2017 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
אאוטלנדר PHEV המחודש נחת בישראל.
2017 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
אאוטלנדר PHEV המחודש נחת בישראל.

האאוטלנדר PHEV המחודש זול מהדגם היוצא, ניתן לטעינה ביתית MODE2, מציעה טווח נסיעה חשמלי של 54 ק"מ ומצויד בשפע של אבזור נוחות (ובטיחות ברמת הגימור הגבוהה).

 

קרוב לשנתיים לאחר שהוצג, כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, החלה בשיווקו של האאוטלנדר PHEV המחודש - הגרסה ההיברידית פלג-אין של האאוטלנדר אשר זכתה למתיחת פנים ולמערכת הנעה היברידית משופרת. האאוטלנדר PHEV המחודש ישווק בשתי רמות גימור ובמחיר תחרותי משמעותית מזה של הדגם היוצא (מבלי להתפשר על אבזור), החל מ-195 אלף שקל ועד ל-210 אלף שקל.

 

אותם שינויים שבוצעו באאוטלנדר הרגיל, בוצעו גם באאוטלנדר PHEV המחודש, כלומר מעל ל-100 עדכונים ושיפורים כגון עיצוב מעודכן, בידוד רעשים משופר, יחידת הנעה משופרת, חיזוקי שלדה, עדכון למערכת המתלים וההיגוי ועוד.

יחידת ההנעה ההיברידית של האאוטלנדר PHEV ממשיכה להתבסס על מנוע 2.0 ליטר בנזין בהספק של 121 כ"ס המשודך לשני מנועים חשמליים המספקים הנעה כפולה – קדמי ואחורי בהספק של 82 כ”ס כל אחד עם מומנט מרבי של 14.4 ו-19.9 קג”מ בהתאמה. מיצובישי ביצעה שדרוגים גם במנוע הבנזין וגם במנוע החשמלי כך שנרשם שיפור קל בצריכת הדלק במצב נסיעה היברידי ושיפור קל בטווח הנסיעה החשמלי. ההספק המרבי במצב חשמלי מלא עומד על 82 כ"ס, במצב היברידי טורי על 164 כ"ס (הנעה חשמלית וסיוע ממנוע הבנזין) ובמצב היברידי מקבילי על 203 כ"ס (הנעת בנזין בסיוע המנועים החשמליים).

 

טווח הנסיעה החשמלי של הדגם עומד על 54 ק"מ ונסיעה במצב EV מלאה אפשרית עד למהירות של 120 קמ"ש, התעדוף של מערכת ההנעה הוא להתבסס על המנועים החשמליים. לרשות הנהג בחירה בין מספר מצבי הנעה, כולל מצב נסיעה חשמלי מלא EV, מצב SAVE המאפשר לנצל את הסוללה לשלב מאחור יותר (כמו נסיעה בעיר) ומצב Charge המאפשר טעינה של הסוללה באמצעות מנוע הבנזין (בסרק או תוך כדי נסיעה). צריכת הדלק המשולבת של הדגם כאשר טעינת הסוללה מינימלית (כמו רכב היברידי רגיל) עומדת על 18 ק"מ לליטר. נתוני הביצועים בדגם הם: 11.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש.

 

את סוללות הליתיום-יון בקיבולת של 12kWh ניתן לטעון בשני מטענים: MODE-2 עם התקנה ביתית של שקע תעשייתי או MODE-3 עם עמדת טעינה ייעודית מנוהלת. זמן הטעינה (מלאה) עומד על 5 שעות במוד 2 או 3.5 שעות במוד 3. בנוסף לכך, את הסוללה ניתן לטעון גם באמצעות מנוע הבנזין שברכב (בסרק או בזמן נסיעה) או באמצעות עמדת טעינה מהירה (MODE-4) שלא ממש קיימת בישראל. במצב סרק ניתן לטעון עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 40 דקות ובאמצעות עמדת טעינה מהירה ניתן להטעין עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של כ-25 דקות. 2017 מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מפרט טכני מלא להורדה.

 

 

כבל טעינה MODE 2 יסופק כסטנדרט בכל רכבי האאוטלנדר PHEV והוא כולל יחידת פיקוד ובקרה שמווסתת את זרם הטעינה. עד לאחרונה טעינת רכב חשמלי הייתה אפשרית בישראל באמצעות MODE-3 (ירושה מבטר-פלייס ז"ל), מיצובישי ישראל ביחד עם היצרן פיתחה מטען MODE-2 המאפשר טעינה משקע ביתי בהתבסס על התקינה הישראלית (ת"י 1109). הדבר היחידי הנדרש הוא התקנה של שקע תעשייתי.

 

אאוטלנדר PHEV - אחריות:

3 שנים עד 100,000 ק"מ, או שנתיים ללא הגבלת ק"מ*

5 שנים עד 100 אלף ק"מ, על רכיבי המערכת החשמלית*

8 שנים עד 160 אלף ק"מ על הסוללה*

*הראשון מביניהם

 

2017 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
תא הנוסעים שורד במעט, עיקר העדכונים נמצאים מתחת לפח.

אבזור הנוחות באאוטלנדר PHEV המחודש עשיר, כאשר רמת האבזור הבסיסית Supreme כוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה Connected Car דור 4 (עם ניווט WAZE אפליקציות חנייה ועוד), מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת 18 אינץ' בעיצוב חדש, מצלמת נסיעה לאחור, חלונות כהים בחלק האחורי, ספוילר אחורי בצבע הרכב, הגה עם 4 צלעות בציפוי עור, בלם יד חשמלי בעל פונקציית BRAKE AUTO HOLD, חיישן תאורה, חיישן גשם, תאורת ליווי בעת כניסה ויציאה מהרכב, נעילה מרכזית, שקע USB ושקע V12 בתא המטען, מראות צד חשמליות, מחוממות ומתקפלות חשמלית, 6 רמקולים, דיבורית Bluetooth בתפעול מגלגל ההגה, תאורה קדמית LED, פנס בלימה LED בספוילר האחורי, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים וריפודים משולבים.

 

דגם Luxury כולל בנוסף, גג שמש חשמלי, דלת תא מטען חשמלית עם שליטה ממפתח חכם, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום מושבים קדמי וחיישני חניה הקפיים. 2017 מיצובישי אאוטלנדר PHEV  - מפרט טכני מלא להורדה.

 

בתחום הבטיחות, רמת האבזור הבסיסית מצוידת במערכת מובילאיי 630 העדכנית, רמת האבזור לקשרי כוללת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות עם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש לרכבים ו-65 קמ"ש להולכי רגל), התראה על סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית עם אורות גבוהים, מערכת למניעת האצה לא רצויה ועוד. בכל הדגמים 7 כריות אוויר, מערכת הנעה כפולה מתקדמת (מגיבה למצב האחיזה) ועוד.

 

דוידי פיאמנטה מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "אאוטלנדר PHEV החדש המשלב אבזור מפואר, בטיחות מתקדמת ויכולת הטענה מרשת החשמל הביתית משנה את "כללי המשחק" שהיו עד כה בישראל. אנו גאים להיות הראשונים בישראל אשר מנגישים פתרון זה של MODE2 אשר מאפשר חווית נהיגה שקטה עוצמתית, ירוקה וחסכונית. מיצובישי מביאה הלכה למעשה את הפתרון הטוב ביותר הקיים היום לנהג הישראלי אשר רוצה להרגיש שקט ובטוח שהוא יכול להשתמש ברכב לכל שימוש, בכל טווח ובתצורת SUV אשר הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בישראל היום.

 

2017 מיצובישי אאוטלנדר PHEV – מחירון:

אאוטלנדר PHEV סופרים – 194,900 שקל.

אאוטלנדר PHEV לקשרי – 209,900 שקל.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.