ב.מ.וו פינינפרינה גראן לאסו V12 קופה – רמז לסדרה 8

ב.מ.וו וסדנת העיצוב האיטלקית פיניפרינה, מציגות קופה V12 יוקרתית שיתכן ורומזת על חזרתה העתידית של סדרה 8.

חזרתה של סדרה 8? - ב.מ.וו פינינפרינה גראן לאסו קופה

ב.מ.וו, חוברת לראשונה לסדנת העיצוב האיטלקית פינינפרינה ויחדיו הן מציגות את "ב.מ.וו פינינפרינה גראן לאסו קופה”, מכונית קופה 2 דלתות ייחודית שעוצבה במשותף לרגל תערוכת היוקרה והאספנות "קונקורסו דה אלגנזה וילה ד'אסטה 2013”, שתערך בסוף השבוע הקרוב באיטליה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ב.מ.וו, שהיא נותנת החסות הרשמית של התערוכה, עובדת בד”כ בצמוד לסדנת העיצוב זגאטו, שהציגה בשנה שעברה את ה-זאגאטו קופה – גרסת קופה ייחודית ל-ב.מ.וו Z4 . הפעם זו סדנת העיצוב פינינפרינה ובניגוד לשנה שעברה,ונדמה כי הפעם לא מדובר בעוד מכונית לתצוגה בלבד אלא רמז עבה לקראת חזרתה של סדרה 8, אך לא כקופה ספורטיבית אלא כקופה אולטרה יוקרתית בדומה ל-CL של מרצדס לדוגמה.

 

הגראן לאסו קופה, מבוססת על סדרה 7 ועושה שימוש במנוע ה-V12 בנפח 6.0 ליטר 540 כ"ס של דגם 760i. העיצוב החיצוני של הקונספט (שניראה כמוכן לייצור) מזוהה מיד עם המותג הבווארי כאשר עיקר הייחוד נמצא בחלקו האחורי של הקונספט. תא הנוסעים זהה בעיצובו למה שתמצאו בסדרה 5 או 7, אך כדגם תצוגה לאנשים עשירים במיוחד, הוא אקסקלוסיבי יותר באמצעות שימוש בחומרים המספקים מראה אולטרה יוקרתי ושימוש נדיב בעור ועץ בכל פינה בתא הנוסעים.

 

מאז סדרה 8 (הלא מצליחה יש לומר), שיוצרה בין השנים 1989-1999, לא הייתה ל-ב.מ.וו מכונית קופה גדולה. בשנת 2007, ב.מ.וו ניסתה שוב את כוחה כאשר הציגה את הקונספט CS – קופה 4 דלתות יוקרתית וגדולה – אך המשבר הכלכלי העולמי שהחל מיד אחר כך, גרם ל-ב.מ.וו להקפיא את התכניות.

 

 

האם ב.מ.וו כיצרנית היוקרה המובילה כיום, זקוקה למכונית קופה שכזו?. כלכלית ולטווח הקצר, כניראה שלא במיוחד, אך תדמיתית ולטווח הארוך, בוודאי שכן. ב.מ.וו אמנם עושה חייל בכל מה שנמצא בין סדרה 1 לסדרה 6, אך מעבר לכך, היא מתקשה להתחרות במותגים מבוססים אחרים וסדרה 7 לדוגמה, מעולם לא הצליחה להציב תחרות של ממש ל-S קלאס של מרצדס.

 

בנוסף לכך, החוק הראשון והלא כתוב בשוק היוקרה הוא: "אתה יכול לדרוש תג פרימיום לפי מחירו של הדגם היקר ביותר שלך" כך שעבור ב.מ.וו, הנעדרת מכונית אולטרה יוקרה כיום, ישנה חשיבות עצומה למכונית "הילה" בהיצע. ב.מ.וו כניראה שגם מסתכלת על העובדה שיותר ויותר ייצרני עילית החלו להציג דגמי יוקרה "עממיים" כגון מזראטי גיבלי או פורשה שצפויה להציג בייבי פאנאמרה ובייבי קאיין בזמן הקרוב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות