טויוטה יאריס 2017 החדשה - מתיחת פנים לדגם
יאריס 2017 - לא דגם חדש אך מתיחת פנים מקיפה למדי.
טויוטה יאריס 2017 החדשה - מתיחת פנים לדגם
יאריס 2017 - לא דגם חדש אך מתיחת פנים מקיפה למדי.

היאריס 2017 זוכה למתיחת פנים מקיפה יחד עם מנועים משופרים, מערכות בטיחות מתקדמות ושדרוגים נוספים.

 

חדשה זו לא המילה הנכונה כאן אלא מחודשת ובקיצור, טויוטה מעניקה לדגמי 2017 של היאריס מתיחת פנים מקיפה למדי אותה הציגה החברה בסוף השבוע האחרון ביפן (שם היאריס משווקת כטויוטה Vitz) ותציג עבור השוק האירופאי בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ, לצידה של היאריס ספורט החדשה לה 210 כ"ס. 

 

עבור הדור הנוכחי של היאריס, דור שלישי לדגם אשר הוצג לראשונה בדצמבר 2010, מדובר במתיחת פנים שנייה כאשר זו האחרונה בוצעה בשנת 2014. 

 

דגמי 2017 המחודשים של היאריס זוכים לחזית בעיצוב אגרסיבי ומוחצן עוד יותר מזה של הדגם הנוכחי, כולל אופציה לתאורת LED ראשית, ומאחור אנחנו מוצאים עיצוב חדש לפגוש ולפנסים. מידות הדגם השתנו רק במעט בשל העיצוב החדש, אך בסיס הגלגלים נותר כשהיה על 2,510 מ"מ וכך גם הרוחב שנותר על 1,695 מ"מ, כך שהמרווח לנוסעים צפוי להיות זהה למוכר לנו מהדגם הנוכחי.

בתא הנוסעים אנחנו נשארים עם המראה הכולל המוכר, אך אין כמעט מקום בו טויוטה לא שדרגה או שינתה משהו, כך לדוגמה אנחנו מוצעים עיצוב חדש ללוח המחוונים, כפתורים חדשים על גלגל ההגה, מערכת מולטימדיה חדשה, עיצוב מחדש לחלק המרכזי של הדשבורד, גימור משודרג, כולל תוספת רבה אל שלילובי צבעים וחומרי גימור שונים, תוספת של ריפוד בד בדלתות, מושבים חדשים, פתחי מיזוג חדשים (ישירות מהקורולה) ועוד.

 

בנוסך לכך, דגמי 2017 המחודשים של היאריס מצוידים כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה – TTS – הכוללת בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, אוטו' גובה אוטו' ועוד.

 

יאריס 2017 תא הנוסעים
המראה אמנם מוכר אך אין כמעט פינה בה טויוטה לא חידשה משהו.

מערכת ההנעה ההיברידית בדגם שופרה, אך היא ממשיכה להתבסס על מנוע 1.5 ליטר וההספק הכולל של המערכת נותר על 100 כ"ס. אל מערכת ההנעה ההיברידית מצטרפים בשוק היפני עוד שני מנועי בנזין: 1.0 ליטר עם 69 כ"ס המוכר מהאייגו, ומנוע 1.3 ליטר. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה ודגם ה-1.3 ליטר, ביפן בלבד, משווק גם עם מערכת הנעה כפולה.

 

מנוע ה-1.3 ליטר, בשוק היפני לפחות, יוצע בשתי גרסאות, זו המוכרת לנו 1NR-FE ואחת חדשה, 1NR-FKE. זו החדשה, עם 99 כ"ס ב-6,000 סל”ד ומומנט מרבי של 12.3 קג”מ ב-4,400 סל”ד, עושה שימוש בטכנולוגיה המשמשת את הדגמים ההיברידיים של טויוטה: פעולה במחזור אטקינסון, מחזור גזי פליטה EGR ומערכת תזמון שסתומים עם שליטה חשמלית על פתיחת וסגירת השסתומים (VVT-iE). שינויים אלו במנוע צפויים לשפר משמעותית את צריכת הדלק בדגם. 

 

בנוסף לכל אלו, טויוטה שיפרה בדגם גם את תחום הנוחות והניהוג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.