מגה הוט האצ': גולף R400

פולקסווגן חושפת את הגולף R400 וכשמה, 400 סוסים צוהלים רתומים לחרטומה.

גולף R400

לקראת תערוכת בייג'ין הנפתחת מחר (יום א'), פולקווסגן חושפת את הגולף R400 - מגה הוט האצ' המבוססת על הגולף R החדשה שהוצגה לפני מספר חודשים. הגולף R400 מוגדרת כקונספט והמהווה תצוגת תכלית ליכולות של חטיבת הספורט R של פולקסווגן. למרות זאת, ישנו סיכוי קל שפולקסווגן תייצר את הדגם במהדורה מוגבלת, כפי שעתה זאת עם דגמים דומים בעבר.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כפי ששמה רומז, הגולף R400 מחביאה בחרטומה מנוע בהספק של 400 כ"ס המספיק להאיץ את הדגם שמשקלו 1,420 ק"מ ב-3.9 שניות 0-100 קמ"ש (1.0 ש' פחות מהגולף R). המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-280 קמ"ש. אלו נתונים המציבים את ה-R400 מעל דגמי ביצועים מתחרים כגון מרצדס A45 AMG ואולי אף מעל הדור הבא של אודי RS3 שתוצג בקרוב.

 

המנוע הוא אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו של הגולף R הרגילה (EA888), אך במקום לייצר רק 300 כ"ס, הוא מייצר לאחר שדרוג מקיף הספק מרבי של 400 כ"ס ב-7,200 סל"ד ומומנט מרבי של 45.87 קג"מ בין 2,400 ל-6,000 סל"ד. הכוח מהמנוע אל הגלגלים עובר דרך תיבת 6 הילוכים ידנית ומערכת הנעה כפולה 4MOTION עם דיפרנציאל האלדקס רב מצמדי מהדור האחרון של פולקסווגן, אותו מערכת המשרתת כיום את הגולף R החדשה.

 

כמו הגולף R הרגילה עליה מבוסס דגם התצוגה, גם כאן נמצא מערכת בקרת שילדה דינמית (DCC) עם בולמים אדפטיביים המנמיכים את מרכב המכונית ב-20 מ"מ לעומת הגולף הרגילה וכוללים שלושה מצבי כיול לבחירת הנהג: נוחות, רגיל, ספורט. כמו כן, נמצא את אפשרות לביטול מלא של מערכת בקרת היציבות (ESC SPORT) ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני EDL+XDS, מערכת הפועלת על הגלגלים הקדמיים והאחוריים.

 

חיצונית, הגולף R400 זוכה הדגשת העיצוב בירוק זרחני, פגוש קדמי המעוצב בהשראת הפולו WRC ומאחור, נמצא פגוש בעיצוב חדש עם דפיוזר בתחתיתו וצמד יציאות מפלט עגולות במרכזו כהומאז' לאם השושלת – הגולף R32 שהוצגה בשנת 2002. תא הנוסעים עושה שימוש רב בקרבון או בדוגמת קרבון במושבים, גלגל ההגה, לוח המחוונים ועוד.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)