וידאו: לקסוס LFA מול ניסאן GT-R

מבחן הרובוטריקים היפנים האולטימטיבי. מבחן האצות ניסאן: GT-R מול המלכה היפנית החדשה לקסוס LFA

ניסאן GT-R מול לקסוס LFA

שני הדינוזאורים הטכנולוגיים מיפן במבחן האצות היסטורי, למי שזוכר את הסרט "מירוץ מחוף לחוף" וזוכר את הרכב של היפנים עם כל הטכנולוגיה, השתיים הללו לא שונות, פלייסטיישן למבוגרים ועשירים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ניסאן GT-R הוותיקה, שליטת רכבי ההנעה הכפולה לכביש, לא זולה אך מביישת בקלות כל פורשה או פרארי אם צריך. נכון שהיא אמנם עושה זאת בדרך אחרת ואולי פחות מהנה, אך היא התמצית של רכב מירוצים חוקי לכביש במחיר שפוי של $85,000 (פרארי 599GTO החדשה למשל עולה $443,000) . הניסאן GT-R מוצידת בהנעה כפולה עם נעילות דיפרניציאל מתוחכמות, מנוע 3.6 ליטר V6 כפול מגדשים בהספק של 474 כ"ס ומומנט של 60 קג"מ, כל זאת על משקל כבד של 1740 ק"ג.

 

מול הניסאן GT-R עומדת הנציגה הבכירה והחדשה של ארץ השמש העולה, הלקסוס LFA. לקסוס LFA, רכב שנבנה מאפס פעמיים רק בשל חוסר ההתאמה לדרישות, בתחילה נבנה עם מרכב אלומיניום ובהמשך עם מרכב סיבי פחמן המחוזק בפולימר במרכב הסופי ופיתוח שנמשך 10 שנים, נצח במונחי עולם הרכב במיוחד ליצרן כמו טויוטה. ה- LFA מצוידת במנוע 4.8 ליטר V10 אטמוספרי בהספק של 552 כ"ס ומומנט של 49 קג"מ על משקל של 1500 ק"ג. המחיר, קרוב ל-$400,000.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/A5R-oi91bd4?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • שרון

    מה גם שאת המנוע האטמוספרי של הלקסוס ניתן לשפר כל כך לעמות מנוע הסקייליין GT-R שהוא עמוד כבר בשני מגדשים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שרון

    מה גם שאת המנוע האטמוספרי של הלקסוס ניתן לשפר כל כך לעמות מנוע הסקייליין GT-R שהוא עמוד כבר בשני מגדשים.

    כתובת URL מקוצרת: