למבורגיני אוונטדור LP-700 - הפרטים המלאים נחשפים

למבורגיני חושפת במלא הדרה את האוונטדור, מחליפת המורצ'ילאגו עם V12 ו-700 כ"ס ופחות מ-3 שניות ל-100 קמ"ש.

למבורגיני אוונטדור LP-700

כ-10 שנים שירתה המורצ'ילאגו את למבורגיני כספינת הדגל של השור מסנט'אגטה. כעת למבורגיני חושפת במלוא הדרה את היושרת, ה-אוונטדור LP-700 המשלבת את העבר עם העתיד. הקווים הכללים של ה-אוונטדור, שומרים על אלו של המחליפה וגם כאן תמצאו את כונסי האוויר הנשלטים אלקטרונית ועולים ויורדים בהתאם למהירות הנסיעה וכמובן את דלתות המספריים הנפתחות כלפי מעלה הכל כך מזוהות עם למבורגיני, אך כאן בערך מסתיים בערך הדמיון למורצ'ילאגו היוצאת ולפי למבורגיני, האוונטדור היא מכונית חדשה לחלוטין.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

שמה של האוונדטור, על שם שור שנלחם בזירה ב-1993, כפי שכל דגמי למבורגיני נקראים על שם שור כזה או אחר. העיצוב שואל אלמנטים רבים מהרבנטון ומה-ססטו אלמנטו. אבל את העיצוב תכלו לראות בתמונות, אז נעבור ברשותכם לפרטים שבכל מקרה הכי מעניינים אתכם. במרכזה של האוונטדור יושב מנוע V12 חדש בנפח 6.5 ליטר המספק 700 כ"ס המתקבלים ב-8,250 סל"ד ומומנט מרבי של 70.3 קג"מ המתקבל ב- 5,500 סל"ד. גם צריכת הדלק ופליטת ה-CO2 שופרה משמעותית: וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 5.8 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 על 398 גרם/ק"מ.

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים ISR רובוטית (מצמד יחיד) המאפשרת העברת הילוך ב-50 אלפיות השנייה. במצב "מסלול" לפי למבורגיני, היא בעלת יותר רגש/תחושה לעומת תיבה כפולת מצמדים קונבנציונלית ובעלת מידות הקטנות יותר מתיבת הילוכים ידנית.  לתיבה 3 מצבים לבחירת הנהג: רגיל, ספורט ומסלול. תיבת הילוכים ידנית? לא, למבורגיני אפילו לא תציע אופציה שכזו.

 

ל-אוונטדור, הנעה כפולה קבועה על בסיס דיפרנציאל Haldex נשלט אלקטרונית. המתלים הם עצמות עצה כפולות, כאשר מערך הקפיץ בולם, בתצורת F1, מקבילים לקרקע ואמונים על הצמדת צמיגי פירלי P-Zero, במידות 255/35 מלפנים ו-335/30 מאחור, לאספלט.

 

מכונית לא קטנה האוונטדור, עם אורך של 4,780 מ"מ, רוחב של 2,030 מ"מ (לא כולל מראות), גובה של 1,136 מ"מ בלבד ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ. למרות הממדים שגדלו ברובם לעומת המורצי'לאגו, משקלה של האוונטדור עומד על 1,577 ק"ג בלבד, כ-80 ק"ג פחות מהמורצ'ילאגו. משקל זה שהושג הודות לשימוש נרחב בחומרים מרוכבים. שילוב המנוע, ההנעה הכפולה והמשקל הקל יחסית, מאפשרים לאוונטדור להציג מספרים מרשימים על שעון העצר ומד המהירות. 2.9 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 350 קמ"ש. מחירה באירופה יעמוד על כ-1.5 מיליון ש"ח, בקרוב (לא) ברחוב המסגר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות