 מ"מ, גובה של 1,440 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,824 מ"מ, הקאמרי החדשה, לעומת הדגם היוצא, רחבה יותר ב-19 מ"מ, נמוכה יותר ב-30 מ"מ, לבסיס הגלגלים נוספו 49 מ"מ ולאורך נוסף מ"מ אחד בודד.

מנוע הבנזין בדגם בנפח של 2.5 ליטר הוא מנוע חדש לחלוטין, חלק ממשפחת מנועים חדשה אותה טויוטה תציג במהלך חמש השנים הבאות ואשר תשרת למעלה מ-60% מדגמי המותג עד שנת 2021 (על כך תוכלו לקרוא בקישור). למנוע מערכת הזרקת דלק ישירה ונצילות תרמית גבוהה במיוחד של 40%. הוא משודך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית החדשה של טויוטה הכוללת נעילה ישירה בין ההילוכים 2-8 לטובת הפחתת הפסדים ממיר המומנט ופעולה מהירה יותר של העברת הילוכים.

 

2017 טויוטה קאמרי החדשה היברידית
טויוטה קאמרי החדשה.

הקאמרי ההיברידית החדשה תעשה שימוש במערכת הנעה היברידית המתבססת על אותו מנוע 2.5 ליטר חדש והגרסה הבכירה של הדגם תשווק עם מנוע 3.5 ליטר V6 חדש עם הזרקת דלק ישירה. בשלב זה, טויוטה לא חושפת נתונים טכניים אודות יחידות ההנעה החדשות.

 

תא הנוסעים של הקאמרי החדשה מציג קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם הנוכחי, לא רק באיכות אלא גם בעיצוב, הספורטיבי יחסית, המתעלה על השבלוניות של הדגם הנוכחי. בתא הנוסעים נוכל למצוא את הדור השלישי של מערכת המולטימדיה של טויוטה, Toyota Entune 3.0, עם מסך "8, אפליקציות ייעודיות, נקודה חמה לעד חמישה מכשירים בחיבור לרשת דור 4. נוכל למצוא גם מסך "7 בלוח המחוונים, תצוגה עילית צבעונית בגודל מרשים של "10 וכמובן את כל אבזור הנוחות במקובל בסגמנט.

 

הקאמרי החדשה תשווק כסטנדרט עם 10 כריות אוויר ומערכת הבטיחות המתקדמות Safety Sense P הכוללת, בקרת שיוט אדפטיבית לכל טווח המהירות של הדגם, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה (כולל תיקוני היגוי) ואור גובה אוטו'. רמות האבזור הגבוהות מצוידות בנוסף בניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 13

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.