טויוטה פריוס + - מיניוואן שבעה מושבים היברידי

טויוטה פריוס + (פלוס), יגיע לישראל ב-2012 ויציע שבעה מושבים מלאים וצריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר.

טויוטה פריוס + 2012

את הפריוס +, הציגה טויוטה כקונספט בתערוכת ז'נבה השנה וכעת בתערוכת פרנקפורט מוצגת דגם הייצור הסופי. הפריוס +, מיניוואן קומפקטי ההיברידי, מציע את אותה יחידה היברידית המשרתת את הפריוס הרגילה יחד עם מידות גדולות יותר, מקום לשבע נוסעים, עיצוב פנים שונה מהפריוס הרגילה ומספר אפשרויות לסידור המושבים. טויוטה פריוס + ישווק בישראל במחצית הראשונה של 2012.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פריוס + ארוך ב-155 מ"מ מהפריוס הרגילה, רחב ב-30 מ"מ, גבוה ב-85 מ"מ ובסיס הגלגלים ארוך יותר ב-80 מ"מ, מה שמביא את הפריוס + להציג מידות א/ר/ג של 4,615 מ"מ/1,775 מ"מ/1,595 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,780 מ"מ.

 

למרות המראה הדומה לפריוס הרגילה, למעשה מדובר במכונית חדשה לחלוטין שתוכננה מאפס. העיצוב החיצוני הדומה, הוא תוצאה של יצירת שייכות למשפחת דגמי הפריוס מתרחבת הכוללת כיום שלושה דגמים ודגמים נוספים בעתיד הקרוב, אך הדמיון נובע בעיקר מהרצון להשגת מקדם גרר נמוך העומד בפריוס + על 0.28 בלבד, נתון נמוך במיוחד עבור מיניוואן קומפקטי עם 7 מושבים.

 

תא הנוסעים של הפריוס + עושה שימוש בחומרים המוכרים מהפריוס הרגילה, אך בעיצוב שונה לחלוטין התואם את הייעוד שלו למקסימום תחושת המרווח עבור הנוסעים. הדשבורד שטוח ואופקי עם קונסולה מרכזית התופסת שטח מינימלי ומכילה גם את לוח המחוונים, גם את ידית ההילוכים ואת כל כפתורי השליטה על מערכת המולטימדיה ובקרת האקלים.

הגג הפנורמי הכפול לא עשוי זכוכית אלא שרף אקרילי המפחית את המשקל בכ-40% לעומת שימוש בזכוכית. בעת נעילת הרכב, רשת ההצללה נסגרת אוטומטית בכדי למנוע מהטמפרטורה בתא הנוסעים לעלות בזמן שהרכב עומד בחניה. גם בפריוס + כמו בפריוס הרגילה שלושה מצבי נסיעה: EV חשמלי (עד 50 קמ”ש ועד 2 קילומטר), חסכוני וספורט. בתחום האבזור תמצאו גם כאן את תצוגה עילית וכן כאופציה מערכת בקרת שיוט אקטיבית ועוד.

 

שרות המושבים השנייה מכילה שלושה מושבים נפרדים הניתנים לקיפול והזזה על פני מסילה. שורת המושבים השלישית ניתנת לקיפול 50:50. כל שורת מושבים גבוה מזו שלפנייה ב-45 מ”מ ולפי טויוטה, שורת המושבים השלישית תאכלס גם לנוסעים מבוגרים. נפח תא המטען עומד על 200 ליטר ועם קיפול השורה השלישית מתקבל נפח של 505 ליטר. הסוללה שבפריוס הרגילה נמצאת מתחת לתא המטען/הספסל האחורי, נמצאת בפריוס + מתחת לקונסולה המרכזית בין המושבים מלפנים. זה הדגם הראשון לקבל את סוללות ה-lithium-ion החדשות (למעט הדגם הנטען).

 

מערכת ההנעה ההיברידית של הפריוס + זהה לזו של הפריוס הרגילה המשלבת מנוע בנזין 1.8 ליטר במחזור אטקינסון בהספק של 98 כ"ס אשר יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס יוצרים הספק כולל של 134 כ"ס. הביצועים בפריוס + עומדים על 11.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת לפי טויוטה עומדת על 23.2 ק"מ לליטר לפי התקן האירופאי. לפי התקן האמריקאי של EPA, צריכת הדלק המשולבת תעמוד על 17.85 ק"מ לליטר. אך צריך לציין שבארה"ב משווקת הפריוס V שהיא פריוס + פחות השורה השלישית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • נועה

    מיצובישי אאוטלנדר 2013 - צריכת דלק משולבת 1:12( נסיעה ביןעירונית 1:16) רכב מאובזר , שקט ומרווח מאוד. מבחינתי זו הבחירה המצויינת לרכב גדול

    כתובת URL מקוצרת:
  • יניב

    ליחידת ההנעה הזו יש מומנט כמו למנועי טורבו הבעיה זה הרעש שהמנוע הזה עושה בזמן האצה. אני דווקא הייתי אומר שהוא דומה מידי לפריוס:-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • XXX

    מה שלא אהבתי הוא כוח המנועה והחיצוניות היא יותר מידי מזכירה את מאזדה 5 דור הקודם

    כתובת URL מקוצרת: