פורשה 911 טורבו החדשה 2013 נחשפת

פורשה חושפת את גרסת הטורבו של ה-911 החדשה, עם עד 560 כ"ס, תיבת PDK בלבד ורק 3.1 שניות 0-100 קמ"ש.

2013 פורשה 911 טורבו החדשה

פורשה ממשיכה עם מצעד גרסאות ה-911 החדשה (רק התחלנו ויש עוד הרבה בקנה) והיא חושפת היום את גרסת הטורבו והטורבו S לדגם, הגרסה החזקה והמהירה ביותר של סדרת 991 החדשה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדור השישי והחדש לפורשה 911 טורבו, יוצע בשתי גרסאות הספק – טורבו "הבסיסית" וטורבו S הבכירה והחזקה יותר ב-40 כ"ס. כמו בכל דגמי הטורבו ההנעה היא כפולה והדגם יוצע עם תיבת PDK כפולת המצמדים בת 7 יחסי העברה בלבד.

 

מאחור שוכן לו מנוע בוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר שבעזרת צמד מגדשי טורבו מפיק 520 כ"ס בדגם הטורבו (20 כ"ס יותר מהדגם היוצא) ו-560 כ"ס בדגם טורבו S (עלייה של 30 כ"ס לעומת הדגם היוצא). פורשה, שתציג את הדגם בבכורה עולמית רק בעוד 4 חודשים בפרקנפורט, עדיין לא חושפת את נתוני המנועים במלואם.

 

ה-911 טורבו תמיד נודעה בזמני תאוצה מרשימים והדגם החדש ממשיך את המסורת עם זמן של 3.2 שניות 0-100 קמ"ש בדגם הטורבו (עם חבילת ספורט כרונו האופציונאלית), זמן מהיר יותר ב-0.9 שניות מדגם הטורבו S היוצא, ואילו דגם הטורבו S החדש עושה את אותו מיאוץ קלאסי ב-3.1 שניות בלבד ורושם מהירות מרבית של 318 קמ"ש.

 

 

תוספת כונסי האוויר לקשתות הגלגלים מאחור להזנת מגדשי הטורבו, הוסיפה 28 מ"מ לרוחב לעומת דגם הקאררה 4 החדש עליו מבוסס דגם הטורבו ולמרות שה-911 החדשה גדולה יותר מבעבר, במיוחד בסיס הגלגלים שצמח ב-100 מ"מ, דגם הטורבו יהיה קל יותר מה-1,570 ק"ג של הדגם היוצא, זאת בזכות שימוש נרחב יותר באלומיניום עבור המרכב של הרכב.

 

בהמשך ל-911 GT3 החדשה שנחפה מוקדם יותר השנה, גם דגם הטורבו זוכה ממערכת היגוי אחורית המסובבת את הגלגלים נגד כיוון הגלגלים הקדמיים במהירויות של עד 50 קמ"ש ועם כיוון הגלגלים הקדמיים במהירויות של מעל ל-80 קמ"ש. לפי פורשה, ההיגוי לכל ארבעת הגלגלים מעניק לדגם זריזות רבה והנאה גדולה יותר מנהיגה. השימוש בהיגוי לכל ארבעת הגלגלים מקביל לפי פורשה לקיצור בסיס הגלגלים ב-230 מ"מ. כל זה לפי פורשה מסייע לדגם להקיף את מסלול הנורברגרינג בפחות מ-7:30 דקות, זאת לעומת 7:32 דקות של דגם הטורבו S היוצא.

 

עוד תורמים לביצועי הדגם זו מערכת אווירודינמיקה אקטיבית עם ספוילר קדמי ואחורי בעלי שלוש דרגות כיוון לשיפור כוח ההצמדה. דגם הטורבו S החדשה מצויד כסטנדרט במערכת PDCC -Porsche Dynamic Chassis Control העושה שימוש במוטות מייצבים נשלטים הידראולית. דגם הטורבו S מצויד בנוסף כסטנדרט בבלמים קרמיים, תאורת ראשית מסוג LED, תושבת מנוע אקטיבית ועוד. תוספות אלו מוצעות כאופציה בדגם הרגיל כחלק מחבילת ספורט כרונו (Sport Chrono).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות