האינסיגניה החדשה מוסיפה לבסיס הגלגלים 9 ס"מ, היא קלה בממוצע ב-175 ק"ג והיא תצויד במנועי בנזין 1.5 טורבו ו-2.0 טורבו חדשים.

2017 אופל אינסיגניה החדשה
האינסיגניה החדשה תיחשף בחודש דצמבר הקרוב.

לקראת חשיפתה של האינסיגניה 2017 החדשה בחודש דצמבר הקרוב (הופעת בכורה עולמית רק במרץ בז'נבה), אופל חושפת פרטים ראשונים על הדור השני למשפחתית הגדולה של המותג המתחרה בדגמים כגון סקודה סופרב, פולקסווגן פאסאט רנו טליסמן ועוד.

 

האינסיגניה החדשה מבוססת על פלטפורמת E2 המודולרית החדשה של ג'נרל מוטורס. עם הפלטפורמה החדשה, אופל שיפרה משמעותית את מרווח הרגליים מאחור, שהיה מנקודות החולשה של הדגם היוצא, באמצעות הגדלת בסיס הגלגלים ב92 מ"מ לכדי אורך של 2,829 מ"מ. לא שהיא הייתה צריכה את זה, אך לאורך הכללי נוספו עוד 55 מ"מ לכדי 4,897 מ"מ. הפלטפורמה החדשה קלה יותר בכ-13% מזו של הדגם היוצא (59 ק"ג) ובסך הכל האינסיגניה החדשה קלה בממוצע בכ-175 ק"מ משמעותיים מהדגם היוצא.

 

עם תחילת השיווק, ישרתו את האינסיגניה החדשה שני מנועי בנזין חדשים: 1.5 טורבו, אשר יחליף את מנוע ה-1.6 טורבו של הדגם הנוכחי, עם 165 כ"ס ו- 25.5 קג". מנוע זה מבוסס על מנוע ה-1.4 טורבו של האסטרה עם חלקים פנימיים רבים ששודרגו. מנוע הבנזין הבכיר בהיצע הוא מנוע 2.0 טורבו עם 250 כ"ס ו-40.8 קג"מ אשר יוצע כסטנדרט עם תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה – מבוססת מצמדים.

את רוב החידושים הטכנולוגיים שיוצגו בדגם פגשנו כבר באסטרה החדשה, כולל בולמים אדפטיביים, מערכת 4.0 IintelLink העדכנית או מערכות בטיחות מתקדמות. מה שאין באסטרה ונפגוש בדגמים הבכירים של האינסיגניה זו תאורת IntelliLux matrix מתקדמת המורכבת מ-32 יחידות LED, שכל אחת מהן נשלטת בנפרד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.