ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2015 – מתיחת פנים

הברווזון המוזר הופך בדגמי 2015 לברבור מחוטב ונאה. ב.מ.וו סדרה 1 המחודשת זוכה בנוסף למנועים חדשים ותא נוסעים משודרג.

2015 ב.מ.וו סדרה 1 החדשה

מאז שהוצגה לראשונה בדורה הראשון בשנת 2004, ב.מ.וו סדרה 1 סבלה מחרטום מוזר/מעניין/ייחודי למראה. גם כאשר הוצג הדור השני והנוכחי של הדגם לפני כשלוש שנים, ב.מ.וו לא ניצלה את ההזדמנות להעניק לדגם חזית ב.מ.וו סטנדרטית וסדרה 1 המשיכה לסבול מחזית קצת מוזרה למראה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כעת, ב.מ.וו חושפת את סדרה 1 החדשה לשנת 2015 לאחר שזו זכתה למתיחת פנים מקיפה העושה צדק עם הקומפקטית פרימיום שלה. גרסת החמש והשלוש דלתות של הדגם זכו לחזית חדשה לחלוטין שעוצבה בהשראת הדגמים האחרונים של ב.מ.וו וכוללת עיצוב חדש לפנים הראשיים (כולל אופציה לתאורת LED מלאה) ופגוש קדמי חדש הכולל גריל כליות גדול ובולט יותר. כל חלקה האחורי של סדרה 1 חודש גם הוא לחלוטין עם עיצוב חדש לדלת תא המטען, לפנסים ולפגוש האחורי.

 

סך כל השינויים החיצוניים, במיוחד שינוי פנסי הבועה של הדגם היוצא, מעניקים לסדרה 1 מראה הרמוני ומחטוב כפי שקומפקטית פרמיום צריכה להיראות וכפי שסדרה 1 נזקקה לו נואשות. אין ספק כי השינוי העיצובי של הדגם יסייע ל-ב.מ.וו במכירות, למרות שהדגם נמכר גם כך במספרים נאים עם 2 מיליון יחידות שנמכרו מהדגם מאז שהוצג לראשונה.

 

בתא הנוסעים, השינויים מינוריים יותר ומסתכמים בעיקר בשדרוג לגימור בתא הנוסעים  יחד עם תוספת של אבזור סטנדרטי כגון חיישני גשם, בקרת אקלים ומערכת iDrive עם מסך "6.5 מרכזי. כאופציה ניתן לבחור בבקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה ותחילת נסיעה, מערכת חנייה אוטו' מתקדמת מבעבר, בולמים אדפטיביים ועוד. כמו כל דגמי ב.מ.וו את הדגם ניתן לבחור בארבעה סגנונות עיצוב.

 

 

2015 ב.מ.וו סדרה 1 החדשה - מנועים חדשים:

עם מתיחת הפנים, ב.מ.וו מעדכנת את רשימת המנועים של הדגם וזו, כוללת לראשונה גם מנוע 3 צילינדרים (בנזין או דיזל). הגרסה החסכונית ביותר, 116d EfficientDynamics עם 114 כ"ס ממנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו דיזל, מציעה צריכת דלק משולבת של 29.4 ק"מ לליטר.

 

מנוע ה-3.0 ליטר טורבו של דגם M135i, זכה לתוספת הספק של 6 כ"ס העומד כעת על 326 כ"ס, למרות זאת נתוני הביצועים לא השתנו: 5.1 שניות 0-100 קמ"ש עם תיבה ידנית, 4.9 שניות עם תיבת 8 הילוכים אוטו' ו-4.7 שניות בגרסת xDrive עם הנעה כפולה.

 

דגם הבנזין הבסיסי 116i שהוצע בעבר עם מנוע 1.6 טורבו 136 כ"ס, יוצע מעתה עם מנוע 1.5 טורבו שלושה צילינדרים בהספק של 109 כ"ס בין 4,500-6,000 סל"ד ומומנט של 18.3 קג"מ החל מ-1,250 סל"ד. עם מנוע חדש זה ותיבת 6 הילוכים ידנית הדגם מספק ביצועים של 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר.

 

דגם 118i יוצע מעתה עם מנוע ה-1.6 טורבו 136 כ"ס של דגם ה-116i הקודם ודגם 120i יוצע עם מנוע 1.6 טורבו משודרג של דגם 118i היוצא בהספק של 177 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. נתוני הביצועים לא השתנו: 8.7 שניות ו-7.2 שניות עם תיבת 8 הילוכים אוטו' בהתאמה.

 

לאלו שרוצים קצת יותר, ב.מ.וו מציעה את דגם 125i עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ בין 1,350-4,800 סל"ד, עם תיבת 8 הילוכים אוטו' זה מספיק ל-6.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 243 קמ"ש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות