מזראטי גיבלי בישראל – מחיר החל מ-590 אלף שקל

מזראטי גיבלי, מכונית הספורט סאלון החדשה של מזראטי מגיעה לישראל, תשווק עם מנוע V6 בהספקים של 275-410 כ"ס ובמחירים של בין 590-740 אלף שקל.

מזראטי גיבלי נוחתת בישראל

אוטו איטליה, יבואנית מזראטי בישראל, השיקה היום את מזראטי גיבלי (Ghibli) החדשה, מכונית הספורט סאלון החדשה של מזראטי, סגמנט ממנו החברה נעדרה שנים רבות. הגיבלי החדשה מגיעה לישראל 3 חודשים בלבד לאחר שנחשפה לראשונה בעולם. הגיבלי תוצע במחירים של בין 550 אלף שקל לדגם הדיזל ועד ל-740 אלף שקל לדגם S Q4.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגיבלי, שתתחרה בגרסאות הבכירות של סדרה 5 או אודי A6 וכן סדרה 6 גראן קופה או אודי A7 למשל, היא ככל הניראה המכונית החשובה ביותר אי פעם של מזראטי והיא תולדה של התעוררת מחדש של המותג, השייך לקונצרן פיאט, כחלק מתוכנית רב שנתית עבור המותג, כך שמזראטי כבר לא תיהיה הבן החורג של פרארי אלא מותג שיפרוץ בשוק היוקרה העליון עם שלל דגמים שפרארי לעולם לא תעז להציג.

 

באמצעות הגיבלי, מזראטי שואפת להגיע לייצור של 50,000 מכוניות בשנה כאשר על הגיבלי החדשה הוטל להיות אחראית ל-50% מהמספר הזה. אל הגיבלי יצטרף בשנה הבאה גם קרוסאובר יוקרתי שיתחרה בקאיין של פורשה, ריינג רובר ספורט או ב.מ.וו X6.

 

מזראטי גיבלי תשווק בישראל בשתי גרסאות עיקריות: גיבלי וגיבלי S. לשני הדגמים מנוע V6 כפול מגדשי טורבו בנפח של 3.0 ליטר המייצר בגיבלי הבסיסית הספק מרבי של 330 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 1,750-4,500 סל"ד ואילו בגיבלי S, אותו מנוע בגרסה משופרת מייצר הספק מרבי של 410 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 1,750-5,000 סל"ד. דגם ה-S נהנה בנוסף מבלמים מוגדלים, כיול שונה למתלים ועוד.

 

 

בכל הדגמים המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' וכיאה למותג עם סמל הקלשון, ישנם מנופי תפעול על גלגל ההגה. ביצועים: 5.6 שניות 0-100 קמ”ש (5.0 שניות בדגם S) ומהירות מרבית של 263 קמ"ש (285 קמ"ש בדגם S). צריכת הדלק עומדת על 10.4 ק"מ לליטר ו-9.6 ק"מ לליטר בהאמה.

 

הגיבלי תשווק בנוסף גם בגרסת הנעה כפולה Q4 בדגם S המאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות בלבד (החל מ-740 אלף שקל) וגם עם מנוע טורבו דיזל V6 (החל מ-590 אלף שקל) בהספק של 275 כ"ס ו-61.1 קג"מ, מספיק ל-6.3 שניות 0-100 קמ"ש עם צריכת דלק משולבת של 16.7 ק"מ לליטר. שתי גרסאות אלו, דיזל והנעה כפולה, מוצעות לראשונה במזראטי.

 

הגיבלי היא לא מכונית קטנה, עם אורך של 4,971 מ"מ, רוחב של 1,945 מ"מ, גובה של 1,461 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,998 מ"מ. נפח תא המטען מספיק עבור סט של מקלות גולף עם נפח של 500 ליטר.

 

האבזור הסטנדרטי כולל חישוקי "18, 7 כריות אוויר, מעבר אור נמוך/גבוה אוטו', בקרת אקלים דו אזורית, חיישני גשם, מערכת ניתור לחץ אוויר בצמיגים, ריפודי עור, בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, תאורת כניסה ואווירה, מסך מגע מרכזי "8.4 עם כניסת USB+AUX, דיבורית BT, קורא כרטיסי SD, מערכת שמע עם 8 רמקולים, משענת אחורית עם מטען USB ושקע טעינה 12V ועוד.

 

מחירים:

גיבלי דיזל: החל מ-590 אלף שקל.

גיבלי V6: החל מ-595 אלף שקל.

גיבלי S: החל מ-720 אלף שקל.

גיבלי S Q4: החל מ-740 אלף שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • עינין אחמד

    מהממת.. אבל רציתי לדעת אם יש גיבלי שתי דלתות?? ממש חשוב לי לדעת לפני שאני מזמין, תודה. אם אפשר לעדכן אותי : 0526096070

    כתובת URL מקוצרת:
  • Carbuyer

    לגביי השאלה מה מיוחד במזראטי גיבלי מול הגרמניות, התשובה היא ברורה.<br />אחד - ייחודיות, מזראטי זה חברת ספורט ומרוצים מלידה, לא משנה איזה מבין המתחרות הגרמניות לא מגיעה לרמה שלה לא בתאוצה ולא במהירות הכללית וכמובן שלא ברעש המנוע החייתי. <br />שתיים - המחיר, ממש קרוב למתחרות וזה שטויות שצריך לשלם יותר, ב.מ.וו סדרה 5GT עולה חצי מיליון, אודי A7 עולה חצי מיליון, מרצדס CLS עולה חצי מיליון ואף אחת לא מגיעה לרמה של המזראטי גימלי.<br /><br />ספורט, מהירות, תאוצה, זה מה שמבדיל את המזראטי משאר הגרמניות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נו טוב

    רשימת האבזור נראית טובה , אבל לא טובה יותר מכל גרמנית אחרת ברמות האלה , ותצרוכת הדלק מעידה על מנועים דור קודם , שצריכת הדלק שלהם גבוהה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    אנשים יקנו את זה

    כתובת URL מקוצרת: