פיג'ו סיטרואן: דגמי 2016 החדשים לישראל

פיג'ו 208 דיזל, קקטוס דיזל ו-1.2 טורבו ועוד לצד מחירים תחרותיים במיוחד, אלו הם הכלים איתם מסתערת לובינסקי על שנת 2016.

פיג'ו 208
2016 פיג'ו 208 - גרסאות מוזלות ולראשונה גם בדיזל חסכוני.

לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן בישראל, מסכמת את שנת 2015 כשנה מוצלחת עם מסירות של כ-13,000 יחידות לשני המותגים יחדיו  לצד גידול משמעותי במכירות של 46% במותג פיג'ו ו-24% במותג סיטרואן לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם שינויים ניהוליים שבוצעו ע"י המנכ"ל הנכנס של דוד לובינסקי אבי צור (צ'מפיון מוטורס לשעבר), לצד מחירון חדש ואטרקטיבי יותר בלובינסקי מתכוננים להמשיך את המגמה החיובית ולהסתער על שנת 2016 עם צפי מכירות העומד על כ-16,000 יחידות ו-20,000 יחידות לשנת 2017.

 

בכדי לעמוד ביעד השאפתני הזה, בלובינסקי פותחים את שנת 2016 עם השקה של דגמים חדשים ובעיקר גרסאות חדשות לדגמים המוכרים במחירים תחרותיים במיוחד וכן השקה של גרסאות דיזל סופר חסכוניות המתבססות על הדור החדש של מנועי הבלו HDI של פיג'ו-סיטרואן.

 

פיג'ו 208: גרסת דיזל חסכונית ו-208 GTI החדשה.

הסופרמיני של פיג'ו תתחזק ב-2016 במספר גרסאות חדשות ואטרקטיביות כגון השקתה של ה-208 ברמת הגימור אקסס המצוידת במנוע 1.2 טורבו 110 כ"ס, תיבת הילוכים אוטו', מערכת מולטימדיה "7 ומספקת ביצועים של 9.8 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר. זו תוצע במחיר מחירון של 88,900 שקל ובמחיר השקה של 82,900 שקל. גרסה זו מתחרה ישירות באיביזה 1.0 ליטר טורבו DSG ברמת האבזור STYLE.

 

גרסת בסיס ידנית חדשה של ה-208 תוצע במחיר השקה של 67,900 שקל (מחירון:73,900 שקל). גרסה זו מצוידת במנוע 1.2 אטמוספרי 82 כ"ס עם צריכת דלק משולבת של 22.2 ק"מ לליטר.

 

מהלך מעניין לובינסקי עושה עם השקתה של ה-208 דיזל שתוצע במחיר תחרותי במיוחד של 88,900 שקל (מחיר השקה). דגם זה מצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל Blue HDi עם הספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 25 כ"ס. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית ומספק בדגם נתון תאוצה של 10.7 שניות וצריכת דלק משולבת של 28.6 ק"מ לליטר. הדגם משווק ברמת הגימור ACTIVE הכוללת מערכת מולטימדיה “8 בהתקנה מקומית, דיבורית BT, כניסת USB, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת "15, כיוון ידני למראות הצד ועוד.

 


עד השקת הגרסאות החדשות, לובינסקי מתחילה גם בשיווקה של ה-208 GTI המחודשת המצוידת במנוע 1.6 טורבו מעודכן בהספק מרבי של 208 כ"ס (לעומת 200 כ"ס בדגם היוצא) המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ומספק בדגם נתון תאוצה של 6.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. מחיר המחירון של ה-208 GTI עומד על 149,900 שקל, מחיר השקה אטרקטיבי מעמיד את מחירו של הדגם על 139,900 שקל בלבד.

 

2016 פיג'ו 208 - מפרט טכני מלא להורדה.


פיג'ו 108: גרסה פתוחה וזולה.

פיג'ו 108 תהפוך בדגמי 2016 לאטרקטיבית יותר בזכות הוזלה משמעותית במחיר. גרסת ה-TOP עם הגג הנפתח והמצוידת במנוע 1.0 ליטר 69 כ"ס ותיבה אוטו' (רובוטית), תוצע מעתה במחיר מחירון של 76,900 שקל ובמחיר השקה של 71,900 שקל.

 

פיג'ו 308: גרסת פרימיום יוקרתית.

פיג'ו 308
רמת אבזור חדשה ויוקרתית לפיג'ו 308

פיג'ו 308 המשפחתית תזכה לחיזוק באמצעות רמת אבזור חדשה, פרימיום, הכוללת מושבי ספורט מהודרים, חישוקי "17, חלון גג, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורה ראשית מסוג LED, מולטימדיה "7 מקורית ועוד. מחיר המחירון של ה-308 פרימיום, מצוידת במנוע ה-1.2 טורבו 130 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו', עומד על 139,900 שקל. מחיר ההשקה של הדגם עומד על 134,900 שקל.

לובינסקי תמשיך להציע את ה-3008 המחודשת במחיר סופר תחרותי. הדגם המצויד במנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס מתחרה ישירות בספורטאז' ובטוסון 1.6 ליטר ומשווק במחיר מחירון של 139,900 שקל ובמחיר השקה של 133,900 שקל.

 

סיטרואן:

בחטיבת סיטרואן, לובינסקי תפתח את שנת 2016 עם השקה של גרסה זולה במיוחד של ה-C1 העירונית בשם LIVE. גרסה זו שתוצע במחיר מחירון של 54,900 שקל מצוידת במנוע 1.0 ליטר 69 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית אך ברמת אבזור נמוכה יותר מזו שהוצעה עד היום (ללא מולטימדיה למשל). מחיר ההשקה של הדגם עומד על 52,900 שקל. הגרסה האוטו' של הדגם הוזלה השנה ומחירה עומד על 67,900 שקל וברמת אבזור הכוללת מולטימדיה מקורית "7, דיבורית BT, כיוון מראות חשמלי, כניסת USB ועוד. מחיר ההשקה של הגרסה האוטו' עומד על 63,900 שקל.

 

סיטרואן קקטוס דיזל.

הקרוסאובר העירוני סיטרואן קקטוס (C4 קקטוס בעולם) שהוצע עד עתה עם מנוע 1.2 ליטר 82 כ"ס בלבד, מתחזק בדגמי 2016 שתי גרסאות הנעה חדשות: 1.2 טורבו 110 כ"ס ו-1.6 טורבו דיזל עם צריכת דלק משולבת של 29.4 ק"מ לליטר. שתי הגרסאות עם תיבה ידנית בלבד.

 

סיטרואן קקטוס
גרסת טורבו חזקה ודיזל חסכונית לסיטרואן קקטוס.

 

גרסת הטורבו בנזין מציעה ביצועים טובים של 9.3 שניות 0-100 קמ"ש לצד צריכת דלק חסכונית של 18.5 ק"מ ליטר. גרסה זו המאובזרת במולטימדיה מקורית "7 תוצע במחיר מחירון של 96,900 שקל ובמחיר השקה של 89,900 שקל.

 

גרסת הדיזל עם הספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 25.9 קג"מ מציעה נתון האצה 0-100 קמ"ש של 10.6 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 29.4 ק"מ לליטר. רמת האבזור זהה לדגם הטורבו בנזין ומחיר המחירון עומד על 103,900 שקל בלבד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • נהגת

    רכבים קונים לפי צרכים . הקקטוס עונה על הכל . חסכוני בדלק , מושב אחורי מאד מרווח , באג׳ז מספיק גדול (כבר אין עגלות ) ורכב חזק מאד אני מבסוט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיצואירטו

    מהלך יפה מאד של יבואן פיג'ו, נראה שמישהו החליט להרים את הכפפה כמו שצריך הפעם ולהתקרב לאירופה מבחינת המחיר והיצע המנועים. כל הכבוד!

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    תיקון - קקטוס דיזל נמכר ב 104 אלף שקל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    והעיקר שדאצ׳ה, מותג הרכב החסכוני של קרסו מוכר דגמים נחותים בכל פרמטר במחיר גבוהה יותר. מחיר המחירון לא זז מסוף 2014 היכן שהיורו היה שווה מעל 5 שקלים. אבל קרסו ימשיכו לנות לשכנע שלהמותג החסכוני שלהם נותן תמורה מדהימה לשקל.

    לצורך העניין דאסטר דיזל עולה מחיר התחלתי של 110 אלף שקל. שווה???? אם קקטוס דיזל נמכר ב 146 אלף שקל והוא מאובזר ובטיחותי בהרבה.

    זה רק מוכיח כמה פראייר מי שקונה במחירים של היום דאצ׳ה ואיזה סיבוב אדיר קרסו רוצה לעשות על הלקוחות שלו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק

    נהגוס

    אין לזה יכולות שטח של הדאסטר אין בכלל השוואה. הקקטוס מכוער וקטן לעומת הדאסטר

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוב

    יצחק

    אתה טועה כי אני הזכרתי את המחיר של הדאסטר 2x4 דיזל 110 אלף שקל. גרסאות השטח עולות הרבה יותר.
    וחוץ מזה יופי זה עניין סובייקטיבי לחלוטין. ואין הבדל גדול בגודל של הרכבים מבחינת מרווח פנים.
    מה שבטוח שבעניין האבזור והבטיחות יש הבדל גדול מאוד לטובת הסיטרואן והוא עולה פחות. למה זה?

    כתובת URL מקוצרת: